IkutSukaAku-ISA. Powered by Blogger.

PERHATIAN - INI BLOG KURANG AJAR...!!!!

Sila ambil perhatian...!!!!
Blog ini bukan tempatnya bagi orang2 yang berasa dirinya beradap sopan santun dan bajet bagus. Jika tidak mahu terasa sakit hati, menyampah dan memualkan dalam pembacaan. Sila blahhh.... gua bolayan....

Wujudnya blog ini khusus untuk meluahkan rasa tidak puashati gua (sebagai rakyat) terhadap Parti2 Politik, Kerajaan Korup (tidak kira BN atau PH), Wakil Rakyat (Ahli Parlimen/DUN) yang tugas mereka suka memperbodohkan RAKYAT sepanjang masa.

Woiii... Wak Al-Banjari Lu Mari Sini...!!!!

>> Tuesday, April 13, 2010

Mana wak Al-Banjari, meh sini gua nak bagi pelempang hantu raya kat dia..., wak hang baca kat bawah ni mamat ni tulih apa kat ruang komen gua nih..., you dont drop my waterface bro... gua kalau marah.. me no speaks english bro...

Hashim Selasa, April 13, 2010 10:04:00 AM 

Bhai Lu nak bikin n3 ni bikin pro le bhai.


1]No akaun tu jangan ada space...leh buat copy and paste

2]bagi email address recipient...baru tau ada masuk ke tidak..pro le bhai

3] Buh bank lain punya akaun..ada mamat fobia dgn rimau.

wa cuba donate tapi yang bawah ni yang keluor..wa bangang tau lu yang bangang.???

"The 3rd Party Account entered is not a valid MBB account number. 158015181410"

Itu bukti yang gua C&P dari ruang komen n3 gua kat sini.

Mulanya2 gua ragu2 jugak dengan mamat Hashim ni..., pasal dia ni suka sangat menyakat gua. So gua pun try test cuba nak transfer melalui harimau2u, apa yang keluar seperti di bawah ni...

The 3rd Party Account entered is not a valid MBB account number. 

Sama.... bhai... memang tak dapat di sangkal lagi... nombor akaun tu "Not a valid Account Number".  

Tapi sebelum gua belasah wak Al-Banjari, gua nak belasah mamat hashim ni dulu, jawapan gua pada mamat hashim ni senang jer... (berdasarkan ayat dia yang gua hijaukan tu..) ha..ha..ha.. " Hashim.. gua rasa lu yang bangang, sebabnya gua dah nyatakan bahawa n3 tu gua copy paste jer... takan lu tak paham baca bro...) 

Sekarang giliran Wak Al-Banjari..., 

Lu jangan main2 bro... ramai yang nak beri sumbangan nih.. gua sorang jer.. nak sumbang RP500,000 yang lain2 lagi macam-mana...? Gua punya pembaca setia tak main sumbangan setakat singgit dua hinggit ni... diorang semua main juta-juta rupiah bro... ingat sikit bro... jangan bikin malu sama gua... tak rock aaarr... macam ni... 

Gua dah buat kes ugutan dengan pembaca setia blog gua nih.... nanti sia2 jer... gua kena maki hamun dengan diorang.... Lu tolong kasi update balik nombor akaun mayban tu, atau kalau ada nombor akaun bank2 lain pun boleh jugak.... cepat sikit... masa dah suntuk ni... 

p/s: Kalau lu tadak hal... nombor akaun gua pun boleh jugak..., cukup sejuta "paun sterling" gua cabut dari Malaysia maaa..... ha..ha..ha..... peduli apa gua... geng apco boleh buat.. geng katak boleh buat... takan gua tak boleh pulak... hahhahahaha....

5 IkutSukaLu...::

Unknown Tuesday, April 13, 2010 6:30:00 PM  

Pak Long ingatkan dah kena maki si wak tuh...

budakbalun Tuesday, April 13, 2010 6:34:00 PM  

hahaha.. woi bai! lu jangan usik wak dalam seminggu dua nih!

dia dengan duging darat wa punya tetamu istimewa kat Hulu Selangor nih!!

wakakak! lu tak mari ka bai??

hj jamaludin,  Tuesday, April 13, 2010 10:09:00 PM  

Bismilah Hir Rahman Nir Rahim
Gua sokong si Hashim punya kenyataan memang betul tak boleh transfer . Inilah kalau buat kerja tak sungguh sungguh menumpang glamour saja bak peribahasa Melayu Perkasam "susu lembu tapi sapi yang nak sibuk untuk dapat nama " .Hati gua tetap kool tadi kat Bank Harimau .Gua cuma boleh tt third partie kat akaun Zunar beli baju "t" and komic zunar.Sori untuk budak Maxis , gua tak main prepaid , apa kelas pakai prepaid.

dugong_darat Wednesday, April 14, 2010 8:42:00 AM  

salam 1Malaysia bro ISA... hehehehe

Teman yang salah sms no tu account kat wak banjari...

no yg betui ader kat sini...

http://anje-online.blogspot.com/2010/04/pembetulan.html

Anonymous,  Wednesday, April 14, 2010 1:46:00 PM  

tak dok keja lain nak baloh saje set mung ning, tibang lah

Post a Comment

Gua tidak bertanggungjawab terhadap semua komen mahupun pandangan yang dihantar pembaca atau di cetak semula di blog ini. Hanya komen di ruang komen Intensedebate sahaja yang akan disiarkan.

1) Komen dari Anonymous/Tanpa Nama tidak akan di layan sama sekali.

2) Begitu juga dengan sebarang komen yang berbentuk sensitif, mengikut takrifan gua, akan dipadam.

Jika ada sebarang cadangan, kritikan atau tak puashati secara peribadi dengan gua, sila email ke zergdukes@gmail.com

Nasihat Buat Kerajaan Barisan Nasional

You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time. - Abraham Lincoln.

Penchachai Umno/Barisan Nasional Fahamkan Ayat Ini..!!!!


“…Wahai orang-orang yang beriman..!!!
Janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani itu sebagai awliya, kerana setengah mereka menjadi teman rapat kepada setengahnya yang lain; dan sesiapa di antara kamu yang menjadikan mereka awliya, maka sesungguhnya ia adalah dari golongan mereka itu
…”; al-Maa’idah:51

Pelawat Terkini

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009
   

Back to TOP