IkutSukaAku-ISA. Powered by Blogger.

PERHATIAN - INI BLOG KURANG AJAR...!!!!

Sila ambil perhatian...!!!!
Blog ini bukan tempatnya bagi orang2 yang berasa dirinya beradap sopan santun dan bajet bagus. Jika tidak mahu terasa sakit hati, menyampah dan memualkan dalam pembacaan. Sila blahhh.... gua bolayan....

Wujudnya blog ini khusus untuk meluahkan rasa tidak puashati gua (sebagai rakyat) terhadap Parti2 Politik, Kerajaan Korup (tidak kira BN atau PH), Wakil Rakyat (Ahli Parlimen/DUN) yang tugas mereka suka memperbodohkan RAKYAT sepanjang masa.

Nokia Baru Untuk Di Jual... Siapa Pantas.. Dia Dapat...

>> Saturday, May 15, 2010

Ni gua nak tolak Nokia model Tin99i, terlatest dalam dunia... lengkap dengan aksesori dan pelbagai fungsi termasuklah boleh tengok TV dan DVD.

Kalau sesiapa berminat boleh contact Aduka Taruna, bank-in dalam akaun mamat tu... pasal nombor akaun dia dah publish dalam blog lagipun ramai yang dah tau.... nanti gua collect duit dari dia.... kalau lu orang nak bayar ansuran pun gua takda hal.... lagi bagus... gua boleh charge "bunga".

Apa ada hal undang2 Islam kat malaysia ni... boleh menghalalkan yang haram... dosa bukan gua yang tanggung... pemimpin yang meluluskan lah yang tanggung... dan orang yang melantik pemimpin itulah yang bodoh.., pun turut sama2 tanggung la dosa tu... mufti2, alim ulama dan ketua agama islam pun terbabit sama... sebab diorang tak bersuara... dan menjadi malaikat bisu... (ialah nama dan gelaran macam malaikat... tapi bisu.. apa kejadahnya... satu habuk pun tak guna, nampak mulia di dunia.. di mashyar nanti kena penerajang...) gua takda kena mengena.... gua rakyat biasa jer.... ha..ha..ha...

Lagipun kalau lu orang beli henpon ni... mesti tak rugi punya... world cup dah dekat... boleh tengok live beb... siap ada nombor bookie lagi... tapi nombor Awang Adek gua tak jamin ada ke takda... sebab gua dengar2 kepala bookie kat malaysia nih... namanya Awang Adek... mungkin dia pasang kaki jelah... macam vincent tan dan mungkin ada dua tiga kepala samseng judi haram ni.... memang anak haram melayu sekor tu....

Apa gua melalut nih.... apa2 hal pun kat bawah ni gambar model phone yang gua nak tolak tu..., terlatest di pasaran... kat singapore macam pisang goreng... cuma kat malaysia jer... terhegeh-hegeh nak masuk... biasak la... malaysia kan... ketinggalan dalam segalanya... tapi pemimpinnya dengan muka tak malu mengaku sebagai negara maju... haaa... tengok kat bawah tu... siapa cepat dia dapat....


Yang gua tau... kat Malaysia nih... Kak Mah orang pertama yang gunakan henpon nih... beli kat Dubai... alaaa... masa tu dia tak cukup duit, lepas tu ntah malaun mana transfer RM600,000 ke Dubai... bank negara sampai la... ni senyap jer...., dia beli henpon ni la....

So... gua pun letak harga henpon ni... RM600,000 jugak... siapa yang berminat bank-in la... kat akaun Aduka Taruna...., kalau dia kencing gua... dengan duit tu... gua tau la.. mana nak cari mamat tu... bukan susah pun... gua tunggu jer... depan mahkamah seremban... mana mau lari..... ha..ha..ha....

Maaf tiada tawar menawar... harga tetap, takda maknanya nak runding2 dengan gua... gua bukannya macam spesis2 katak dan YB - YB celaka yang dok ada di malaysia nih... itu semuanya keparat... anak haramjadah punya manusia... takda prinsip takda maruah... boleh tergadai dengan wang hengget...  khaakkk thuiii.. macam cibai...

2 IkutSukaLu...::

Firdaus Omar Saturday, May 15, 2010 6:33:00 AM  

Tin99i..aku nak 4 set. Duit aku dah masuk dalam AT punya akaun. Kau bagi hp ni kat AT nanti aku collect dari dia.

mudz Saturday, May 15, 2010 6:44:00 AM  

Ori ke bro.......atau henpon cap ayam..beli nak murah barang nak baguih....ade ke?

Post a Comment

Gua tidak bertanggungjawab terhadap semua komen mahupun pandangan yang dihantar pembaca atau di cetak semula di blog ini. Hanya komen di ruang komen Intensedebate sahaja yang akan disiarkan.

1) Komen dari Anonymous/Tanpa Nama tidak akan di layan sama sekali.

2) Begitu juga dengan sebarang komen yang berbentuk sensitif, mengikut takrifan gua, akan dipadam.

Jika ada sebarang cadangan, kritikan atau tak puashati secara peribadi dengan gua, sila email ke zergdukes@gmail.com

Nasihat Buat Kerajaan Barisan Nasional

You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time. - Abraham Lincoln.

Penchachai Umno/Barisan Nasional Fahamkan Ayat Ini..!!!!


“…Wahai orang-orang yang beriman..!!!
Janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani itu sebagai awliya, kerana setengah mereka menjadi teman rapat kepada setengahnya yang lain; dan sesiapa di antara kamu yang menjadikan mereka awliya, maka sesungguhnya ia adalah dari golongan mereka itu
…”; al-Maa’idah:51

Pelawat Terkini

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009
   

Back to TOP