IkutSukaAku-ISA. Powered by Blogger.

PERHATIAN - INI BLOG KURANG AJAR...!!!!

Khusus buat pembaca bertaraf Skema, Sopan Santun dan Beradab. Ini bukan tempat lu orang. Sila logout.... jika tak mahu terasa sakit hati, menyampah dan memualkan. Sila ambil perhatian...!!!

Jika anda tidak boleh menerima konsep blog ini, dengan segala hormatnya anda sekali lagi dinasihatkan supaya logout secepat mungkin. Di sini tiada bahasa sopan santun, penuh beradab lagi tertip, harap maaf.

Wujudnya blog ini khusus untuk meluahkan rasa tidak puashati (sebagai rakyat) terhadap Parti2 Politik dan Kerajaan Korup (tidak kira BN atau PR) yang tugasnya memperbodohkan RAKYAT sepanjang masa.

Layan Nostalgia Zaman Jahiliyah & Bunuh Syaitan...

>> Thursday, May 20, 2010



Gua nak layan nostalgia... zaman jahiliyah sekejap.... ha..ha..ha....

Tadi kat masjid dah baca Yasin.... skang layan lagu pulak... sambil petik gitar karen... pakai headphone... kalau tidak nanti jiran sebelah pelangkung kepala gua.... perghhh....

Esok pagi kita tengok apa komen Najib Nazak.....

Selamat malam semua... selamat malam 1Malaysia... Semoga semuanya Selamat dalam usaha membunuh Syaitan malam ni.... terutama sekali kepada Pakaq dan budak N9 yang merempat ke Kota Bahru..., budak bagan pinang never surrender tu... duduk diam2.. jangan nyampok dan kacau... otai2 nak bunuh setan malam ni.... terutama sekali pada kawan baik lu.. yang selalu hantar sms berangkai tu....

Tapi skang ni.. mamat tu dah cooldown... sms berangkai petang jumaat dah kureng sikit, mungkin sibuk study perancangan langar agaknya... ada ke patut.. nak bunuh setan pun nak pinjam handycam gua....

Al-Banjary... lu duduk diam2... apa yang lu... sengeh2 tu... pi layan janda kedai bakaq.. he..he..he...

2 IkutSukaLu...::

jai,  Thursday, May 20, 2010 11:37:00 PM  

Salam Bro ISA.

Lu kata:

"sambil petik gitar karen... pakai headphone..."

Perghhh...!!!

Lu guitarist untuk band mana bro???

ali Friday, May 21, 2010 12:11:00 AM  

Ooo den tak boleh menympuk yoo. Nak menyampuk mcm mano, kacau pun tak. Ha Ha Ha

Post a Comment

Gua tidak bertanggungjawab terhadap semua komen mahupun pandangan yang dihantar pembaca atau di cetak semula di blog ini. Hanya komen di ruang komen Intensedebate sahaja yang akan disiarkan.

1) Komen dari Anonymous/Tanpa Nama tidak akan di layan sama sekali.

2) Begitu juga dengan sebarang komen yang berbentuk sensitif, mengikut takrifan gua, akan dipadam.

Jika ada sebarang cadangan, kritikan atau tak puashati secara peribadi dengan gua, sila email ke zergdukes@gmail.com

Nasihat Buat Kerajaan Barisan Nasional

You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time. - Abraham Lincoln.

Layan....

Layannnnn....!!!!

Ziarah Dari...


widget

Layan.... Lagi...

Penchachai Umno/Barisan Nasional Fahamkan Ayat Ini..!!!!


“…Wahai orang-orang yang beriman..!!!
Janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani itu sebagai awliya, kerana setengah mereka menjadi teman rapat kepada setengahnya yang lain; dan sesiapa di antara kamu yang menjadikan mereka awliya, maka sesungguhnya ia adalah dari golongan mereka itu
…”; al-Maa’idah:51

Pelawat Terkini

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009
   

Back to TOP