IkutSukaAku-ISA. Powered by Blogger.

PERHATIAN - INI BLOG KURANG AJAR...!!!!

Khusus buat pembaca bertaraf Skema, Sopan Santun dan Beradab. Ini bukan tempat lu orang. Sila logout.... jika tak mahu terasa sakit hati, menyampah dan memualkan. Sila ambil perhatian...!!!

Jika anda tidak boleh menerima konsep blog ini, dengan segala hormatnya anda sekali lagi dinasihatkan supaya logout secepat mungkin. Di sini tiada bahasa sopan santun, penuh beradab lagi tertip, harap maaf.

Wujudnya blog ini khusus untuk meluahkan rasa tidak puashati (sebagai rakyat) terhadap Parti2 Politik dan Kerajaan Korup (tidak kira BN atau PR) yang tugasnya memperbodohkan RAKYAT sepanjang masa.

Kenyataan Bahalol Dari Pengerusi SPR - update 10.30pm

>> Sunday, May 16, 2010

"Pengerusi SPR Tan Sri Abdul Aziz Mohd Yusof berkata beliau tidak berpuas hati kerana peratusan keluar mengundi lebih rendah berbanding 67% yang dicatatkan dalam pilihan raya umum 2008."

Itu tandanya lu sudah gagal untuk menarik pengundi untuk keluar mengundi, lu gagal menyedarkan rakyat akan hak dan tanggungjawab mereka untuk mengundi. Lu sudah lupa dengan tanggungjawab dan fungsi lu sebagai Pengerusi SPR....

Sebab apa lu gagal...!!!!

Sebab lu sibuk sangat jadi barua umno dan barisan nasional.... lu di bayar gaji untuk buat kerja... bukannya sibuk nak berpolitik sama...

Lebih baik lu letak jawatan, masuk politik dan bertanding dalam mana2 PRK yang bakal ada atau PRU-13 nanti.

kah..kah...kah...... bahalol....

update: Weiii... bahalol bila mau umum keputusan rasmi daaa.... lu tengah korak kertas undi kat mana lagi wooiiiii.... dalam kapal selam takda kertas undi... dalam kapalterbang najib pun tak da kertas undi lagi bahalol... oooiiiii.... semuanya dah habis kira.... lu nak korek kat mana lagi...  bangang nak mampus...

10 IkutSukaLu...::

al-Buduwi,  Sunday, May 16, 2010 9:43:00 PM  

Sokong!!!!!!!!

uLaTbUKu.cOm Sunday, May 16, 2010 9:47:00 PM  

ya... ya....ya....wa sokong lu. itu olang mesti letak lia punya jawatan spr kalau mau politik. kita tak mau halal kita punya wang kasi lia punya gaji sampai mati ooo.

AzamDin Sunday, May 16, 2010 9:49:00 PM  

aku rasa SPR pun ada bertanding la.... ahahahahahaha..pe bengong sangat...tak ngundi tu hak rakyat..lu sibuk apa..lu umum itu result sudah la..

tuyuk Sunday, May 16, 2010 9:52:00 PM  

hahaha.. yeah pr menang!

petai muda Sunday, May 16, 2010 10:34:00 PM  

salam

kat mana dia ada, pasti kalah.
kat stadium, piala thomas, kalah.
kat sibu, pilihanraya pun kalah....
apa maknanya?

spr kena cari formula baru mcm ne nak menangkan puak2 ni....he.he.he..

eden ni rabbi umno wakaka Sunday, May 16, 2010 10:38:00 PM  

wakakaka..memang bangang bangsat Wan Ahmad ni.

Wakakaka...sapa jadi anak dio torkono gak tompiah bangang eh...wakakaka

Woit sial...apo ko sibuk dongan peratus lak...jadi ko nak buek undi laie sokali ko atau ko nak bagi bangsat negaro monang.

wakakaka...memang patut dorang ni dipanggil bangsat sobab perangai eh macam syaitan

Anonymous,  Sunday, May 16, 2010 10:42:00 PM  
This comment has been removed by a blog administrator.
AzamDin Sunday, May 16, 2010 10:50:00 PM  

ahahahaha ekau ni ganah bona la rabbi umno.. ahahahaa... aku tau bro apa yang dikomen yang lu padam .. ahahaha...ada ke pulak PKR yang tak basuh berak..bukan saiful ka..bodoh punya tanpa nama.. ahaha

Isa Sunday, May 16, 2010 10:55:00 PM  

AzamDin,

Ntah babi mana "tanpa nama" datang menyondol kat sini... lepas tu mencarut ikut suka mak bapak babi dia...

Sempat jugak lu baca eekkkk.... pantasss.....

Lang Monday, May 17, 2010 12:53:00 AM  

nanti dio la org pertamo buek laporan polih.. sobab nak bawo keh ni ko mahkamah kangaru.. dio akan cabar tompek kojo dio sobab tak peh ati ngan peratuih orang ngudi... dio kato kat hakim tongong tu "INI TIDAK ADIL... nanti dio cabar tompek kojo dio untuk istihar yang pilihanrayo kek sibu tu bata... dio nak pilihan rayo tu dibuek semulo... dan yang canggih ee.. dio sanggup jadi drebar, jadi pengayuh sampan, jadi pailot kapa tobang... asa kan dio buleh bawak semuo pengundi di sibu tu datang ngundi... pasti dapek 100% target... omaaaggai... dah nyanyok boto orang tuo kaki bodek ni... pi mampuih la...

Post a Comment

Gua tidak bertanggungjawab terhadap semua komen mahupun pandangan yang dihantar pembaca atau di cetak semula di blog ini. Hanya komen di ruang komen Intensedebate sahaja yang akan disiarkan.

1) Komen dari Anonymous/Tanpa Nama tidak akan di layan sama sekali.

2) Begitu juga dengan sebarang komen yang berbentuk sensitif, mengikut takrifan gua, akan dipadam.

Jika ada sebarang cadangan, kritikan atau tak puashati secara peribadi dengan gua, sila email ke zergdukes@gmail.com

Nasihat Buat Kerajaan Barisan Nasional

You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time. - Abraham Lincoln.

Layan....

Layannnnn....!!!!

Ziarah Dari...


widget

Layan.... Lagi...

Penchachai Umno/Barisan Nasional Fahamkan Ayat Ini..!!!!


“…Wahai orang-orang yang beriman..!!!
Janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani itu sebagai awliya, kerana setengah mereka menjadi teman rapat kepada setengahnya yang lain; dan sesiapa di antara kamu yang menjadikan mereka awliya, maka sesungguhnya ia adalah dari golongan mereka itu
…”; al-Maa’idah:51

Pelawat Terkini

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009
   

Back to TOP