IkutSukaAku-ISA. Powered by Blogger.

PERHATIAN - INI BLOG KURANG AJAR...!!!!

Khusus buat pembaca bertaraf Skema, Sopan Santun dan Beradab. Ini bukan tempat lu orang. Sila logout.... jika tak mahu terasa sakit hati, menyampah dan memualkan. Sila ambil perhatian...!!!

Jika anda tidak boleh menerima konsep blog ini, dengan segala hormatnya anda sekali lagi dinasihatkan supaya logout secepat mungkin. Di sini tiada bahasa sopan santun, penuh beradab lagi tertip, harap maaf.

Wujudnya blog ini khusus untuk meluahkan rasa tidak puashati (sebagai rakyat) terhadap Parti2 Politik dan Kerajaan Korup (tidak kira BN atau PR) yang tugasnya memperbodohkan RAKYAT sepanjang masa.

Dendangan Sibu Lagi...

>> Friday, May 07, 2010

Fullamaaakkkk.... dendangan Sibu lagi...., tapi kalau usaha yang baik bagi memberi kemudahan kepada rakyat.. buat jelah... cuma masa dan ketika pengumumannya di buat tak berapa kena... he..he..he... macam rasuah PRK jer... gayanya... apa pun rasuah di kira Halal.....

Gua terbaca di sini, Bernama.

Jangan Tekun menunggu sudah lah.... letih beb..., gua tunggu jugak komen dari si Raja Katak berkaitan isu pinjaman Tekun kepada bukan pribumi nih.... alahai.. dah tumpul ke.. si mamat katak tu... bab Istana Kelantan pun dia senyap jugak...

Hidup lagi ke... atau dah mampus kena gelek tayar lori balak si katak sekor tu..., kalau macam tu tak lah perkasa sangat.... hanya perkasa kalau ada kepentingan saja... macam cibai jer....

1 IkutSukaLu...::

gondrong.,  Sunday, May 09, 2010 1:25:00 AM  

biasa bro...

dendangan PRK... banyak lagi tu bro...

tungggguuuuu.......... kah kah kah...

Post a Comment

Gua tidak bertanggungjawab terhadap semua komen mahupun pandangan yang dihantar pembaca atau di cetak semula di blog ini. Hanya komen di ruang komen Intensedebate sahaja yang akan disiarkan.

1) Komen dari Anonymous/Tanpa Nama tidak akan di layan sama sekali.

2) Begitu juga dengan sebarang komen yang berbentuk sensitif, mengikut takrifan gua, akan dipadam.

Jika ada sebarang cadangan, kritikan atau tak puashati secara peribadi dengan gua, sila email ke zergdukes@gmail.com

Nasihat Buat Kerajaan Barisan Nasional

You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time. - Abraham Lincoln.

Layan....

Layannnnn....!!!!

Ziarah Dari...


widget

Layan.... Lagi...

Penchachai Umno/Barisan Nasional Fahamkan Ayat Ini..!!!!


“…Wahai orang-orang yang beriman..!!!
Janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani itu sebagai awliya, kerana setengah mereka menjadi teman rapat kepada setengahnya yang lain; dan sesiapa di antara kamu yang menjadikan mereka awliya, maka sesungguhnya ia adalah dari golongan mereka itu
…”; al-Maa’idah:51

Pelawat Terkini

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009
   

Back to TOP