IkutSukaAku-ISA. Powered by Blogger.

PERHATIAN - INI BLOG KURANG AJAR...!!!!

Sila ambil perhatian...!!!!
Blog ini bukan tempatnya bagi orang2 yang berasa dirinya beradap sopan santun dan bajet bagus. Jika tidak mahu terasa sakit hati, menyampah dan memualkan dalam pembacaan. Sila blahhh.... gua bolayan....

Wujudnya blog ini khusus untuk meluahkan rasa tidak puashati gua (sebagai rakyat) terhadap Parti2 Politik, Kerajaan Korup (tidak kira BN atau PH), Wakil Rakyat (Ahli Parlimen/DUN) yang tugas mereka suka memperbodohkan RAKYAT sepanjang masa.

Umno Sudah Goyang...

>> Saturday, April 17, 2010

Muhyiddin Yassin hari ini mengarahkan jentera Barisan Nasional bagi Pilihan Raya Kecil Parlimen Hulu Selangor bekerja lebih keras kerana pertembungan kali ini bukan sesuatu yang mudah. Beliau yang juga Timbalan Pengerusi BN berkata, pertembungan itu juga diumpamakan seperti mendaki bukit kerana BN bakal berdepan dengan lawan yang menguasai kerajaan negeri.

“Kita perlu baca sikap pengundi, laporkan situasinya setiap hari. Dalam tempoh ‘‘peperangan’’ lapan hari ini kita perlu satu sikap yang tegas kerana kita tahu bakal berhadapan dengan kekuatan yang dianggap sebagai tugas mencabar di mana lawan kita yang menguasai kerajaan negeri akan menggunakan segala cara untuk mengekalkan kemenangan di sini.

“Kita berhadapan dengan satu keadaan seperti mendaki bukit. Jadi kita tidak boleh bermain-main dalam setiap gerak kerja yang dijalankan. Kita perlu selaraskan tugasan agar setiap langkah yang dibuat akan berkesan, jangan membuang masa, boleh berbual tetapi hasilnya mestilah memberi kesan kepada parti,” katanya dalam ucapan sulungnya memperkenalkan P. Kamalanathan kepada jentera parti selepas pengumuman calon di markas mini BN Kuala Kubu Baru di sini hari ini. - MI


Selalunya..., apabila puak2 umno parti haramjadah ni bersuara sudah pasti dengan nada sombong dan angkuh, seolah mereka saja yang kuat dan berkuasa. Kali ini apa sudah jadi....?

Terbaca berita di atas, gua berasa pelik akan kewaspadaan umno kali ini. Apa mereka sudah berasa goyang dan kurang keyakinan dalam pilihanraya Hulu Selangor...? Dan beliau sendiri mengakui akan kekuatan Pakatan Rakyat secara tidak lansung..... tambahan pula mantan pengerusi barisan najis mereka sendiri pun tak mau berkempen... seolah membayangkan satu harapan yang tipis untuk mereka menang...

ha..ha..ha..... apa sudah jadi dengan umno dan puak2 barisan mereka kali ini....?

1 IkutSukaLu...::

Hashim Sunday, April 18, 2010 12:21:00 AM  

Bn nak menang nipis...kecuali menipu dan rasuah.......

Post a Comment

Gua tidak bertanggungjawab terhadap semua komen mahupun pandangan yang dihantar pembaca atau di cetak semula di blog ini. Hanya komen di ruang komen Intensedebate sahaja yang akan disiarkan.

1) Komen dari Anonymous/Tanpa Nama tidak akan di layan sama sekali.

2) Begitu juga dengan sebarang komen yang berbentuk sensitif, mengikut takrifan gua, akan dipadam.

Jika ada sebarang cadangan, kritikan atau tak puashati secara peribadi dengan gua, sila email ke zergdukes@gmail.com

Nasihat Buat Kerajaan Barisan Nasional

You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time. - Abraham Lincoln.

Penchachai Umno/Barisan Nasional Fahamkan Ayat Ini..!!!!


“…Wahai orang-orang yang beriman..!!!
Janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani itu sebagai awliya, kerana setengah mereka menjadi teman rapat kepada setengahnya yang lain; dan sesiapa di antara kamu yang menjadikan mereka awliya, maka sesungguhnya ia adalah dari golongan mereka itu
…”; al-Maa’idah:51

Pelawat Terkini

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009
   

Back to TOP