IkutSukaAku-ISA. Powered by Blogger.

PERHATIAN - INI BLOG KURANG AJAR...!!!!

Khusus buat pembaca bertaraf Skema, Sopan Santun dan Beradab. Ini bukan tempat lu orang. Sila logout.... jika tak mahu terasa sakit hati, menyampah dan memualkan. Sila ambil perhatian...!!!

Jika anda tidak boleh menerima konsep blog ini, dengan segala hormatnya anda sekali lagi dinasihatkan supaya logout secepat mungkin. Di sini tiada bahasa sopan santun, penuh beradab lagi tertip, harap maaf.

Wujudnya blog ini khusus untuk meluahkan rasa tidak puashati (sebagai rakyat) terhadap Parti2 Politik dan Kerajaan Korup (tidak kira BN atau PR) yang tugasnya memperbodohkan RAKYAT sepanjang masa.

Gua Tau Siapa Liwat Sepol.

>> Thursday, May 13, 2010

Berdasarkan kenyataan ayat dibawah ini, yang gua petik dari blog ini.... ianya "membayangkan" bahawa si Sepol telah di liwat oleh mamat seperti dalam gambar tersebut.

"Ketika pemeriksaan balas oleh peguam Karpal Singh yang mewakili Anwar, sama ada beliau mengenali Mohamad Ezam sebelum itu, Mohd Saiful berkata beliau hanya kenal Mohamad Ezam begitu sahaja sebagai kawan. Bekas pembantu kepada Anwar itu berkata pertemuan dengan Ezam pada lewat malam 27 Jun itu hanya berakhir keesokan paginya."

Berdasarkan dari pengakuan tersebut, ini membuktikan bahawa Sepol telah semalaman bersama Ezam... huhhh... apa kejadahnya yang diorang bercerita dari malam sampai ke pagi..??? bak pepatah yang mengatakan "jika duduk berduaan pasti ada yang ketiga.. iaitu iblis"... ha..ha..ha... lu orang faham2 sendiri lah....

Justeru itu juga, dari kenyataan tersebut telah menguatkan lagi fakta dan laporan dari 3 buah Hospital yang lubang juboq Sepol tidak ditembusi oleh objek keras... tetapi telah meninggalkan kesan air mani di dalamnya.

Jika sebelum ini gua mati2 menyangka budak Sepol ini telah di liwat oleh Hantu Raya, rupanya sangkaan gua meleset sama sekali.., kenapa gua kata begitu...???

Sekarang gua sudah ada persepsi terbaru pula, ini adalah kerana sewaktu semalaman Sepol bersama Ezam..., si senator sesumpah tersebut tidak mengunakan objek keras untuk menutuh juboq Sepol... beliau hanya mengunakan lidahnya yang elastik itu untuk ?????, MAAF.... tak sanggup gua sebutkannya di sini.., dan kesan calitan air mani seperti yang didakwa oleh pendakwaraya sebenarnya adalah air liur sesumpah tersebut yang di tahan dan disimpan oleh Sepol selama 2 hari dalam juboqnya... hingga terpaksa ponteng solat Jumaat atas alasan tak mandi wajib... ha..ha..ha....


Kalau lu orang tak caya... cuba lihat cara sesumpah tersebut berceramah... ada kenan Anwar kan..

Kategori: lawak merapu separa lucah... (baca jelah kat sini berita yang tak merapu)

3 IkutSukaLu...::

Haji Lee Copper Thursday, May 13, 2010 9:05:00 AM  

Senator tu barang dia besaq PUNTONG GUGHUIH API kot

storm62,  Thursday, May 13, 2010 12:33:00 PM  

ezam, sepol, uncle pet, uncle tuah, semuanya pak jubur untuk nafsu Najis. selepas aminah mongol dibomkan oleh bigmama.

noor afzan Thursday, May 13, 2010 1:37:00 PM  

ni lawak ke betul2 ni..
confuse sat..

Post a Comment

Gua tidak bertanggungjawab terhadap semua komen mahupun pandangan yang dihantar pembaca atau di cetak semula di blog ini. Hanya komen di ruang komen Intensedebate sahaja yang akan disiarkan.

1) Komen dari Anonymous/Tanpa Nama tidak akan di layan sama sekali.

2) Begitu juga dengan sebarang komen yang berbentuk sensitif, mengikut takrifan gua, akan dipadam.

Jika ada sebarang cadangan, kritikan atau tak puashati secara peribadi dengan gua, sila email ke zergdukes@gmail.com

Nasihat Buat Kerajaan Barisan Nasional

You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time. - Abraham Lincoln.

Layan....

Layannnnn....!!!!

Ziarah Dari...


widget

Layan.... Lagi...

Penchachai Umno/Barisan Nasional Fahamkan Ayat Ini..!!!!


“…Wahai orang-orang yang beriman..!!!
Janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani itu sebagai awliya, kerana setengah mereka menjadi teman rapat kepada setengahnya yang lain; dan sesiapa di antara kamu yang menjadikan mereka awliya, maka sesungguhnya ia adalah dari golongan mereka itu
…”; al-Maa’idah:51

Pelawat Terkini

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009
   

Back to TOP