IkutSukaAku-ISA. Powered by Blogger.

PERHATIAN - INI BLOG KURANG AJAR...!!!!

Sila ambil perhatian...!!!!
Blog ini bukan tempatnya bagi orang2 yang berasa dirinya beradap sopan santun dan bajet bagus. Jika tidak mahu terasa sakit hati, menyampah dan memualkan dalam pembacaan. Sila blahhh.... gua bolayan....

Wujudnya blog ini khusus untuk meluahkan rasa tidak puashati gua (sebagai rakyat) terhadap Parti2 Politik, Kerajaan Korup (tidak kira BN atau PH), Wakil Rakyat (Ahli Parlimen/DUN) yang tugas mereka suka memperbodohkan RAKYAT sepanjang masa.

Puak Umno Bangang Berkati-kati....

>> Tuesday, April 20, 2010

Jika dari NKVE, lu orang keluar melalui tol Bukit Beruntung... selepas bayar tol... ada simpang tiga traffic light, belok ke kanan... dan perhatikan di sebelah kiri jalan pasti ada gambar seperti di bawah ini.... BODOH punya umno.... parti haramjadah sialan, serang peribadi melalui blog dan media sudah la... ini siap dengan poster, banner dan apa kejadah lagi... dah tu pulak gambar super impose...

Kalau bab kerja2 kotor dan haram nih... serahkan kat umno... puak2 lahanat tu.. memang expert... dalam kerja2 kotor nih... jenis tak takut dosa punya kaum... tapi mengaku Islam... bangang... berkati-kati...


Suruhanjaya Pilihan Raya (SPR) memberi jaminan kepada Angkatan Muda Keadilan (AMK) untuk mengarahkan Barisan Nasional menurunkan papan tanda yang menyerang keperibadian pimpinan Pakatan Rakyat dan bersifat provokasi.

Walaupun tidak diketahui sejauh mana SPR berani bertindak terhadap Barisan Nasional (BN) yang jelas melanggar peraturan pilihan raya tetapi suruhanjaya itu berjanji akan berbuat demikian.

Ketua AMK Pusat, Shamsul Iskandar Mohd Akin bertemu SPR untuk mendapat kepastian mengenai peraturan papan tanda, poster dan kain rentang berunsur provokasi sepanjang tempoh berkempen pilihan raya ini.

Hasil pertemuan di pejabat sementara SPR di Pejabat Tanah dan Daerah Hulu Selangor di Kuala Kubu Bharu, SPR mengakui BN melanggar peraturan apabila memacakkan papan tanda yang bersifat provokasi dan bercorak serangan peribadi.

"Saya mendapatkan kepastian dari SPR mengenai papan tanda (billboard) BN yang berunsur provokasi dan fitnah. Ada lapan atau sembilan lokasi. Kalau SPR kata ia boleh dibuat, kami akan naikkan papan tanda juga. Banyak isu yang boleh kemukakan.

"Tetapi kami bercadang untuk tanya SPR kerana kami yakin itu melanggar beberapa peraturan pilihan raya," kata Shamsul Iskandar kepada TV Selangor, hari ini.

AMK yang turut membuat laporan polis berhubung perkara ini, bertekad untuk menurunkan papan tanda berkenaan dalam tempoh 48 jam jika bantahan mereka tidak diendahkan pihak berkuasa.

"Hasil dari mesyuarat pagi ini, mereka menyatakan ia melanggar peraturan pilihan raya. Hari ini kena turunkan. Mereka sudah kenal pasti papan tanda yang perlu diturunkan dan akan menasihati BN.

"Saya beri amaran. Jangan mulakan kempen secara ini. Kalau esok tak turun, kami sendiri akan turunkan papan tanda dan poster yang ada unsur fitnah dan provokasi," katanya.

3 IkutSukaLu...::

mudz Tuesday, April 20, 2010 8:40:00 AM  

UMNO semenjak berkawan dengan Yahudi perangai dah lebih teruk dari Yahudi...Pergi Mampus UMNO-COP

Unknown Tuesday, April 20, 2010 9:48:00 AM  

Orang UMNO bukan orang Islam, depa munafiq kecuali depa tinggalkan UMNO.

Anonymous,  Tuesday, April 20, 2010 10:22:00 AM  

oh tau marah,klu kena batang hidung sendiri baru tau,lupa ker selama ni kalian la pakatan haram yang suka aibkan orang.ALLAh maha ADIL.

Post a Comment

Gua tidak bertanggungjawab terhadap semua komen mahupun pandangan yang dihantar pembaca atau di cetak semula di blog ini. Hanya komen di ruang komen Intensedebate sahaja yang akan disiarkan.

1) Komen dari Anonymous/Tanpa Nama tidak akan di layan sama sekali.

2) Begitu juga dengan sebarang komen yang berbentuk sensitif, mengikut takrifan gua, akan dipadam.

Jika ada sebarang cadangan, kritikan atau tak puashati secara peribadi dengan gua, sila email ke zergdukes@gmail.com

Nasihat Buat Kerajaan Barisan Nasional

You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time. - Abraham Lincoln.

Penchachai Umno/Barisan Nasional Fahamkan Ayat Ini..!!!!


“…Wahai orang-orang yang beriman..!!!
Janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani itu sebagai awliya, kerana setengah mereka menjadi teman rapat kepada setengahnya yang lain; dan sesiapa di antara kamu yang menjadikan mereka awliya, maka sesungguhnya ia adalah dari golongan mereka itu
…”; al-Maa’idah:51

Pelawat Terkini

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009
   

Back to TOP