IkutSukaAku-ISA. Powered by Blogger.

PERHATIAN - INI BLOG KURANG AJAR...!!!!

Khusus buat pembaca bertaraf Skema, Sopan Santun dan Beradab. Ini bukan tempat lu orang. Sila logout.... jika tak mahu terasa sakit hati, menyampah dan memualkan. Sila ambil perhatian...!!!

Jika anda tidak boleh menerima konsep blog ini, dengan segala hormatnya anda sekali lagi dinasihatkan supaya logout secepat mungkin. Di sini tiada bahasa sopan santun, penuh beradab lagi tertip, harap maaf.

Wujudnya blog ini khusus untuk meluahkan rasa tidak puashati (sebagai rakyat) terhadap Parti2 Politik dan Kerajaan Korup (tidak kira BN atau PR) yang tugasnya memperbodohkan RAKYAT sepanjang masa.

Semoga Ada Wakil Rakyat Yang Mati Lagi.... Aminnnnn...

>> Sunday, April 25, 2010

Kepada semua pemilih dalam pilihan raya kecil Hulu Selangor.  Ingat pesanan ini:

Walau satu undi untuk BN, ianya ibarat menggadai maruah Agama, Bangsa dan Negara kepada Israel.
Kalau anda cintai agama dan sayangi negara, umno dan Barisan Nasional wajib dihancurkan...!!! Mereka adalah agent Yahudi yang nyata...!!
Sumber di atas tu... gua cilok dari Blog Love Perak tanpa izin...nanti gua belanja teh tarik senyap la..... rasuahhhhhhh........? tak lah... gua dah ubah kepada belanja minum.... ha..ha...ha....

opppsss.... sebelum gua terlupa...

Kepada semua rakyat Malaysia, jika kawasan lu orang yang di wakili oleh Adun2 dan Ahli Parlimen2 yang tidak bertanggung-jawap, yang leka dengan pangkat, gelaran dan darjat mereka sehingga kawasan yang mereka wakili terabai..., tidak kiralah samada dari Barisan Najis atau Pakatan Rakyat, di sini gua nak ingatkan lu orang sikit... ha..ha..ha.... sekadar peringatan atau pesanan jer....

Gua cuma nak berpesan pada lu orang semua, Doa-Doa kan lah... semoga Wakil Rakyat lu orang semua cepat mati...., semoga bakal ada PRK di kawasan lu orang nanti... dan lu orang akan meraih keuntungan dari segi pembangunan dan kemajuan untuk kawasan lu orang. Contohnya seperti apa yang berlaku sepanjang tempoh bermulanya PRK di Hulu Selangor dan juga PRK yang lepas-lepas.

Bak kata... Najib Razak;
"Apa yang penting adalah kita hendak pilih siapa yang boleh buat perubahan di Hulu Selangor ini. Perubahan itu boleh dilakukan oleh BN kerana sehari dua ini kita dapat selesaikan masalah di Hulu Selangor yang tak dapat diselesaikan oleh kerajaan negeri iaitu pembangkang,"

5 IkutSukaLu...::

merbok,  Sunday, April 25, 2010 12:16:00 PM  

tolong doakan sekali pada mufti-mufti yg haprak supaya mati cepat.. kalau tidak dosa dia bertambah banyak...amin

dins,  Sunday, April 25, 2010 12:18:00 PM  

tolong doakan sekali perdana menteri dan menteri-menteri yang tak amanah.. supaya senang kita tukar kerajaan.

Love Perak Sunday, April 25, 2010 12:46:00 PM  

tak layan la teh tarik bro. starbucks la. baru ade standard umno. kah kah kah

Cikgu Mohamad Hasan Omar Sunday, April 25, 2010 4:47:00 PM  

ADUN Sungai Burung Baru Meninggal Dunia..
doakan mmg dimakbulkan tuhan. lain kali doakan aku jadi kaya

Anonymous,  Sunday, April 25, 2010 7:12:00 PM  

hohohohoho bagusnya...... mati jugak sudahnya ko yeh. Syukurla, tak lama lagi mak bapak dan bini aku pasti dapat 'angpau' dalam masa berkempen, diorang pengundi dun sb!!!! bolehla aku ikut berkempen untuk calon amno, pasal aku dun lain... kalau kempen pas pon buat sengsara badab jer, pasal dulu aku kuat tolong pas lastly diorang berebut jawatan aku jugak yang kena terajang.... so, siap la korang kali ni.

Post a Comment

Gua tidak bertanggungjawab terhadap semua komen mahupun pandangan yang dihantar pembaca atau di cetak semula di blog ini. Hanya komen di ruang komen Intensedebate sahaja yang akan disiarkan.

1) Komen dari Anonymous/Tanpa Nama tidak akan di layan sama sekali.

2) Begitu juga dengan sebarang komen yang berbentuk sensitif, mengikut takrifan gua, akan dipadam.

Jika ada sebarang cadangan, kritikan atau tak puashati secara peribadi dengan gua, sila email ke zergdukes@gmail.com

Nasihat Buat Kerajaan Barisan Nasional

You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time. - Abraham Lincoln.

Layan....

Layannnnn....!!!!

Ziarah Dari...


widget

Layan.... Lagi...

Penchachai Umno/Barisan Nasional Fahamkan Ayat Ini..!!!!


“…Wahai orang-orang yang beriman..!!!
Janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani itu sebagai awliya, kerana setengah mereka menjadi teman rapat kepada setengahnya yang lain; dan sesiapa di antara kamu yang menjadikan mereka awliya, maka sesungguhnya ia adalah dari golongan mereka itu
…”; al-Maa’idah:51

Pelawat Terkini

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009
   

Back to TOP