IkutSukaAku-ISA. Powered by Blogger.

PERHATIAN - INI BLOG KURANG AJAR...!!!!

Sila ambil perhatian...!!!!
Blog ini bukan tempatnya bagi orang2 yang berasa dirinya beradap sopan santun dan bajet bagus. Jika tidak mahu terasa sakit hati, menyampah dan memualkan dalam pembacaan. Sila blahhh.... gua bolayan....

Wujudnya blog ini khusus untuk meluahkan rasa tidak puashati gua (sebagai rakyat) terhadap Parti2 Politik, Kerajaan Korup (tidak kira BN atau PH), Wakil Rakyat (Ahli Parlimen/DUN) yang tugas mereka suka memperbodohkan RAKYAT sepanjang masa.

Najib kata : " I help you, you help me"... Akhirnya Dia Cabut Dulu...

>> Sunday, May 16, 2010

Hello.... bro najib, lu pergi mana tadi... gua tak nampak pun lu kat Pusat Pengiraan Undi.... ha..ha..ha.... lu sudah lari balik awal ka....? Sebab lu sudah tau keputusan bukan...??? Tapi aaarrr... lu punya barua itu SPR bikin hati gua banyak panas... sebab lembab mengalahkan siputbabi nak umumkan keputusan, saja jer... buat macam tu sambil mencari jalan nak memihak pada lu.... pada gua memang cilakak betul barua2 lu itu, dan pada lu... diorang memang patuh dan setia macam setianya seekor anjing pada tuannya.


Walau apa pun, kuasa Allah dan hak rakyat takda siapa yang boleh menghalang, lu tabur lah beratus juta sekalipun, lu orang tabur... rakyat kutip... bezanya rakyat Sibu dah cerdik daripada rakyat Felda belaan lu itu..., kepala otak rakyat Melayu Felda masih dibelenggu dengan tongkat dari kera..jaan... sebab tu benggap terlampau... takut sangat nak buat perubahan. Kena rasuah sikit dengan wang hengget... terus kelabu mata.

Semalam... dah dua kali gua ucapkan Tahniah pada lu.... sebab gua konfiden lu (bn) boleh menang... apa taknya... last minit malam kempen pun lu dengan cabulnya umumkan lagi RM5juta bro... kat penduduk Sibu... perghhh... lu betul2 desperate bro.... lastly kalah jugak..., lu punya RM5 juta diorang tak pandang la bro.... lu gunakan ayat apa bro... semasa kempen malam terakhir kat Sibu...?

“I want to make a deal with you. Can we have an understanding or not?” Najib asked some 1,000 people who attended a public rally at the residential area.

“The understanding is quite simple. I help you, you help me,” said the Barisan Nasional (BN) chairman.

Gua tertarik dengan ayat "I help you, you help me"... kah..kah..kah..... akhirnya ayat tu jadi apa bro....???? Kesudahannya... lu pun senang jugak... esok (hari ini Isnin) lu tak payah nak isu Cheque seperti yang lu janjikan.... jimat dakwat pen lu... yang harganya sebatang berapa bro...????

Hello bro najib.... lepas ni nak buat PRK kat mana pulak....? Seronok jugak tengok lu orang tabur duit... lu mesti ada rekod kan... YB mana yang kritikal, yang nazak... so standby duit banyak2....

Minggu ni jer...., dua berita buruk buat lu... pertama Badminton - semua player malaysia terpaksa mengaku kalah pada China kerana takut kena peluk. Keduanya.... rakyat Sibu tak mau tolong sama lu... sebab diorang tau... lu cuba nak rasuah diorang dan lu adalah bapak judi negara... sebab orang yang suka kepada judi ni... salah satu sifatnya ialah menipu dan penipu.

Hello... bro najib... lu ada faham ka... apa yang gua nasihat kat lu....

8 IkutSukaLu...::

jai,  Monday, May 17, 2010 12:09:00 AM  

Salam Bro ISA.

Najib balik awal sebab kat Sibu tak ada Felda la bro.

Nak kata dia gi tengok Piala Thomas kat stadium tak jugak.

Lu setuju ka bro???

Kah kah kah...

ISA Monday, May 17, 2010 12:11:00 AM  

Jai,

Gua belum baca komen lu... awal2 lagi gua dah setuju sesangat....

ha..ha..ha...

Unknown Monday, May 17, 2010 12:26:00 AM  

Najib cabut sambil berkata"help,help me,help me apco.ha ha ha

Kerajaan Rakyat Monday, May 17, 2010 12:31:00 AM  

Bro ISA...
saya hadiahkan you satu pantun

Anak dara jalan bergaya
Mak dara tiada yang punya
Pakatan menang penuh bergaya
Hancurkan BN selamatkan negara

Gua balik esok... Lu tunggu kat airport... gua kasi kinal satu Iban sama Lu bro..

ISA Monday, May 17, 2010 12:41:00 AM  

ijoks,

Najib cabut balik sorok muka bawah kopek bik mama...

ISA Monday, May 17, 2010 12:44:00 AM  

Kerajaan Rakyat,

Ha..ha.., cantik pantun tu, tapi gua tak pandai berpantun... gua pandai maki hamun jer... kah..kah..kah...

Oooppsss... Iban...? Terima kasih bro.., gua masih sayangkan kepala gua bro...

Hargai... pengorbanan saudara sekalian di Sibu... Syabas bro...

Prof. Era Pasca Monday, May 17, 2010 1:04:00 AM  

hahaha bro Isa... Baru dapat online... hahahah baca banyak2 hangin bro... Banyak cubaan menipu untuk manipulasi undi... geram lak... Jagalah SPR... Sib baik menang...

ngee... mungkin di HuluSelangor PKR tak serajin DAP untuk ikut peti2 undi kut... terlalu percaya dekat SPR kut...?

Kalau baca kronology sebelum kuar Keputusan.. Orang2 DAP push untuk dapatkan hak keadilan... pada HuluSelangor hari tu depa biarkan je SPR buat keje...

Si CiLiK© Monday, May 17, 2010 2:54:00 AM  

em.... Nak lawan BN ni kalau majority lebihan undi PR tak betul2 besar memang jahanam kena belit ngn SPR....

Apaun tahniah kpd PR... =)

Post a Comment

Gua tidak bertanggungjawab terhadap semua komen mahupun pandangan yang dihantar pembaca atau di cetak semula di blog ini. Hanya komen di ruang komen Intensedebate sahaja yang akan disiarkan.

1) Komen dari Anonymous/Tanpa Nama tidak akan di layan sama sekali.

2) Begitu juga dengan sebarang komen yang berbentuk sensitif, mengikut takrifan gua, akan dipadam.

Jika ada sebarang cadangan, kritikan atau tak puashati secara peribadi dengan gua, sila email ke zergdukes@gmail.com

Nasihat Buat Kerajaan Barisan Nasional

You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time. - Abraham Lincoln.

Penchachai Umno/Barisan Nasional Fahamkan Ayat Ini..!!!!


“…Wahai orang-orang yang beriman..!!!
Janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani itu sebagai awliya, kerana setengah mereka menjadi teman rapat kepada setengahnya yang lain; dan sesiapa di antara kamu yang menjadikan mereka awliya, maka sesungguhnya ia adalah dari golongan mereka itu
…”; al-Maa’idah:51

Pelawat Terkini

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009
   

Back to TOP