IkutSukaAku-ISA. Powered by Blogger.

PERHATIAN - INI BLOG KURANG AJAR...!!!!

Khusus buat pembaca bertaraf Skema, Sopan Santun dan Beradab. Ini bukan tempat lu orang. Sila logout.... jika tak mahu terasa sakit hati, menyampah dan memualkan. Sila ambil perhatian...!!!

Jika anda tidak boleh menerima konsep blog ini, dengan segala hormatnya anda sekali lagi dinasihatkan supaya logout secepat mungkin. Di sini tiada bahasa sopan santun, penuh beradab lagi tertip, harap maaf.

Wujudnya blog ini khusus untuk meluahkan rasa tidak puashati (sebagai rakyat) terhadap Parti2 Politik dan Kerajaan Korup (tidak kira BN atau PR) yang tugasnya memperbodohkan RAKYAT sepanjang masa.

Zainulfaqar, Tulang Besi, Greenboc: Komen Dari Ahli PAS Yang Bodoh Nak Mampus.

>> Sunday, April 04, 2010

Salam semua, MAAF pagi ini gua terkena hembusan angin barat daya, so... nak bikin ribut sikit.

Di sini gua dengan sengajanya up-kan komen dari seekor Anjing Bacul yang “Tanpa Nama”, beb… gua terpaka gunakan perkataan Anjing Bacul pada lu kerana kebiadapan lu sendiri. Kalau lu nak gua panggil lu Babi Bacul pun boleh juga… gua takda hal… itu pun jika lu suka dengan panggilan Babi Bacul.

Pertama: Kerana lu menggunakan platform blog gua untuk melampiaskan nafsu keAnjingan lu itu terhadap nama2 yang lu sebutkan.

Kedua: (Berdasarkan komen lu), jika betul persepsi gua, lu adalah seorang ahli PAS yang paling bangsat sekali. Kerana lu menyerang dan mencabar nama2 tersebut tanpa memperkenalkan diri. Itu namanya Dayus, jika dayus… lu mesti tau tempatnya di mana..? Tetapi... itu soal tempat di akhirat… lambat lagi, sekarang ini soal didunia… samalah ertinya lu ini kalau seorang lelaki, lu adalah lelaki yang takda “kote”... nak sebut takda teloq sudah tentu jauh sekali takda laaaa….

Ketiga: Masa bapak lu pancut dan mak lu menadah… hingga saat melahirkan, lu… keluar dengan “tanpa nama” ke..? atau mak bapak lu terlupa nak bagi lu nama..? sebab itu lu terjah blog gua dan menyerang nama2 tersebut tanpa menggunakan akal yang waras. Lain kali kalau nak berperang dengan mereka lu serang melalui blog mereka… ada faham ka…?

Keempat: Lu tuduh diorang biul…, apakah lu sendiri tidak biul kah…? Menyerang diorang bukan dalam landasan/saluran yang sebenar…, lu bapak segala biul itu…. bodoh piang...

Kelima: “Saya cabar mana-mana ahli PAS (jangan takut saya dikatakan oleh TB boleh akses database PAS)”…. dari ayat itupun dah menunjukkan lu ni jenis ahli PAS bangsat yang membodohkan diri sendiri.

Keenam: Lu muha..sabah dan sarawak kan diri lu itu… cari identity serta nama lu dulu sebelum beri komen untuk menyerang orang, oopppssss… jika lu ada kemaluan.. gunakan platform yang betul…, kalau takda kemaluan… lebih baik lu seret muka lu pergi sondol kandang babi… lagi baik.... wa cakap lu….

Gua sendiri tak kenal secara peribadi dengan ketiga-tiga nama yang lu sebutkan, Zainulfaqar..? gua baru sekali pekena teh tarik dengan dia tahun lepas. Tulang Besi...? gua tak pernah kenal dan jumpa.. melainkan melihat gambar dia melalui blog. Greenboc...? lansung gua tak pernah kenal... apatah lagi berhubung dengannya. Tiba2 blog gua menjadi sasaran kemarahan gila lu... apa barang beb... apa jenis makhluk lu ini... hantu raya PAS kah...? Lu memang hamPAS...

Gua tau..., lu cuba nak "saiko" nak tegakkan kote lu yang tak tegak tu berkenaan UG dengan menggunakan blog orang, nak cari populariti agaknya... piiiraahhhh.... cara lu ini amat menjengkelkan dan jijik sekali.

Nasihat gua pada lu… lebih baik lu pergi jumpa pakar sakit jiwa dapatkan kaunseling atau apa yang patut, jika ada masalah mental… pergilah ke Hospital Bahagia, jika lu gila isim.. pergilah jumpa Harun Din… bawa2 berubat… pekena air jampi lima enam botol… mungkin lu akan kembali waras… itu pun mungkin...!!!

Lastly, lu jangan nak buat semak tinggalkan komen gila lu dalam blog gua lagi… apakah lu buta dan tak tahu membaca apa yang tertulis di ruangan komen sebelum lu meninggalkan komen. Di peringkat itu pun lu dah kantoi… kerana kebodohan lu sendiri… dan gua pun dah bagi amaran di awal pengatas blog, ini blog kurang ajar dari segi penggunaan bahasa… dan blog gua… dan ikut suka gua nak posting apa pun, lu suka lu boleh baca..., lu tak suka lu boleh berambus... jangan nak mengajar gua nak tulis itu dan ini mengikut selera lu...

Lu nak maki hamun orang lain dan ikut selera lu..., lu buat dan cipta blog lu sendiri… bangang, kecik2 tak nak mampus… dah tua bangka menyusahkan orang, shooohhhh... pergi main jauh2 dan jangan memalukan Parti PAS dengan sikap bodoh tolol lu itu.

Lu sudah bikin gua panassss... beb... Apa kena mengena gua dalam hal ini...???

"Tanpa Nama" (komen asal, klik)

Saya sambung lagi mengenail Roslan SMS diserang bertubi-tubi dan akhirnya dia ter"lucut" daripada jawatan Setiausaha Akhbar Presiden PAS. Sampai hari ini jawatan ini masih kosong. Ada orang kata dulunya nak letak Zainulfaqar di situ. Tapi politik sekarang dah berubah, setelah Zainulfaqar ditengking oleh Tok Guru Abdul Hadi dalam telefon kes Kalimah Allah. Apa taknya budak belajar sejarah nak ajar Presiden pasal kalimah Allah. (Mesti Zainulfaqar hairan bagaimana saya ada maklumat ini. Dr Shamsuri ke aku ini??? Anak usrah dr Kayu ke? Paling-paling busuk mesti Ustaz Kholil)

Oleh kerana jawatan dah terlepas, peribahasa Melayu ada menyebut, alang-alang menyerluk perkasam.. Itu jadi biul tak tentu pasal, serang Presiden, Serang Setiausaha Politik Presiden dan Serang Timbalannya sekali!

Saya berhujah lagi, kenapa saya kata mereka sengaja menyerang Ustaz Nasharuddin Mat Isa dan beberapa orang kepimpinan PAS yang akan dijatuhkan dalam pemilihan Muktamar Agung akan datang. Saya berhujah juga bahawa pimpinan ini diintip setiap gerak geri mereka untuk mencari kesalahan bagi dijadikan isu untuk "blogger celaka" menambah tokok kebencian.

Ok. Masih ingat Pengundian Bajet 2010 di Dewan Rakyat 14 Disember lalu? Wartawan dan Blogger Celaka Zainulfaqar ada tak menyoal atau bertanya MP PAS yang tak hadir tanpa sebab dalam pengundian tersebut? Kenapa ada diskrimimasi dalam hal ini? Tidak lain kerana memang mereka adalah agen pengatur kepimpinan PAS untuk Muktamar Agung akan datang supaya mudah harta, jawatan, pangkat dan kedudukan di dalam negeri-negeri yang perintah akan berada di tangan mereka.

Saya masih belum bersedia mendedahkan bagaimana dalam pemilihan lalu wang diberikan kepada perwakilan. Tidak hairan suatu masa nanti PAS akan jadi macam UMNO. Kononnya tentang UG tapi hati perut macam UMNO!!

UG adalah senjata menyerang kepimpinan. Saya cabar mana-mana ahli PAS (jangan takut saya dikatakan oleh TB boleh akses database PAS) untuk menyatakan di dalam mesyuarat mana (sebut cawangan sudah cukup) bahawa ada disebut UG dan di bincangkan!!

Sekali lagi saya cabar Tulang Besi (selaur dalam), Zainulfaqar dan Greenboc (Kalau tak jawab juga tulisan ini lebih baik engkau tak payah menulislah buat dosa aje. Kerja dan cari rezeki untuk anak dan isteri lebih mulia!!) untuk membuktikan di mana-mana cawangan atau kawasan yang ada bincang pasal UG. Satu cukuplah!! Sahut cabaran buktikan dengan fakta!!

Sakit kepala dengar cerita pasal UG macam cerita hantu. TV pun main cerita hantu, rating TV naik. Tapi tanya daripada pengarah sampai tukang cuci sampai selepas shooting pun tak pernah lihat hantu sebenar!! Blogger celaka pun macam tu juga, tulis pasal UG, label orang itu orang ini UG, habok tarak!! rating juga kira!!

p/s: Mungkin ada di kalangan pembaca yang mengatakan gua gila kerana melayan si Anjing Bacul tersebut. Sebenarnya ini adalah kali kedua gua mendapat serangan sebegini, yang sebelum ini pun menggunakan "tanpa nama" juga dan gua tak ambil peduli lansung. So... kali ini gua ambil peluang belasah secara umum dan harap makhluk hantu raya yang merupakan diri sebagai Anjing Bacul (tanpa nama) ini tergigit cili padi dan sedar akan dirinya.

Harap PAS Pusat mentarbiahkan "hantu2 raya" seperti ahli yang celaka ini demi kebaikkan PAS.

15 IkutSukaLu...::

Pak Oncu Sunday, April 04, 2010 8:41:00 AM  

hahahhahahah marah bona nampak nya pagi pagi ahad ni ISA oiii,,,,, soba soba.... bawak bawak minum air sejuk yg dalam poti ais tu,,,,,, !!!

kaiban Sunday, April 04, 2010 9:51:00 AM  

salam bro.
adat berjuang,mcm nielah beb tp gua juga sbgai ahli PAS dan juga islam rasa2nya biarlah kita berhujah dgn bhs yg indah.Bijak kita dipandang dr ilmu dan beradab.
Apatak lagi sbagi penganut ISLAM.
Perwatakan kena indah kan.Janji kita berjuang krn keredaanNYA.
Jgn marah2 bro...kita berjuang utk menegak kan kebenaran dan yg pasti menjatuhkan UMNO dgn cara yg terbaik..

man Sunday, April 04, 2010 10:53:00 AM  

penat mak bapak dia pancut.x kira tghari ke tgh malam. boh nama pastu dia malu la plk dgn nama yg mak bapak dia buboh.

Isa Sunday, April 04, 2010 11:51:00 AM  

Demi Melayu,

Gua tak kira apa yang lu cakap dan jangan jadi sengal. dan gua tak kira siapa malaun tu.

Gua tak campur dalam peperangan diorang. Nak tapis komen apa kejadahnya itu hak gua.

Lu tak faham ke makna "ikutsukaaku". Jangan jadi sengal beb...

Isa Sunday, April 04, 2010 11:51:00 AM  

Pak Oncu,

Sorry bro... dan terima kasih.

Isa Sunday, April 04, 2010 11:55:00 AM  

kaiban,

Terima kasih atas nasihat lu, insyallah.

Dalam Islam memang di ajar supaya berlembut dengan semua orang, tetapi ada batasnya.

Terutama jika orang itu jenis tak faham bahasa. Terpaksa di buat cara kurang ajar.

Isa Sunday, April 04, 2010 11:58:00 AM  

man,

gua no komen bro... lantak kat dia lah...

pembela_rakyat Sunday, April 04, 2010 12:10:00 PM  

mak ai...

sabaq la skit hang oi, mcm mna nak jadikan sunnah rasulullah jadi hobi kita, ish2,,

heheh.,. apepun,, berserah pada Allah, apa yang baik dan cantik itu dtg dri Allah, dan yang kurang sopan tue datang dri diri sndiri,,

p/s: syaitan amat gemar seorang pemarah,, kita hendak lah sentiasa membaca surah annas, sebanyak mungkin, insyallah, hati yang tengah-tengah panas, akan sejuk balik.. insyallh,,


aaurzubillahiminasyaitornirrajim...
Aku Berlindung Kepada Allah Daripada Syaitan Yang Direjam

bismillahirohmanirra...
Dengan nama Allah, Yang Maha Pemurah, lagi Maha Mengasihani.

qul aauur zubirabbinnas
[1] Katakanlah (wahai Muhammad): Aku berlindung kepada (Allah) Pemelihara sekalian manusia.

malikinnas
[2] Yang Menguasai sekalian manusia.

ilaa hinnas
[3] Tuhan yang berhak disembah oleh sekalian manusia.

min syarril was waa sil khonnas
[4] Dari kejahatan pembisik penghasut yang timbul tenggelam.

allazi yuwaswisufi sudu rinnas
[5] Yang melemparkan bisikan dan hasutannya ke dalam hati manusia.

minal jinna ti wannas
[6] (Iaitu pembisik dan penghasut) dari kalangan jin dan manusia.

sodaqallahulazim..

Isa Sunday, April 04, 2010 12:18:00 PM  

pembela_rakyat,

Terima kasih atas nasihat saudara. Insyallah

kulupSakah Sunday, April 04, 2010 12:52:00 PM  

itu bodoh melantun2 namanya. sama standard dengan babi tunggal mandul

man Sunday, April 04, 2010 1:25:00 PM  

sorry nk repeat sekali lg.
ngeee..

TB, Zainulfakar dll tu kira ada nama sah la manusia sah la kalau ahli PAS pun.

ni yg xda nama ni menatang jadah apa.

mmg puak2 UG ni penakut, menyamar merosakkan PAS dr dalam.

nak tanya sikit .. berapa nasha bayar?

pembela_rakyat Sunday, April 04, 2010 3:14:00 PM  

man, kulupsakah,

p/s: lebih elok kita jaga budi bahasa,, andai org mengata kita, memerli kita, mengherdik kita, adlah lebih baik kita membalas dengan senyuman, wlo pun dia membalas pula dengan kencaman, kita balas pula dengan doa kesejahteraan keatasnya, mudah-mudahan Allah taala sejukkan hatinya, dan hati kita, adalah kita disunatkan bersedekah sekali sehari, antara sedekah paling mudah untuk kita buat adalah dengan melemparkan senyuman, dan salam,,

jadi sama-samlah kita berdoa untuk mereka, jangan kita hina mereka dengan kata-kata kesat, sesungguhnya.. dosa diantara manusia tidak diampun dosanya sampai akhirat kelak.. melainkan dosa nya dimaafkan manusia yang lain,

diakhirat kelak, mungkinkah kita akan berjumpa mereka semua untuk kita bermaafan, sedangkan ketika itu kita semua dari nabi adam sampai sekarang dihimpunkan di suatu tempat iaitu padang mahsyar, jadi,, mungkinkah kita akan bertemu lagi,

jadi.. utk renungan bersama, jagalah kata-kata anda semua, dan bermaaf-maafanlah selalu,,

maaf dari pembela_rakyat

untuk semua pembaca

baginda® Sunday, April 04, 2010 3:19:00 PM  

horror2... tapi sy tau Bro Isa tak garang... hahhah

kulupSakah Sunday, April 04, 2010 5:36:00 PM  

pembela rakyat,

maaf jika anda tak senang,
aku tegas dengan apa yg aku cakap.
terima kasih!
budi bahasa dalam bentuk perlakuan, bukan percakapan saja!

pembela_rakyat Sunday, April 04, 2010 8:30:00 PM  

syukran..

bukan pR yang tidak senang, pR cuma sebagai hamba Allah yang menyampaikan dri belajar dari sunnah rasulullah..

apa yang pR katakan tue, bukan tujuan mengkritik, tetapi,, menyampaikan sesuatu yang kita lupa dan alpa, sudah menjadi tanggungjwb kita sebgai hamba Allah, mengingat sesama kita..

apepun,, smoga Allah merahmati kita semua, Allah taala maha mengetahui dan lebih hebat dari CCTV buatan manusia, jaga adab, jaga iman, dan bertaqwalah,,

wassalam,,

Post a Comment

Gua tidak bertanggungjawab terhadap semua komen mahupun pandangan yang dihantar pembaca atau di cetak semula di blog ini. Hanya komen di ruang komen Intensedebate sahaja yang akan disiarkan.

1) Komen dari Anonymous/Tanpa Nama tidak akan di layan sama sekali.

2) Begitu juga dengan sebarang komen yang berbentuk sensitif, mengikut takrifan gua, akan dipadam.

Jika ada sebarang cadangan, kritikan atau tak puashati secara peribadi dengan gua, sila email ke zergdukes@gmail.com

Nasihat Buat Kerajaan Barisan Nasional

You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time. - Abraham Lincoln.

Layan....

Layannnnn....!!!!

Ziarah Dari...


widget

Layan.... Lagi...

Penchachai Umno/Barisan Nasional Fahamkan Ayat Ini..!!!!


“…Wahai orang-orang yang beriman..!!!
Janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani itu sebagai awliya, kerana setengah mereka menjadi teman rapat kepada setengahnya yang lain; dan sesiapa di antara kamu yang menjadikan mereka awliya, maka sesungguhnya ia adalah dari golongan mereka itu
…”; al-Maa’idah:51

Pelawat Terkini

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009
   

Back to TOP