IkutSukaAku-ISA. Powered by Blogger.

PERHATIAN - INI BLOG KURANG AJAR...!!!!

Sila ambil perhatian...!!!!
Blog ini bukan tempatnya bagi orang2 yang berasa dirinya beradap sopan santun dan bajet bagus. Jika tidak mahu terasa sakit hati, menyampah dan memualkan dalam pembacaan. Sila blahhh.... gua bolayan....

Wujudnya blog ini khusus untuk meluahkan rasa tidak puashati gua (sebagai rakyat) terhadap Parti2 Politik, Kerajaan Korup (tidak kira BN atau PH), Wakil Rakyat (Ahli Parlimen/DUN) yang tugas mereka suka memperbodohkan RAKYAT sepanjang masa.

Najib Di Jangkiti H1N1...????

>> Tuesday, May 18, 2010


"Lu tak payah keluar duit.., gua kena keluar duit... very exspensive you know..." 

woooiiii... mangkuk... macam duit bapak lu... pulak.... BODOH punya PM...!!!! Bercakap besar, sombong dan angkuh...

Mangkuk ni... berpolitik atas kapasiti sebagai apa...? Sebagai PM atau sebagai Pengerusi BN...? Yang bertanding di Sibu siapa...? Kerajaan Malaysia atau Barisan Nasional...? Kerajaan itu apa...? dan Barisan Nasional itu apa...?

Mangkuk ini pulak bercakap seolah2 duit yang di taburkan duit kerajaan atau duit parti aka barisan nasional..??? Di sinilah perbezaannya di mana ramai orang2 melayu dan rakyat yang masih menyokong umno/barisan nasional ini ternyata BODOH nak mampus... tak dapat membezakan antara parti dan kerajaan setiap kali pilihanraya.

Dan mangkuk ini bercakap seolah2 duit yang ditaburkan macam duit mak bapak dia, banyak juga Tun Razak tinggalkan duit dan harta kat mangkuk ni.... macam inikah mentaliti seorang PM...?

Gua harap ada dikalangan rakyat Sibu akan buat laporan polis/sprm terhadap mangkuk ni... kerana cubaan merasuah dalam pilihanraya Sibu. Walau dah tahu dan faham sememangnya tiada tindakan yang akan di ambil... tetapi biar semua orang tahu bahawa adanya unsur2 rasuah pilihanraya oleh seorang PM aka Pengerusi bn sudah dilaporkan. Biar ianya menjadi satu lipatan sejarah dan rekod pilihanraya di Malaysia ini, supaya generasi hadapan tahu betapa korupnya perjalanan politik Malaysia.

Alamakkkk.... gua sudah angin satu badan dengar mangkuk ni bercakap..., gua kena berhenti menaip nih... kalau tidak panjang lagi maki hamun gua kat mangkuk ayun sekor nih..., sebelum tu... gua nak pesan kepada rakyat (pembaca blog ini) dan penyokong umno totok... lu orang nilailah sendiri apa yang ketuanan lu cuba memperbodohkan rakyat Sibu... dan bagaimana diorang memperbodohkan Melayu Felda dan Melayu Kampung... diorang ingat dengan tawaran sebegitu boleh membeli undi rakyat...?

Apalah nasib rakyat malaysia dapat PM yang suka mengugut dan perasuah sebegini.... perjuangan kepada rakyat berdasarkan kepada wang ringgit.... sepatutnya jika rakyat di utamakan... sudah menjadi tanggung jawab kerajaan kepada rakyatnya, sepatutnya tiada unsur tawar menawar sebegitu.... bagi memberi peruntukan dan keselesaan kepada rakyat.

Sebelum ini gua dah ulas berkaitan isu ini dalam tajuk Hantu Raya, Najib Bakal Ke Penjara, di tambah lagi dengan video nih pulak... sebagai rakyat biasa... gua betul2 menyirap dengan cara mangkuk ayun sekor nih... berpolitik...

Apa perasaan lu orang pula bila tonton video tersebut...????

p/s: Mangkuk ni kena H1N1 ke...? setiap kali bercakap mesti lap mulut... atau air liur berlenja-lenja... meleleh... atau lipstik tebal sangat....?

10 IkutSukaLu...::

DINKAGA74 Tuesday, May 18, 2010 2:52:00 AM  

PEMIMPIN MACAM NI PUN ADA....TAHAP KRITIKAL DAH NI....

Isa Tuesday, May 18, 2010 4:42:00 AM  

Dinkaga74,

Sudah sampai masanya untuk di humbankan ke longkang....

baginda® Tuesday, May 18, 2010 9:00:00 AM  

kahkahkah menjejes-jejes air liur.... ini bukan H1N1Malaysia tapi kene sawan Babi... mulut pink macam idung tu je... haha

gondrong.,  Tuesday, May 18, 2010 9:15:00 AM  

Bro, ni bukan H1N1 la... ni la dia B1N1....

pembela_rakyat Tuesday, May 18, 2010 10:36:00 AM  

memang sah! Najib ingat harta rakyat, adalah harta mak bapak dia punya!,,, UMNO nih, kita patut letak nama baru, UMNO harbi! harang kafir harbi nih, tak boleh buat kawan, orang kafir harbi nih, kena perangi, mcm UMNO jugak,, kena letak nama baru yang bersesuaian dengan namanya, UMNO harbi!!

SYAH Tuesday, May 18, 2010 11:16:00 AM  

Harta ini bukan Najib yg punya..
Harta ini Ahmad Albab yang punya..kah kah kah kah

storm62,  Tuesday, May 18, 2010 12:04:00 PM  

Buat malu saje peem Malaysia yg berkata sebagini....otak letak dalam jubor saiful ke?

kenapa surat khabar meloya tak paparkan kenyataan dia tu?

mana sprm? mana spr? mana pdrm?

kalo Anwar sebut bagitu, gerenti anjing2 polis naik kepentas rampas mike dan kasi tangkap.

umno = useless munafik no otak.

tricajus Tuesday, May 18, 2010 1:05:00 PM  

Den raso kek sapu tangan tu ado peraso t***** sobab tu dio solalu lap kek mulutnyo.

Anonymous,  Tuesday, May 18, 2010 4:29:00 PM  

hahaha..boleh plak main tabur2 duit cmtu...million tuuuu...x mustahil la die boleh wat yg lagi dahsyat..isshh miskin la malaysia cmni...

eden ni rabbi umno wakaka Tuesday, May 18, 2010 4:36:00 PM  

wakakaka...yang sobonar eh bukan sibangsat PM ni yang bodoh tapi rakyat terutamo HS yang bodoh sobonar eh...

cubo dongar boto apo yang dio kobarkan pasal HS...

den nak tanyo sikit kek bangsat ni...sekulah cino ko bori 3 juta...sekulah bandar sri putra torbongkalai bilo nak siapkan bangsat oii

ado tak bangsat pemuko yahudi nak tolong jawapkan..

Post a Comment

Gua tidak bertanggungjawab terhadap semua komen mahupun pandangan yang dihantar pembaca atau di cetak semula di blog ini. Hanya komen di ruang komen Intensedebate sahaja yang akan disiarkan.

1) Komen dari Anonymous/Tanpa Nama tidak akan di layan sama sekali.

2) Begitu juga dengan sebarang komen yang berbentuk sensitif, mengikut takrifan gua, akan dipadam.

Jika ada sebarang cadangan, kritikan atau tak puashati secara peribadi dengan gua, sila email ke zergdukes@gmail.com

Nasihat Buat Kerajaan Barisan Nasional

You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time. - Abraham Lincoln.

Penchachai Umno/Barisan Nasional Fahamkan Ayat Ini..!!!!


“…Wahai orang-orang yang beriman..!!!
Janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani itu sebagai awliya, kerana setengah mereka menjadi teman rapat kepada setengahnya yang lain; dan sesiapa di antara kamu yang menjadikan mereka awliya, maka sesungguhnya ia adalah dari golongan mereka itu
…”; al-Maa’idah:51

Pelawat Terkini

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009
   

Back to TOP