IkutSukaAku-ISA. Powered by Blogger.

PERHATIAN - INI BLOG KURANG AJAR...!!!!

Sila ambil perhatian...!!!!
Blog ini bukan tempatnya bagi orang2 yang berasa dirinya beradap sopan santun dan bajet bagus. Jika tidak mahu terasa sakit hati, menyampah dan memualkan dalam pembacaan. Sila blahhh.... gua bolayan....

Wujudnya blog ini khusus untuk meluahkan rasa tidak puashati gua (sebagai rakyat) terhadap Parti2 Politik, Kerajaan Korup (tidak kira BN atau PH), Wakil Rakyat (Ahli Parlimen/DUN) yang tugas mereka suka memperbodohkan RAKYAT sepanjang masa.

Melayu-Melayu Bangang.

>> Saturday, May 08, 2010



Melayu-Melayu Bangang... 2x5 jer.... perangai lembu lebih elok dari malaun2 ni semua....

Adusssss... gua nak sambung gelak guling2... tak boleh control... beb... lawak gila... bila songkok tinggi sebut pasal Islam.... warghhhhhhh..... tapi itu lembu pakai songkok tinggi sudah lupa sama banner dibawah ni.... warggghhhhhhhh... gua mau nangis pulakkkkkk... kerana mengenangkan perilaku pribumi perkasa yang semakin tolol dan bahalol....


Gua kasi besar ini gambar.... kalau2 itu lembu semua ada masalah rabun dekat dan jauh....

Contoh Pribumi Islam

Bodek... beb... jangan tak bodek.... sebab ada kepentingan.... masyuuuukkkkkkk....

11 IkutSukaLu...::

b.r.u.t.a.l.s.o.l.o Saturday, May 08, 2010 12:54:00 AM  

nampak alor gajah di melaka

aku rasa ikan masak stim tiga rasa

hj jamaludin,  Saturday, May 08, 2010 1:45:00 AM  

Bismilah Hir Rahman Nir Rahim
Bodek memang satu kaum suka.
Masyuuuukkkkkkk pun satu kaum suka.
Bab bacaan yaasin & solat hajat yg tertera kat gambar tu memang tiada kesalahan kerana Barisan Nasional buat di luar kawasan Masjid bukan di dalam Masjid. So MAIS tiada halangan kerana di buat di kuar kawasan Masjid . Sultan Selangor pun telah di maklumkan perkara ini .Barisan Nasional tidak pernah menderhaka kepada Sultan Selangor kerana semua acara mereka buat di luar kawasan Masjid . Tak percaya tanya dengan NOH OMAR atau Dr Hasan Ali .Gonzilla mati depan mata pun Barisan Nasional & MAIS / JAIS tak boleh nampak ( Golongan rabun dekat) tapi sperm di luar tabii boleh mereka kesan . Apa punya kaum pun gua tak faham?

Unknown Saturday, May 08, 2010 1:48:00 AM  

Salam ziarah Isa...
Pak Long tak kata yang depa ni spesis bangang, tapi tak baik la kau bangangkan orang orang yang telah bangang... kah3x

storm62,  Saturday, May 08, 2010 2:01:00 AM  

Kesian aku tenguk muka2 haramjadah depa tu....sampai hati depa nak hancurkan Negara ini.

Lawan tetap Lawan...sbb aku tak sanggup tenguk Negara kami ini tergadai dgn manusia yg bertopeng syaitan ini.

ISA Saturday, May 08, 2010 2:18:00 AM  

brutalsolo,

gua pun nampak alor gajah jugak...

tapi gua rasa one way straight jer... tak rasa apa2 pun...

ha..ha..ha...

ISA Saturday, May 08, 2010 2:22:00 AM  

hj. jamaludin,

baru gua faham.. kenapa sultan tak murka dan MAIS/JAIS cool jer...

sebab luar masjid.. macam kisah yahudi memukat ikan hari sabtu pulak....

ohh... gua terlupa, mereka tu ikut perangai tok nenek moyang mereka rupanya....

ISA Saturday, May 08, 2010 2:25:00 AM  

Pak Long,

Maaf..., cheq tak terperasaan dengan pesanan Pak Long dulu.. nanti cheq ingat pesan Pak Long tu...

"Tak boleh bangangkan orang yang sememangnya bangang"

ISA Saturday, May 08, 2010 2:26:00 AM  

storm62,

Yes..bro.., lawan tetap lawan... dengan puak2 bangang tu...

oopsss... nanti Pak Long marah...

Anonymous,  Saturday, May 08, 2010 8:09:00 AM  

Salam..aku ada tengok puak UMNO dan perkasa ni buat demonstrasi ni.Salah seorang daripada aku memang kenal.Nama dia Khairul Azam.Aku kenal dia masa aku kena kursus BTN kat Besut.Mamat ni memang karat umno.Dulu ada kes dia mengaku ahli pas buat demonstrasi.Tapi pas dapat detect.Sudah-sudahla saudara mohd. khairul azam oi.. Buat malu aku je la.Ko baca ayat suci Al-Quran pun masa demonstrasi tu pun tak baca ta'awuz.Nampak sangat ko dengan geng-geng ko ni bukan hormat dengan ayat-ayat suci ni.Apatah lagi Islam.Sekadar nak mengambil keuntungan politik murahan..nak memenuhi tembolok masing2.Udah-udah le..

gondrong.,  Sunday, May 09, 2010 1:05:00 AM  

kesian dia... kesian dia... kesian dia...

kesian kat mamat2 songkok tinggi ni...

lu orang tak kesian ke bhai?

kah kah kah...

Anonymous,  Tuesday, October 05, 2010 1:01:00 PM  

diorang tu mmg kimak,,kepale bpk die mengajau...

Post a Comment

Gua tidak bertanggungjawab terhadap semua komen mahupun pandangan yang dihantar pembaca atau di cetak semula di blog ini. Hanya komen di ruang komen Intensedebate sahaja yang akan disiarkan.

1) Komen dari Anonymous/Tanpa Nama tidak akan di layan sama sekali.

2) Begitu juga dengan sebarang komen yang berbentuk sensitif, mengikut takrifan gua, akan dipadam.

Jika ada sebarang cadangan, kritikan atau tak puashati secara peribadi dengan gua, sila email ke zergdukes@gmail.com

Nasihat Buat Kerajaan Barisan Nasional

You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time. - Abraham Lincoln.

Penchachai Umno/Barisan Nasional Fahamkan Ayat Ini..!!!!


“…Wahai orang-orang yang beriman..!!!
Janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani itu sebagai awliya, kerana setengah mereka menjadi teman rapat kepada setengahnya yang lain; dan sesiapa di antara kamu yang menjadikan mereka awliya, maka sesungguhnya ia adalah dari golongan mereka itu
…”; al-Maa’idah:51

Pelawat Terkini

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009
   

Back to TOP