IkutSukaAku-ISA. Powered by Blogger.

PERHATIAN - INI BLOG KURANG AJAR...!!!!

Khusus buat pembaca bertaraf Skema, Sopan Santun dan Beradab. Ini bukan tempat lu orang. Sila logout.... jika tak mahu terasa sakit hati, menyampah dan memualkan. Sila ambil perhatian...!!!

Jika anda tidak boleh menerima konsep blog ini, dengan segala hormatnya anda sekali lagi dinasihatkan supaya logout secepat mungkin. Di sini tiada bahasa sopan santun, penuh beradab lagi tertip, harap maaf.

Wujudnya blog ini khusus untuk meluahkan rasa tidak puashati (sebagai rakyat) terhadap Parti2 Politik dan Kerajaan Korup (tidak kira BN atau PR) yang tugasnya memperbodohkan RAKYAT sepanjang masa.

"Orang berbudi kita berbahasa... Orang bagi kita ambik jelah...."

>> Sunday, May 09, 2010

Pepatah melayu mengatakan "Orang berbudi kita berbahasa... Orang bagi kita ambik jelah...." ha..ha..ha... dah tak perlu nak merasa-rasa lagi... belasah jer... bukan senang nak dapat, bila ada YB yang MATI jer... baru dapat semua tu....

Senarai janji-janji manis BN setakat ini (jangan lupa tulis dalam buku 555):-

1) Dana yang cukup untuk atasi masalah banjir
2) Perbaiki keadaan jalan raya tempatan
3) Tingkatkan bantuan pendidikan Cina dengan peruntukan sebanyak RM5 juta untuk setiap sekolah persendirian Cina dan RM15 juta untuk sekolah rendah.
4) Membina sebuah Universiti di Sibu
5) Wifi percuma di seluruh Sibu
6) RM400 sebagai saguhati untuk wargamas
7) Menghapuskan Tol di Jambatan Lanang
8) Peruntukan RM1 billion untuk 'poverty eradication'.
Dan Kera...jaan juga belanja RM88juta dibawah RMK-9 untuk pembangunan Sibu - Bernama

Apa ada hal... dah diorang bagi lu orang kat Sibu tu ambik jelah..... kalau tak tunjukkan sokongan nanti tak dapat pulak.... PRU-13 belum tentu lagi boleh dapat macam yang ditaburkan sekarang ini.... tapi jangan sampai terhutang "body"... time pangkah undi... jangan pangkah BN..... kasi ajar sikit sama parti celaka  tu... ha..ha..ha....

Ehhmmmm... takda lagi ke...? mana-mana YB yang bakal Mati.... kesian kat rakyat.... YB Pekan MATI amacam... atau YB Kapar ke...? YB Kulim ke...? YB... Gopeng, Jelapang, Pelabuhan Klang... YB Kerdau..? YB Pasir Mas ke..? perghhh ramai lagi... tak larat gua nak taip...

4 IkutSukaLu...::

baginda® Sunday, May 09, 2010 9:45:00 PM  

bro try check YB Pekan... dengar citer teruk dah kat sana tu..

dengar citer lagi dekat 2tahun setengah tak balik tengok pengunndi kat sana... tak tau idup lagi ke tak... kahkahkah

Ada chance tak? wakakaka...

pepehal info... leh kite berkampung kat sana...

Isa Sunday, May 09, 2010 10:17:00 PM  

baginda,

Kat sana teruk macammana pun.. back-up kuat dari tentera. Gua pun selalu gak doakan dia padam cepat sikit... tapi tak makbul lagi kot...

he..he..he...

noor afzan Sunday, May 09, 2010 10:27:00 PM  

pelik gak asal ramai YB mati ek akhir2 ni?
asyik2 PRK..
Hoho~

Isa Sunday, May 09, 2010 11:01:00 PM  

noor afzan,

Apa nak di pelik kan,

1) kalau yang bertanding tu semuanya dah berpenyakit, tunggu masa nak padam jer.

2) bagus jugak kalau mati, rakyat dapat durian runtuh. Macam2 ada...

PRU-13 belum tentu nak dapat semua tu...

Post a Comment

Gua tidak bertanggungjawab terhadap semua komen mahupun pandangan yang dihantar pembaca atau di cetak semula di blog ini. Hanya komen di ruang komen Intensedebate sahaja yang akan disiarkan.

1) Komen dari Anonymous/Tanpa Nama tidak akan di layan sama sekali.

2) Begitu juga dengan sebarang komen yang berbentuk sensitif, mengikut takrifan gua, akan dipadam.

Jika ada sebarang cadangan, kritikan atau tak puashati secara peribadi dengan gua, sila email ke zergdukes@gmail.com

Nasihat Buat Kerajaan Barisan Nasional

You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time. - Abraham Lincoln.

Layan....

Layannnnn....!!!!

Ziarah Dari...


widget

Layan.... Lagi...

Penchachai Umno/Barisan Nasional Fahamkan Ayat Ini..!!!!


“…Wahai orang-orang yang beriman..!!!
Janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani itu sebagai awliya, kerana setengah mereka menjadi teman rapat kepada setengahnya yang lain; dan sesiapa di antara kamu yang menjadikan mereka awliya, maka sesungguhnya ia adalah dari golongan mereka itu
…”; al-Maa’idah:51

Pelawat Terkini

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009
   

Back to TOP