IkutSukaAku-ISA. Powered by Blogger.

PERHATIAN - INI BLOG KURANG AJAR...!!!!

Khusus buat pembaca bertaraf Skema, Sopan Santun dan Beradab. Ini bukan tempat lu orang. Sila logout.... jika tak mahu terasa sakit hati, menyampah dan memualkan. Sila ambil perhatian...!!!

Jika anda tidak boleh menerima konsep blog ini, dengan segala hormatnya anda sekali lagi dinasihatkan supaya logout secepat mungkin. Di sini tiada bahasa sopan santun, penuh beradab lagi tertip, harap maaf.

Wujudnya blog ini khusus untuk meluahkan rasa tidak puashati (sebagai rakyat) terhadap Parti2 Politik dan Kerajaan Korup (tidak kira BN atau PR) yang tugasnya memperbodohkan RAKYAT sepanjang masa.

Apabila Penyangak Bicara Soal Maruah.

>> Sunday, May 16, 2010

PULAU PINANG, 15 Mei (Bernama) -- Barisan Nasional (BN) ada cara sendiri untuk mengambil kembali negeri yang dikuasai parti pembangkang, bukan dengan memujuk wakil rakyat lompat parti menyertai BN, kata Timbalan Menteri Perdagangan Antarabangsa dan Industri Datuk Mukhriz Mahathir.

Katanya BN akan memastikan setiap tindakan yang dilakukan sebelum mengambil semula negeri dikuasai pembangkang mendapat sokongan rakyat.

"Cara ini lebih bermaruah dan yang penting kita mendapat sokongan penuh dan mengembalikan keyakinan rakyat, cara lompat-lompat mungkin boleh ambil negeri tapi belum tentu dapat sokongan," katanya kepada pemberita di sini pada Sabtu mengulas kemelut yang berlaku dalam parti pakatan PAS-Parti Keadilan Rakyat (PKR)-DAP dan cakap-cakap politik kemungkinan Dewan Undangan Negeri (DUN) Kedah dibubarkan.

Ini yang dikatakan apabila sang penyangak berbicara soal maruah, 
weiii... maruah kepala hotak hang...!!!

Sejak bila BN ada maruah.... cakap macam siamang bukit jerlun tertelan belacan tanjung dawai.... piiraaahhhhh...

Tetapi gua pulak melihat dari sudut yang berbeza dengan kenyatan penyangak siamang bukit Jerlun tu...., apa yang gua nampak ianya seolah-olah satu pengakuan jujur dan ikhlas dari penyangak nih....

Siamang sekoq ni... mengakui bahawa selama ini BN dengan kekuatan wang ringgit telah memujuk dan merasuah semua wakil rakyat PR dengan segala cara, demi untuk mendapatkan majoriti 2/3 di parlimen dan juga merampas negeri2 pakatan rakyat.

Cakap orang politik maaa.... standard aarrr... bapak dia pun macam tu.. jugak..., kena pandai menafsir lakonan diorang nih... apatah lagi Mahathir dan Najib la.. ni.. macam ada... senggol-senggolan sikit2... biasak la... orang tua tu... mana pernah puashati.... ha..ha..ha...

Dan tetapi lagi...., ha..ha..ha... bila puak2 penyangak haramjadah ni... berbicara soal maruah, ianya membuatkan gua nak termuntah.. uwekkk.. uwekkkk... wa cakap lu....

Puak2 ni.. hanya pandai dalam soal rasuah..., RM..RM..RM dan perkara2 yang haram jer....

4 IkutSukaLu...::

Anonymous,  Sunday, May 16, 2010 2:03:00 AM  

Lu yang penyangak dan hipokrit tahap gaban.

Patut la PKR dah nak karam

Anonymous,  Sunday, May 16, 2010 4:49:00 AM  

PKR nak karam???? pantat LU. sejak pilihanraya kecik di adakan PKR dah menag 7

BN APCO (BABI NEGARA) YG tunggu masa jer nam mampus!!!!

b.r.u.t.a.l.s.o.l.o Sunday, May 16, 2010 5:46:00 AM  

ni kata kata melawan najib... musti orang muhiddin...
biar betuni dah taknak jadi kebenet dapur ke

gondrong.,  Sunday, May 16, 2010 4:51:00 PM  

Ini dia penjelasan yang dinanti2kan...
memang betul la puak2 haramjadah ni membeli Adun/MP.

kah kah kah... terserlah la apa yang kalian nafikan selama ini...

Allah Maha Besar... takbir...

Post a Comment

Gua tidak bertanggungjawab terhadap semua komen mahupun pandangan yang dihantar pembaca atau di cetak semula di blog ini. Hanya komen di ruang komen Intensedebate sahaja yang akan disiarkan.

1) Komen dari Anonymous/Tanpa Nama tidak akan di layan sama sekali.

2) Begitu juga dengan sebarang komen yang berbentuk sensitif, mengikut takrifan gua, akan dipadam.

Jika ada sebarang cadangan, kritikan atau tak puashati secara peribadi dengan gua, sila email ke zergdukes@gmail.com

Nasihat Buat Kerajaan Barisan Nasional

You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time. - Abraham Lincoln.

Layan....

Layannnnn....!!!!

Ziarah Dari...


widget

Layan.... Lagi...

Penchachai Umno/Barisan Nasional Fahamkan Ayat Ini..!!!!


“…Wahai orang-orang yang beriman..!!!
Janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani itu sebagai awliya, kerana setengah mereka menjadi teman rapat kepada setengahnya yang lain; dan sesiapa di antara kamu yang menjadikan mereka awliya, maka sesungguhnya ia adalah dari golongan mereka itu
…”; al-Maa’idah:51

Pelawat Terkini

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009
   

Back to TOP