IkutSukaAku-ISA. Powered by Blogger.

PERHATIAN - INI BLOG KURANG AJAR...!!!!

Sila ambil perhatian...!!!!
Blog ini bukan tempatnya bagi orang2 yang berasa dirinya beradap sopan santun dan bajet bagus. Jika tidak mahu terasa sakit hati, menyampah dan memualkan dalam pembacaan. Sila blahhh.... gua bolayan....

Wujudnya blog ini khusus untuk meluahkan rasa tidak puashati gua (sebagai rakyat) terhadap Parti2 Politik, Kerajaan Korup (tidak kira BN atau PH), Wakil Rakyat (Ahli Parlimen/DUN) yang tugas mereka suka memperbodohkan RAKYAT sepanjang masa.

Hadiahnya Cash 50,000.00

>> Thursday, May 06, 2010

Merujuk kepada n3 dari sini, lampu dalam kepala otak gua mula menyala untuk membuat satu peraduan dengan hadiah yang lumayan, peraduan terbuka kepada seluruh umat Islam di seluruh Dunia (ambil kira pelajar dan rakyat Malaysia di luar negara). Terbuka juga kepada yang bukan Islam... nanti kata rasis pulak. Lagi pun tak ada hal punya... ini sekadar tekaan sahaja, siapa tepat dia dapat... ha..ha..ha....


Soalannya: Sila teka apakah "Tajuk Teks Khutbah Jumaat" untuk hari Jumaat esok bertarikh 07 April 2010.
Syarat penyertaan:

1) Warganegara Malaysia yang berumur 6 tahun keatas.

2) Setiap tajuk teks khutbah Jumaat tidak boleh ada sebarang unsur politik.

3) Wajib bersetuju dengan syarat nilai matawang yang di hadiahkan.

4) Alim Ulamak, Tok Mufti, Ketua Agama Islam, Pengarah Jais dan kakitangan bertanggung-jawab, Pengarah Mais dan kakitangan yang bertanggung-jawab serata seluruh rakyat Selangor akan di beri keutamaan.

5) Sesiapa yang namanya sebagai Ahmad Jais, Abdul Jais, Muhd Jais, Raja Jais, Tengku Jais dan yang ada kaitan dengan perkataan nama sebagai " Jais " di larang sama sekali menyertai peraduan ini.

6) Tarikh tutup bila-bila masa sahaja.
Cukuplah dengan 5 syarat tersebut..., banyak2 pun buat mengarut jer.... Selamat Meneka... muaaaahahahahah...

2 IkutSukaLu...::

hj jamaludin,  Thursday, May 06, 2010 5:06:00 PM  

Bismilah Hir Rahman Nir Rahim
Wow !!! Hadiah sama amaun MB Kudeta Zamri bagi sedekah kat setiap Cawangan MCA PERAK. walaupun
gua nak try juga.
Arnab binatang yg lariannya pantas tapi banyak berangan macam mat jenin . Ertinya kuat buat lari duit orang ramai, kononnya boleh cepat kaya raya, shoping kat luar negara.Samalah dengan sifat Azazil yang buat kerja gopoh gapah at last masuk neraka jahanam.
Kura Kura binatang yg lariannya lembab macam nak mampus .Ertinya suka buatkan orang ramai lambat berfikir . Dan bila orang lamabt berfikir , dia boleh kebas duit orang ramai sebab dia telah berjaya memperbodohkan orang ramai.
Zaman Dulu kala ertinya DULU ,SEKARANG , DAN SELAMA LAMA NYA HIDUP KEBAS LIBAS DUIT ORANG RAMAI secepat mungkin SEBAB ORANG MELAYU MUDAH LUPA DAN MUDAH DIPERBODOHKAN .macam cerita PAK berlalang je jawapan gua?

Anonymous,  Thursday, May 06, 2010 6:09:00 PM  

tajuk khutbahnya ialah.........treng2-treng teng.......
kisah buaya di sungai buaya.
betui tak........bagi lah hadiah tu....1ribu pun tak pa........nanti 49 ribu tu bagi draf bank je......bleh lah....gua nak share ngan MCA tmpat gua ni......

Post a Comment

Gua tidak bertanggungjawab terhadap semua komen mahupun pandangan yang dihantar pembaca atau di cetak semula di blog ini. Hanya komen di ruang komen Intensedebate sahaja yang akan disiarkan.

1) Komen dari Anonymous/Tanpa Nama tidak akan di layan sama sekali.

2) Begitu juga dengan sebarang komen yang berbentuk sensitif, mengikut takrifan gua, akan dipadam.

Jika ada sebarang cadangan, kritikan atau tak puashati secara peribadi dengan gua, sila email ke zergdukes@gmail.com

Nasihat Buat Kerajaan Barisan Nasional

You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time. - Abraham Lincoln.

Penchachai Umno/Barisan Nasional Fahamkan Ayat Ini..!!!!


“…Wahai orang-orang yang beriman..!!!
Janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani itu sebagai awliya, kerana setengah mereka menjadi teman rapat kepada setengahnya yang lain; dan sesiapa di antara kamu yang menjadikan mereka awliya, maka sesungguhnya ia adalah dari golongan mereka itu
…”; al-Maa’idah:51

Pelawat Terkini

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009
   

Back to TOP