IkutSukaAku-ISA. Powered by Blogger.

PERHATIAN - INI BLOG KURANG AJAR...!!!!

Khusus buat pembaca bertaraf Skema, Sopan Santun dan Beradab. Ini bukan tempat lu orang. Sila logout.... jika tak mahu terasa sakit hati, menyampah dan memualkan. Sila ambil perhatian...!!!

Jika anda tidak boleh menerima konsep blog ini, dengan segala hormatnya anda sekali lagi dinasihatkan supaya logout secepat mungkin. Di sini tiada bahasa sopan santun, penuh beradab lagi tertip, harap maaf.

Wujudnya blog ini khusus untuk meluahkan rasa tidak puashati (sebagai rakyat) terhadap Parti2 Politik dan Kerajaan Korup (tidak kira BN atau PR) yang tugasnya memperbodohkan RAKYAT sepanjang masa.

Cubaan Menipu Dari SPR... Tak Puashati Dengan Keputusan Terkini & DAP Bakal Kalah.

>> Sunday, May 16, 2010

Masa di Hulu Selangor, tak menyempat2 nak umum BN menang.

La ni... dah pukul 10.30pm... kat Sibu... macam keparat jer... gua tengok, apa sudah jadi ni..., weiiii.... SPR... apasal lembab sangat nak umum keputusan nih... kertas undi bukan banyak pun kalau nak dibandingkan dengan Hulu Selangor.

Apa... lu orang tengah cari akal macam mana nak menangkan bn ke...? Takan nak buat lawak sarkas atau magicshow tengah2 malam ni.... esok orang nak kerja la cibai.... kalau DAP menang umumkan jelah kemenangan tu.... tak payahlah bersusah payah nak menipu lagi...


Semua orang dah tau.... lu tipu atau tidak... SPR ni sememangnya barua umno/bn. Apa sudah jadi ni... nak buat kiraan semula...., weiii... lu orang susah hati ke... dengan pilihan pengundi.... lu orang susah hati bn kalah ke...????

Ok... lah gua ucapkan tahniah sekali lagi kat Najib kerana bn menang.... jika kiraan semula ini memihak pada bn.... dan celakalah wahai pekerja serta petugas SPR yang sedang bertugas ketika ini... semoga penipuan lu orang akan mendapat balasan setimpal dengan kerja kotor lu orang untuk bn.

Harap2 kapalterbang lu orang nak balik ke Semenanjung tak terhempas dalam laut china selatan sudah la.... dan gua harap ini bukan sumpahan dari gua sorang jer.... malahan seluruh rakyat malaysia yang benci dengan kerja sial lu orang semua....

5 IkutSukaLu...::

noor afzan Sunday, May 16, 2010 10:56:00 PM  

tunggu dan lihat sahajalah keputusannya.

eden ni rabbi umno wakaka Sunday, May 16, 2010 10:59:00 PM  

wakakaka...boto tu...biar deh bordosa tapi doa kito hanyo untuk orang yang menganiayo manusio lain.

Moga Allah SWT tarik rahmat yang dipinjam biar torhompeh kapaltorbang tu agar dijadikan sompadan pada yang lain...kito ni hambo Allah, nikmat dibori pinjam oleh itu hormatilah kito sesamo kito jangan dianiayokan.

Kalo boto torhompeh la kan...umang aiii...gomar boto ati den...borsyukur den

DINKAGA74 Sunday, May 16, 2010 11:00:00 PM  

DAP MENANG...TOYOL AKU BAGITAU....

opisboi Sunday, May 16, 2010 11:06:00 PM  

haram jadah ini mmg talibarut btul
mmg tak takut mati...

surah al-ahzab
66. pada masa muka mereka dibalik-balikkan Dalam neraka, mereka berkata (dengan sesalnya): "Alangkah baiknya kalau Kami dahulu (semasa di dunia) taat kepada Allah serta taat kepada Rasul Allah.

67. dan mereka berkata lagi: "Wahai Tuhan kami, Sesungguhnya Kami telah mematuhi kehendak ketua-ketua dan orang-orang besar kami, lalu mereka menyesatkan Kami dari jalan Yang benar.
68. "Wahai Tuhan kami, berilah mereka azab sengsara dua kali ganda, dan laknatkanlah mereka Dengan laknat Yang sebesar-besarnya!"

BUJANG SUSAH Monday, May 17, 2010 3:11:00 AM  

AZIZ YUSOF (KERUSI SPR): Ala relax la bro ISA. Mmg la confirm BN kalah. Cuma gua tengah adjust dia punya mejoriti jgn banyak2 sgt. Lu cakap memang la senang.. nanti gua balik KL najib bambu gua. Big mama sepak gua. Lu senang la main kutuk2 gua jer. Siap sumpah gua terhempas kat laut cina selatan plak tu. Sampai hati lu. Gua tau la gua ni barua BN. Relax bro. Gua cari makan. Anak ramai bro, hidup nak bergaya mewah. Klau x sokong BN gua nak makan apa. Lu pun tau kan rezeki tu datang bkn dari Allah. Rezeki tu datang dari BN dan umno opco bro..

Ok kan sekarang dah umum. Lu punya geng dah menang. Gua dah habis adjust dah tu. Bukan apa.. senang la gua nak jawab dgn si najis tu nanti. Ok bro gua blah dulu.

Post a Comment

Gua tidak bertanggungjawab terhadap semua komen mahupun pandangan yang dihantar pembaca atau di cetak semula di blog ini. Hanya komen di ruang komen Intensedebate sahaja yang akan disiarkan.

1) Komen dari Anonymous/Tanpa Nama tidak akan di layan sama sekali.

2) Begitu juga dengan sebarang komen yang berbentuk sensitif, mengikut takrifan gua, akan dipadam.

Jika ada sebarang cadangan, kritikan atau tak puashati secara peribadi dengan gua, sila email ke zergdukes@gmail.com

Nasihat Buat Kerajaan Barisan Nasional

You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time. - Abraham Lincoln.

Layan....

Layannnnn....!!!!

Ziarah Dari...


widget

Layan.... Lagi...

Penchachai Umno/Barisan Nasional Fahamkan Ayat Ini..!!!!


“…Wahai orang-orang yang beriman..!!!
Janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani itu sebagai awliya, kerana setengah mereka menjadi teman rapat kepada setengahnya yang lain; dan sesiapa di antara kamu yang menjadikan mereka awliya, maka sesungguhnya ia adalah dari golongan mereka itu
…”; al-Maa’idah:51

Pelawat Terkini

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009
   

Back to TOP