IkutSukaAku-ISA. Powered by Blogger.

PERHATIAN - INI BLOG KURANG AJAR...!!!!

Khusus buat pembaca bertaraf Skema, Sopan Santun dan Beradab. Ini bukan tempat lu orang. Sila logout.... jika tak mahu terasa sakit hati, menyampah dan memualkan. Sila ambil perhatian...!!!

Jika anda tidak boleh menerima konsep blog ini, dengan segala hormatnya anda sekali lagi dinasihatkan supaya logout secepat mungkin. Di sini tiada bahasa sopan santun, penuh beradab lagi tertip, harap maaf.

Wujudnya blog ini khusus untuk meluahkan rasa tidak puashati (sebagai rakyat) terhadap Parti2 Politik dan Kerajaan Korup (tidak kira BN atau PR) yang tugasnya memperbodohkan RAKYAT sepanjang masa.

Lawak Sengal Sepol Pagi Rabu....

>> Wednesday, May 05, 2010

Assalamualaikum semua dan Selamat Pagi,

Awal2 pagi ni... janganlah ada di antara lu orang yang nak menyumpah dan nak bagi penerajang kat gua.... setelah baca n3 sengal ni, he..he.. gua saja jer... nak menyakat budak si Sepol tu... terutama pihak pendakwaraya dan tukang buat skrip filem liwat 2 nih....

Semalam gua ada buat n3 " DNA 2 Lelaki Di Juboq Sepol " maknanya ada dua lelaki yang dah menutuh juboq si Sepol tu, dan sudah tentu ada dua spesimen air mani.... logik tak.... ok.... noktah.

Bila gua persoalkan siapakah lelaki yang sekoq lagi tu... alaaahhh seperti yang di dakwa oleh pihak pendakwaraya, adanya 2 spesimen DNA dari empat calitan yang diorang dapat tu lah..., gua pun mengikut persepsi gua yang blur dot com nih... telah meletakkan 2 nama (salah seorang la... tapi tak pasti), Blogger Kerajaan Rakyat pulak mengatakan Mat Bangla Kilang Papan kat Balakong adalah orang kedua tersebut.

Sayangnya gua tak buat peraduan dengan hadiah lumayan untuk meneka siapakah "penutuh/peliwat" kedua yang dah menutuh juboq budak Sepol tu...., kalau tidak gua cakap kat lu orang... dah tentu rabak poket gua nak bagi hadiah kat mamat bawah ni.... jawapannya tepat sekali....

baginda® berkata...
kan sepol jumpe najib pas jumpe anwar.. ngeee.. takan kut... simpang 45.. kahkahkah
Sorry lah bro... tak dapek gua nak hulur apa2 hadiah kat lu... So... kita tutup cerita tu.. dan tunggu hari Isnin depan giliran juboq mamat gila glamour tu... betul2  kena korek dengan Kapal Sink pulak... ha..ha..ha....

Yang bawah ni dah masuk bab lain ok... gua serius gilerrr... ni... itu pun kalau lu orang boleh fikir2 kan...

Gua nak bertanya dengan lu orang semua, sebab lu orang semua cerdik pandai... (kalau tak pandai camna lu orang boleh baca blog... kan...?), andai kata lu orang ada sesuatu kes mahkamah, dan memerlukan bukti laporan perubatan. Hospital manakah yang lu orang rasa lu orang semua patut pergi.... untuk mendapatkan laporan yang sah dan di iktiraf oleh Mahkamah Malaysia...?

Part ni gua tinggalkan kat lu orang nak jawap atau tidak... sebab laporan Hospital dan dari Doktor yang bertauliah pun Mahkamah Malaysia tak iktiraf... habis camnoooooo........ ????????

Contoh macam Makcik dan Pakcik ni... kesian kat diorang, kisahnya tentang fitnah orang kampung terhadap anak daranya. Orang kampung kecoh beb... mengatakan anak dia dah kena bohhh... dengan si polan pemuda kampung gak... oleh sebab itu dah tentu makbapak dia malu gilerrrr... dan si anak pulak menafikan perkara tersebut dengan mencabar untuk buat pemeriksaan dara.

Maka pergilah mereka ke 3 buah Hospital yang budak Sepol ni pernah pergi... (mungkin kebetulan kot), setelah mendapat keputusan laporan perubatan maka di kemukakanlah di Mahkamah Peranchis... oopppsss silap.... (Mahkamah Peranchis lambat lagi... coming soon...)

Mengikut laporan ketiga-tiga buah Hospital tersebut mengatakan yang anak dara Pakcik dan Makcik ni masih HARUM, SUCI dan BERSIH masih DARA lagi, tiada kesan tusukan benda yang keras samada secara rela atau paksaan yang boleh memecahkan selaput DARA anak gadis tersebut.

Tetapi peguam orang2 kampung yang dah mati dan mati hidup balik sekalipun.. masih mengatakan yang anak dara pakcik makcik ni dah takda DARA, hujahnya mudah... melalui kesan calitan dari bahagian dalam vagina (perghhh.. berlagak baik konon tak sebut benda tu dalam bahasa melayu) mendapati ada kesan air mani si polan pemuda kampung yang sebenarnya buah hati anak gadisnya itu. Dan ini menunjukkan adanya kesan penetrasi kepada anak dara tersebut....

(huh... pening kepala otak gua nak imiginasikannya, ini bukannya zaman orang bela Hantu Raya beb.... )

Keputusannya Hakim Mahkamah pun menolak laporan perubatan tersebut dan kes di teruskan... kebetulan pulak Hakim tersebut ada iras2 Sammy No Value... member siap berpesan kepada audien Mahkamah... dengan berkata "Jangan Hisap DARA"... nanti memusnahkan Negara.

Pakcik dan Makcik tu.. percaya dengan laporan doktor, dan semua tuduhan orang kampung adalah fitnah semata2..., tetapi mereka dah boleh agak dan syak semua tu mesti angkara anak Tok Penghulu dan JKKK yang jeleskan si polan pemuda kampung yang dapat tackle anak pakcik makcik tu... cunnnn gilerrrr beb....

(tuuu... kat sebelah anak dara pakcik tu..., p/s: cik adik manis... lu jangan saman gua sebab komersial kan muka lu.... siapa suruh lu simpan gambar lu kat rumah pakcik google)

Orang kampung pulak dah berbelah bagi... 50/50... nak percaya sapa pulak sekarang ni... pakcik dan makcik tu... atau Tok Penghulu... atau laporan perubatan dari Doktor yang bertauliah ... atau Mahkamah dari Hakim yang selalunya bijaksana...? Kalau tak bijaksana.. gua pun tak tau kat mana silapnya....

Ahhhh.... gila betul undang2 kat kampung diorang.... akhirnya ada seorang mamat kampung tu yang baru balik melencong dari negara Eropah telah berkata kepada semua orang kampung (mungkin atas nasihat APCO agaknya atau Obama.. gua pun tak pasti... sebab ini cerita dari mulut ke mulut...), katanya;

"Remember, We are living in a WORLD where MANIPULATION IS EVERYWHERE.."

pergh... "me no speaks english" lagi... haram satu pun gua tak paham.... chow chin chow... dah pergi buat kerja..... jangan dok mengadap blog jer.... 

3 IkutSukaLu...::

Fauzi,  Wednesday, May 05, 2010 11:38:00 AM  

2 dna tu bkn makna 2 org penutuh pungkoq si bangang sepol tuh.Makna nye 1 Dna bahalol dan kononnye 1 lagi Dna DSAI la.Baik cepat hapuskn n3 ni..klu x malu kite.

Isa Wednesday, May 05, 2010 1:22:00 PM  

Fauzi,

Nama pun lawak sengal.. saja jer..apa yang nak di malukan..

Lagipun biar mahkamah cakap secara terang, lu ingat ramai ke di luar sini orang yang faham apa yang mahkamah maksudkan...

Anonymous,  Saturday, October 23, 2010 11:50:00 AM  

I just signed up to your blogs rss feed. Will you post more on this subject?

Post a Comment

Gua tidak bertanggungjawab terhadap semua komen mahupun pandangan yang dihantar pembaca atau di cetak semula di blog ini. Hanya komen di ruang komen Intensedebate sahaja yang akan disiarkan.

1) Komen dari Anonymous/Tanpa Nama tidak akan di layan sama sekali.

2) Begitu juga dengan sebarang komen yang berbentuk sensitif, mengikut takrifan gua, akan dipadam.

Jika ada sebarang cadangan, kritikan atau tak puashati secara peribadi dengan gua, sila email ke zergdukes@gmail.com

Nasihat Buat Kerajaan Barisan Nasional

You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time. - Abraham Lincoln.

Layan....

Layannnnn....!!!!

Ziarah Dari...


widget

Layan.... Lagi...

Penchachai Umno/Barisan Nasional Fahamkan Ayat Ini..!!!!


“…Wahai orang-orang yang beriman..!!!
Janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani itu sebagai awliya, kerana setengah mereka menjadi teman rapat kepada setengahnya yang lain; dan sesiapa di antara kamu yang menjadikan mereka awliya, maka sesungguhnya ia adalah dari golongan mereka itu
…”; al-Maa’idah:51

Pelawat Terkini

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009
   

Back to TOP