IkutSukaAku-ISA. Powered by Blogger.

PERHATIAN - INI BLOG KURANG AJAR...!!!!

Khusus buat pembaca bertaraf Skema, Sopan Santun dan Beradab. Ini bukan tempat lu orang. Sila logout.... jika tak mahu terasa sakit hati, menyampah dan memualkan. Sila ambil perhatian...!!!

Jika anda tidak boleh menerima konsep blog ini, dengan segala hormatnya anda sekali lagi dinasihatkan supaya logout secepat mungkin. Di sini tiada bahasa sopan santun, penuh beradab lagi tertip, harap maaf.

Wujudnya blog ini khusus untuk meluahkan rasa tidak puashati (sebagai rakyat) terhadap Parti2 Politik dan Kerajaan Korup (tidak kira BN atau PR) yang tugasnya memperbodohkan RAKYAT sepanjang masa.

Masih Ada Peluang Kenabatangan Lagi...

>> Wednesday, May 19, 2010

Pukul 11.30am pagi tadi gua dah happy gilerrr,,, bila terbaca mamat ni... kena penjara, terbayang sudah keadaan Parlimen Kinabatangan..., gua sangkakan panas hingga ke petang rupanya pukul 2.00 petang hujan pulak turun membawa berita seperti di bawah ini...

Ceehhhh.... kalau tidak minah gedik2 kat bawah ini berpuasa kenabatangan selama sebulan... ha..ha..ha...., mamat batang tu pulak berpuasa tak membatang selama sebulan jugak... kah..kah...kah..., aahhh... pi mampus la... kat lu orang... nafsu syahwat dan nafsu RM punya pasal semuanya BOLEH...

Ini kalau dah masuk kes mahkamah rayuan apa kejadahnya ni... jawapannya memang takda ler... penjara.. jel... semua tu...., auta... jer lebih nih... Lu orang ingat umno/bn tak fobia ke... dengan kekalahan di Sibu, uuihhh.... fobia gilerrr.. beb..., walau apa cara sekalipun itu mangkuk batangan mesti di selamatkan.... "maksud yang tersirat yang penting itu Parlimen Kinabatangan bukan Ahli Parlimennya."

Mahkamah Rendah Syariah Gombak Timur hari ini membenarkan permohonan ahli parlimen Kinabatangan, Datuk Bung Moktar Radin untuk menangguhkan pelaksanaan hukuman penjara sebulan yang dijatuhkan ke atas dirinya.
Menurut hakim Wan Mahyuddin Wan Muhammad, penangguhan itu diluluskan sehingga rayuan didengar di Mahkamah Tinggi Syariah.

Hakim juga memerintahkan ahli parlimen itu dilepaskan dengan jaminan sebanyak RM1,000.

Bung Moktar diarahkan memfailkan notis rayuan itu dalam masa 14 hari.

Peguamnya sebelum itu mengemukakan permohonan penangguhan memandangkan Bung Moktar berdepan dengan kemungkinan kehilangan kerja sekiranya dipenjarakan. - Malaysiakini.

Hilang kerja...???? atau Hilang Kerusi Parlimen...??? Gua harap Hakim Mahkamah Rayuan tidak terpengaruh dengan bangsat2 Yahudi umno nih... yang menolak dan main langgar jer... hukum Islam ikut suka mak bapak diorang... "Jika wali dan saksi tidak mengikut peraturan, boleh dianggap menjalankan pernikahan sindiket," katanya.

Sepatutnya diorang semua di batang-batangkan dengan batang rotan (semambu) baru ada akai kot....  supaya jadi tauladan kepada rakyat/umat Islam.

p/s: Harga Hakim sekarang dalam pasaran berapa ekkkk...??? Gua nak beli aarrr.....???

3 IkutSukaLu...::

AzamDin Wednesday, May 19, 2010 3:00:00 PM  

kenabatangan...kebinatangan..

ahahaha buat malu kampung saja...

Anonymous,  Wednesday, May 19, 2010 6:46:00 PM  

babi lancau punya hakim.....aku berani kerat lancau kinabatangan la kalau tak lepas!!! (jangan caj aku menghina hakim dah la) bung jangan risau... kalau bung terpaksa 'masuk dalam', aku rela menemani zz sampai bung dibebaskan......harap harap mahkamah rayuan menerima rayuan bung dengan meringankan hukuman dari penjara sebulan kepada 721 jam!!!!!!

Harris Wednesday, May 19, 2010 9:18:00 PM  

2 hengget skilo je bro..keh3x.Tu pn bleh mintak kurang lg.

Post a Comment

Gua tidak bertanggungjawab terhadap semua komen mahupun pandangan yang dihantar pembaca atau di cetak semula di blog ini. Hanya komen di ruang komen Intensedebate sahaja yang akan disiarkan.

1) Komen dari Anonymous/Tanpa Nama tidak akan di layan sama sekali.

2) Begitu juga dengan sebarang komen yang berbentuk sensitif, mengikut takrifan gua, akan dipadam.

Jika ada sebarang cadangan, kritikan atau tak puashati secara peribadi dengan gua, sila email ke zergdukes@gmail.com

Nasihat Buat Kerajaan Barisan Nasional

You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time. - Abraham Lincoln.

Layan....

Layannnnn....!!!!

Ziarah Dari...


widget

Layan.... Lagi...

Penchachai Umno/Barisan Nasional Fahamkan Ayat Ini..!!!!


“…Wahai orang-orang yang beriman..!!!
Janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani itu sebagai awliya, kerana setengah mereka menjadi teman rapat kepada setengahnya yang lain; dan sesiapa di antara kamu yang menjadikan mereka awliya, maka sesungguhnya ia adalah dari golongan mereka itu
…”; al-Maa’idah:51

Pelawat Terkini

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009
   

Back to TOP