IkutSukaAku-ISA. Powered by Blogger.

PERHATIAN - INI BLOG KURANG AJAR...!!!!

Khusus buat pembaca bertaraf Skema, Sopan Santun dan Beradab. Ini bukan tempat lu orang. Sila logout.... jika tak mahu terasa sakit hati, menyampah dan memualkan. Sila ambil perhatian...!!!

Jika anda tidak boleh menerima konsep blog ini, dengan segala hormatnya anda sekali lagi dinasihatkan supaya logout secepat mungkin. Di sini tiada bahasa sopan santun, penuh beradab lagi tertip, harap maaf.

Wujudnya blog ini khusus untuk meluahkan rasa tidak puashati (sebagai rakyat) terhadap Parti2 Politik dan Kerajaan Korup (tidak kira BN atau PR) yang tugasnya memperbodohkan RAKYAT sepanjang masa.

TGNA Ada Di Dua Tempat Dalam Satu Masa....!!!!

>> Saturday, April 24, 2010

Mengikut sumber dari Perisik Rakyat, Tok Guru Nik Aziz naik flight dari Lapangan Terbang Pengkalan Chepa jam 4:30 petang semalam (Jumaat - 23 April 2010).

Yang peliknya.... macam mana pulak boleh timbul cerita TGNA di Masjid di Hulu Selangor..? Seperti di bawah ini...?

Selepas solat Jummat tadi di khabarkan Nik Ajis cuba menguasai pentas Masjid apabila tampa segan silu cuba menyampaikan ceramah politikknya di dalam Masjid Hulu Selangor.

Belum sempat Nik Ajis menyampaikan ceramah pegawai JAIS telah menghaang Nikk Ajis dari memberikan ceramah nya bagi melaksanakan Titah Sultan Selangor yang tidak membenarkan Masjid di dalam negeri Selangor di jadikan medan Ceramah Politik.

Akhirnya Nik Ajis tersipu sipu malu kerana tahu bahawa Titah Sultan Selangor itu lebih Mulia dari peranannya sebagai Wali Terompah.

Di harapkkan Pihak JAIS melaksanakan tugas dengan amanah dan bertanggungjawap tampa di kuasai oleh mana-mana pihak politik dalam isu ini.
*** Lu orang nilaikanlah tahap kewibawaan gerombolan Apco membawa berita, ini baru tahap cyberuk trooper Apco, tu... yang ada jawatan ketua itu ini dan menteri2 tu... lagi dasat punya pusing.

Kalau nak kencing pun... duduk la... jaga adap, ni macam cibai jer.... kencing berlari siang hari, buat malu Apco jer... sia2 bayar berjutaan ringgit sebagai penasihat... tapi tak nak ikut nasihat, membazirkan duit rakyat jer... macam baghal.... bodoh nak mampusssss......***

6 IkutSukaLu...::

jai,  Saturday, April 24, 2010 3:26:00 AM  

Salam Bro ISA.

Jika benar seperti yang dikata oleh blogger tersebut, TGNA ni dah jadi tahap wali.

Jika tidak blogger yang bertanggungjawab buat cerita bangang tu dah jadi "BODOH TAHAP GAMPANG"!!!

Kah kah kah...

baginda® Saturday, April 24, 2010 3:58:00 AM  

sian popeye gomo tu... baru dia nk blaja2 politik... hehe

Isa Saturday, April 24, 2010 4:01:00 AM  

Jai,

Jika benar - Esok, sesudah subuh gua nak mengadap TGNA.

Jika Tidak - Memang blogger tahap Gampang pun... ha..ha..ha...

Isa Saturday, April 24, 2010 4:01:00 AM  

baginda,

apa nak kesian kan..., picit jer hidung dia...

Anonymous,  Saturday, April 24, 2010 11:27:00 AM  

hai brother,
siapa cakap ini bloger menetas dari projek APCO, jgn cakap sebarangan nanti kapak boleh terbang.
sebenarnya bloger ini menetas daripada titisan ruh YAHUDI. fahaaaaaaaaaaaaaaaam.

Anonymous,  Saturday, April 24, 2010 3:03:00 PM  

sahabat,muga 'PEMILIK ALAM INI' MEMBERI HIDAYAH DAN TAUFIKNYA kepada insan22 ini.cepat insaf sebelum menemui tuhannya.amin

Post a Comment

Gua tidak bertanggungjawab terhadap semua komen mahupun pandangan yang dihantar pembaca atau di cetak semula di blog ini. Hanya komen di ruang komen Intensedebate sahaja yang akan disiarkan.

1) Komen dari Anonymous/Tanpa Nama tidak akan di layan sama sekali.

2) Begitu juga dengan sebarang komen yang berbentuk sensitif, mengikut takrifan gua, akan dipadam.

Jika ada sebarang cadangan, kritikan atau tak puashati secara peribadi dengan gua, sila email ke zergdukes@gmail.com

Nasihat Buat Kerajaan Barisan Nasional

You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time. - Abraham Lincoln.

Layan....

Ziarah Dari...


widget

Layan.... Lagi...

Penchachai Umno/Barisan Nasional Fahamkan Ayat Ini..!!!!


“…Wahai orang-orang yang beriman..!!!
Janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani itu sebagai awliya, kerana setengah mereka menjadi teman rapat kepada setengahnya yang lain; dan sesiapa di antara kamu yang menjadikan mereka awliya, maka sesungguhnya ia adalah dari golongan mereka itu
…”; al-Maa’idah:51

Pelawat Terkini

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009
   

Back to TOP