IkutSukaAku-ISA. Powered by Blogger.

PERHATIAN - INI BLOG KURANG AJAR...!!!!

Sila ambil perhatian...!!!!
Blog ini bukan tempatnya bagi orang2 yang berasa dirinya beradap sopan santun dan bajet bagus. Jika tidak mahu terasa sakit hati, menyampah dan memualkan dalam pembacaan. Sila blahhh.... gua bolayan....

Wujudnya blog ini khusus untuk meluahkan rasa tidak puashati gua (sebagai rakyat) terhadap Parti2 Politik, Kerajaan Korup (tidak kira BN atau PH), Wakil Rakyat (Ahli Parlimen/DUN) yang tugas mereka suka memperbodohkan RAKYAT sepanjang masa.

Siapa Gadai Bangsa Melayu...????

>> Tuesday, April 13, 2010

Fulamak... dekat2 nak PRK Hulu Selangor ni banyak isu panas keluar..., ubn makin mengelabah beb..., hari ini MB Selangor edar kertas putih berkaitan pengadaian tanah YBK.


"Kerajaan Selangor hari ini mengedarkan kertas putih mengenai Yayasan Basmi Kemiskinan (YBK) kepada DUN Selangor, antara lain mendapati penggadaian 16 lot tanah bernilai lebih 100 juta kepada beberapa pihak."

Di jawap pula oleh ubn, Mohd Shamsuddin Lias (Sungai Burong) berkata, daripada tahun 1993 sehingga 2008 YBK telus mengaudit kewangan dan semua kegiatan, yang turut boleh diakses di laman webnya.

Bagaimanapun, beliau menafikan YBK menghalang proses pengauditan oleh pihak kerajaan negeri.

"Bukan halang, tetapi mereka tidak berhak. Kalau hendak audit, kena ikut saluran yang betul," katanya lagi.

Apakah kerajaan negeri Selangor sekarang ini tidak berhak untuk menjalankan pengauditan terhadap YBK..?

Apakah Sultan Selangor sudah maklum dengan segala penyelewengan yang di lakukan oleh puak umno haramjadah selama ini. Sehinggakan Baginda Bertitah sedemikian rupa.

Apa yang gua boleh bayangkan.... bekas2 menteri besar Selangor... teloq masing2 dah goyang beb.... korek..korek..korek... dedahkan semuanya sempena PRK Hulu Selangor... bagaimana rakyat Selangor di tipu oleh bekas Kera...jaan terdahulu....

Jahanam umno... Jahanam Barisan Nasional....!!!!!!! Hidup... Apco... Hidup Ketuanan Israel...!!!! ha...ha...ha.....

6 IkutSukaLu...::

noor afzan Tuesday, April 13, 2010 10:44:00 PM  

siapa makan cili tu dia la rasa kepedasannya..
tapi sampai merah2 mata berair kepedasan pun x kan ngaku jujur.

merbok,  Tuesday, April 13, 2010 10:55:00 PM  

nak dengaq anak pak toyo nak jawab apa!

baginda® Wednesday, April 14, 2010 1:08:00 AM  

kahkahkah patulah taku naa Khir toyol nak bagi YBK kat Kerajaan PR Selangor...

Jahanam umno... Jahanam Barisan Nasional....!!!!!!! Hidup... Apco... Hidup Ketuanan Israel..

storm62,  Wednesday, April 14, 2010 3:31:00 AM  

kerana melayu APNO, Agama, Bangsa dan Negara Malaysia digadai kpd Regim Ganas Yahudi dan Zionist Israel.

Melayu APNO akan hilang diBumi ini.

InsyaAllah.

storm62,  Wednesday, April 14, 2010 3:39:00 AM  

kah kah kah... bukan mereka mengadai Bangsa Melayu saje, mak bapak, isteri dan keluarga mereka pun mereka dah mengadaikan.

melayu/mamak APNO betul2 SIAL !!!

Mahadaya Thursday, April 22, 2010 5:01:00 PM  

Kebangkitan semula Empayar Melayu Malaka, Takkan Melayu Hilang Di dunia. Sudah cukup lama bangsa hamba ditipu. http://1asalama.blogspot.com

Post a Comment

Gua tidak bertanggungjawab terhadap semua komen mahupun pandangan yang dihantar pembaca atau di cetak semula di blog ini. Hanya komen di ruang komen Intensedebate sahaja yang akan disiarkan.

1) Komen dari Anonymous/Tanpa Nama tidak akan di layan sama sekali.

2) Begitu juga dengan sebarang komen yang berbentuk sensitif, mengikut takrifan gua, akan dipadam.

Jika ada sebarang cadangan, kritikan atau tak puashati secara peribadi dengan gua, sila email ke zergdukes@gmail.com

Nasihat Buat Kerajaan Barisan Nasional

You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time. - Abraham Lincoln.

Penchachai Umno/Barisan Nasional Fahamkan Ayat Ini..!!!!


“…Wahai orang-orang yang beriman..!!!
Janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani itu sebagai awliya, kerana setengah mereka menjadi teman rapat kepada setengahnya yang lain; dan sesiapa di antara kamu yang menjadikan mereka awliya, maka sesungguhnya ia adalah dari golongan mereka itu
…”; al-Maa’idah:51

Pelawat Terkini

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009
   

Back to TOP