IkutSukaAku-ISA. Powered by Blogger.

PERHATIAN - INI BLOG KURANG AJAR...!!!!

Khusus buat pembaca bertaraf Skema, Sopan Santun dan Beradab. Ini bukan tempat lu orang. Sila logout.... jika tak mahu terasa sakit hati, menyampah dan memualkan. Sila ambil perhatian...!!!

Jika anda tidak boleh menerima konsep blog ini, dengan segala hormatnya anda sekali lagi dinasihatkan supaya logout secepat mungkin. Di sini tiada bahasa sopan santun, penuh beradab lagi tertip, harap maaf.

Wujudnya blog ini khusus untuk meluahkan rasa tidak puashati (sebagai rakyat) terhadap Parti2 Politik dan Kerajaan Korup (tidak kira BN atau PR) yang tugasnya memperbodohkan RAKYAT sepanjang masa.

Jom Layan Sekejap...

>> Wednesday, May 12, 2010

rokok? ya, rokok.. lihatlah di mana-mana saja disekeliling anda.. majoritinya adalah lelaki.. tapi tak hairan sekarang kaum hawa pun semakin berani merokok dikhalayak ramai! malu? tidak.. tanyalah pada mereka, apa kata mereka?

ape tengok-tengok? nak se'pam'?

"inilah style! baru nampak cool!" ... cool?!

"bro! kau ni kuno la.. kau lelaki.. takkan tak pernah hisap rokok, bro! jangan nak menipu kitorang la.. tengok bibir dah tau la kau merokok bro!" ... apa? kuno? aku merokok?

layan kat sini.

3 IkutSukaLu...::

aduka Wednesday, May 12, 2010 2:33:00 PM  

trima kasih bro sbb buat entry ni..
linknya pula trus ke blog aku..
trima kasih..
=)

xmo tempah iklan?
offer rm10/month..
=)

Anonymous,  Wednesday, May 12, 2010 2:55:00 PM  

Dah hisap rokok tu, jari, bibir dan mulut dah disamak ke belum?

baginda® Wednesday, May 12, 2010 3:12:00 PM  

banyak duit budak2 beli rokok.. kita yang da keje nih pun berkira nak beli rokok

Post a Comment

Gua tidak bertanggungjawab terhadap semua komen mahupun pandangan yang dihantar pembaca atau di cetak semula di blog ini. Hanya komen di ruang komen Intensedebate sahaja yang akan disiarkan.

1) Komen dari Anonymous/Tanpa Nama tidak akan di layan sama sekali.

2) Begitu juga dengan sebarang komen yang berbentuk sensitif, mengikut takrifan gua, akan dipadam.

Jika ada sebarang cadangan, kritikan atau tak puashati secara peribadi dengan gua, sila email ke zergdukes@gmail.com

Nasihat Buat Kerajaan Barisan Nasional

You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time. - Abraham Lincoln.

Layan....

Layannnnn....!!!!

Ziarah Dari...


widget

Layan.... Lagi...

Penchachai Umno/Barisan Nasional Fahamkan Ayat Ini..!!!!


“…Wahai orang-orang yang beriman..!!!
Janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani itu sebagai awliya, kerana setengah mereka menjadi teman rapat kepada setengahnya yang lain; dan sesiapa di antara kamu yang menjadikan mereka awliya, maka sesungguhnya ia adalah dari golongan mereka itu
…”; al-Maa’idah:51

Pelawat Terkini

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009
   

Back to TOP