IkutSukaAku-ISA. Powered by Blogger.

PERHATIAN - INI BLOG KURANG AJAR...!!!!

Khusus buat pembaca bertaraf Skema, Sopan Santun dan Beradab. Ini bukan tempat lu orang. Sila logout.... jika tak mahu terasa sakit hati, menyampah dan memualkan. Sila ambil perhatian...!!!

Jika anda tidak boleh menerima konsep blog ini, dengan segala hormatnya anda sekali lagi dinasihatkan supaya logout secepat mungkin. Di sini tiada bahasa sopan santun, penuh beradab lagi tertip, harap maaf.

Wujudnya blog ini khusus untuk meluahkan rasa tidak puashati (sebagai rakyat) terhadap Parti2 Politik dan Kerajaan Korup (tidak kira BN atau PR) yang tugasnya memperbodohkan RAKYAT sepanjang masa.

PERKASA: Teori Konspirasi 13 Mei 1969

>> Thursday, April 08, 2010

Katak Perkosa Keris. 

Assalamulaikum dan salam sejahtera,

Teman-teman gabungan yang dihormati.

Mungkin telah ramai yang mengetahui akan tertubuhnya satu pertubuhan yang dinamakan Pertubuhan Pribumi Perkasa a.k.a PERKASA yang diasaskan oleh “Bapak Katak” Semalaysia iaitu Datuk Ibrahim Ali.

Menerusi beberapa kenyataan yang dikeluarkan PERKASA melalui media massa, saya merasakan bahwa pertubuhan ini begitu tebal fahaman perkaumannya.

Kononnya mereka ini ingin mempertahankan hak-hak dan keistimewaaan bangsa melayu dan Raja-raja melayu yang menurut mereka telah dicabuli, dicabar dan dihina oleh bangsa-bangsa lain.

Namun pada hemat saya, Pertubuhan PERKASA ini tidak lebih dari percubaan menghidupkan semula api 13 MEI 1969 supaya sebelum berlangsungnya PRU 13, Malaysia boleh diperintah oleh MAGERAN sekaligus menghalang PRU 13 berlangsung kerana Parlimen akan digantung..

Bermula dengan kes membakar gereja sehinggalah tertubuhnya PERKASA ini, saya merasakan terdapat tangan-tangan ghaib yang cuba mencucuh sumbu api perkauman dan agama di negara ini demi memastikan survival parti pemerintah yang telah kehilangan majority 2/3 dalam PRU12 yang lalu.

Ironinya, peristiwa 13 MEI 1969 dulu juga berlaku setelah parti pemerintah kehilangan majority 2/3 di parlimen.

Saya tidaklah ingin mengulas lebih lanjut tentang peristiwa berdarah tersebut namun dari sudut teorinya, saya ingin berpesan kepada teman-teman gabungan agar berhati-hati dengan pertubuhan PERKASA ini dan jika perlu teman-teman harus memperingatkan akan teori ini kepada kawan-kawan tak kiralah menerusi FB atau lain-lain medium supaya tidak terpengaruh dengan sabarang kenyataan yang berunsur perkauman yang datang dari PERKASA, kerana mereka tahu inilah jalan terakhir mereka ingin mempertahan kuasa mereka dari kemaraan kuasa rakyat yang sudah sepakat mula menolak Barisan Nasional.

Sekian,

ADMIN
1 Malaysia Mahu

3 IkutSukaLu...::

AzamDin Thursday, April 08, 2010 2:37:00 PM  

dah 13 mei..buat la balik deb..yang umno kenyang la balik..ahahahahahahh

cerita pasal bakar gereja..yang bakar surau tu sapa lak??

orang melayu ke orang kristian yng buat ???

Anonymous,  Friday, April 09, 2010 10:39:00 PM  

mung ning apalah yang bengong sangat azam din orang do' bercerita tentang konspirasi 13 mei, mung do' nak beri api pulak, otak macam sonal jugak mung ning

AzamDin Friday, April 09, 2010 11:11:00 PM  

ahaha kan ada tulis bakar gereja kat dalam artikel tu...lu ni tanpa nama tapi bongap bona napo..rabun ko buto ekau ni jang??

dasar tak baca habis dah tu main serang aku..tak puas hati cakap..meh sini datang selangor jang!!!!!

Post a Comment

Gua tidak bertanggungjawab terhadap semua komen mahupun pandangan yang dihantar pembaca atau di cetak semula di blog ini. Hanya komen di ruang komen Intensedebate sahaja yang akan disiarkan.

1) Komen dari Anonymous/Tanpa Nama tidak akan di layan sama sekali.

2) Begitu juga dengan sebarang komen yang berbentuk sensitif, mengikut takrifan gua, akan dipadam.

Jika ada sebarang cadangan, kritikan atau tak puashati secara peribadi dengan gua, sila email ke zergdukes@gmail.com

Nasihat Buat Kerajaan Barisan Nasional

You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time. - Abraham Lincoln.

Layan....

Ziarah Dari...


widget

Layan.... Lagi...

Penchachai Umno/Barisan Nasional Fahamkan Ayat Ini..!!!!


“…Wahai orang-orang yang beriman..!!!
Janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani itu sebagai awliya, kerana setengah mereka menjadi teman rapat kepada setengahnya yang lain; dan sesiapa di antara kamu yang menjadikan mereka awliya, maka sesungguhnya ia adalah dari golongan mereka itu
…”; al-Maa’idah:51

Pelawat Terkini

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009
   

Back to TOP