IkutSukaAku-ISA. Powered by Blogger.

PERHATIAN - INI BLOG KURANG AJAR...!!!!

Khusus buat pembaca bertaraf Skema, Sopan Santun dan Beradab. Ini bukan tempat lu orang. Sila logout.... jika tak mahu terasa sakit hati, menyampah dan memualkan. Sila ambil perhatian...!!!

Jika anda tidak boleh menerima konsep blog ini, dengan segala hormatnya anda sekali lagi dinasihatkan supaya logout secepat mungkin. Di sini tiada bahasa sopan santun, penuh beradab lagi tertip, harap maaf.

Wujudnya blog ini khusus untuk meluahkan rasa tidak puashati (sebagai rakyat) terhadap Parti2 Politik dan Kerajaan Korup (tidak kira BN atau PR) yang tugasnya memperbodohkan RAKYAT sepanjang masa.

Rais Yatim Pembodek Tegar...

>> Tuesday, May 11, 2010

Rais Yatim baru-baru ini telah menyarankan agar tindakan di ambil terhadap pihak-pihak yang telah mencemarkan institusi Raja-Raja Melayu, terutama sekali kepada Zaid Ibrahim yang mempertikaikan titah Sultan Selangor baru-baru ini dan juga pandangan Nik Aziz terhadap pendirian beliau berpolitik secara Islam di masjid-masjid.

Sebelum itu gua cadangkan kepada mangkuk kaki bodek ni... terlebih dahulu mengambil tindakan terhadap muka2 dalam gambar seperti di bawah ini;


Juga terhadap kenyataan Mahathir yang terbaru seperti dilaporkan di sini;

“They can obstruct you but they will not have the power to frustrate you completely. If you want to do something like when we had to amend the constitution to free the people from the royal family or rather by a raving Sultan,” he said.

Tidak lupa juga dengan kes "Natang" suatu ketika dahulu (tahun 2008), dan sekiranya mangkuk ini ikhlas hendak membela Raja-Raja Melayu, beliau wajib mengambil tindakan dengan membersihkan terlebih dahulu perlakuan yang sangat menghina DYMM Yang Dipertuan Agung.

Walau usia umnGok hari ini sudah mencecahi kategori wargamas..., namun mentaliti menteri2nya masih di tahap bangang dan menjengkelkan. Sebab itulah selama ini gua katakan puak2 parti haramjadah ini jenis yang bermuka-muka dan hipokrit dulu, kini dan selamanya.

Kalau boleh gua tak nak buat dosa banyak dengan memaki hamun puak2 haramjadah keparat nih... tapi apakan daya... diorang jugak yang minta di maki hamun kerana kebebalan diorang sendiri... macamlah rakyat ni bodoh sangat untuk menilai setiap kenyataan bangang diorang tu...

*** Rais Yatim, Ibrahim Ali, Nazri Aziz sememangnya tergolong dalam kategori pencacai dan pembodek nombor satu negara dan di antara ahli politik yang paling gua benci sekali. Politik mereka berpaksikan dengan cara membodek sahaja... jenis melayu yang takda prinsip... macam lalang...

1 IkutSukaLu...::

gondrong.,  Wednesday, May 12, 2010 1:14:00 PM  

Ayat yang last tu skali tu memang wa sokong sangat2....

nak tambah lagi.... semua skali la bro.... dia pun dah mememang haprak, macam cibai....

Post a Comment

Gua tidak bertanggungjawab terhadap semua komen mahupun pandangan yang dihantar pembaca atau di cetak semula di blog ini. Hanya komen di ruang komen Intensedebate sahaja yang akan disiarkan.

1) Komen dari Anonymous/Tanpa Nama tidak akan di layan sama sekali.

2) Begitu juga dengan sebarang komen yang berbentuk sensitif, mengikut takrifan gua, akan dipadam.

Jika ada sebarang cadangan, kritikan atau tak puashati secara peribadi dengan gua, sila email ke zergdukes@gmail.com

Nasihat Buat Kerajaan Barisan Nasional

You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time. - Abraham Lincoln.

Layan....

Layannnnn....!!!!

Ziarah Dari...


widget

Layan.... Lagi...

Penchachai Umno/Barisan Nasional Fahamkan Ayat Ini..!!!!


“…Wahai orang-orang yang beriman..!!!
Janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani itu sebagai awliya, kerana setengah mereka menjadi teman rapat kepada setengahnya yang lain; dan sesiapa di antara kamu yang menjadikan mereka awliya, maka sesungguhnya ia adalah dari golongan mereka itu
…”; al-Maa’idah:51

Pelawat Terkini

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009
   

Back to TOP