IkutSukaAku-ISA. Powered by Blogger.

PERHATIAN - INI BLOG KURANG AJAR...!!!!

Sila ambil perhatian...!!!!
Blog ini bukan tempatnya bagi orang2 yang berasa dirinya beradap sopan santun dan bajet bagus. Jika tidak mahu terasa sakit hati, menyampah dan memualkan dalam pembacaan. Sila blahhh.... gua bolayan....

Wujudnya blog ini khusus untuk meluahkan rasa tidak puashati gua (sebagai rakyat) terhadap Parti2 Politik, Kerajaan Korup (tidak kira BN atau PH), Wakil Rakyat (Ahli Parlimen/DUN) yang tugas mereka suka memperbodohkan RAKYAT sepanjang masa.

Perbualan Telefon Pengerusi ubn dengan Presiden MIC (Dari USA).

>> Wednesday, April 14, 2010

Pengerusi ubn: Gua dah cakap..., calonnya dari MIC... siapa calonnya biar gua sebagai Pengerusi ubn akan tentukan. Lu tak paham bahasa malaysia ka...?

Presiden MIC: Ayoyoooo... Tuan Kerusi.. oopppsss.. Tuan Pengerusi... gua mau itu Palanivel jugak bertanding. Lu tengok itu puak umno sudah picah dua, satu puak mahukan calon Melayu... kalau tak dapat calon melayu... diorang akan protes ini PRK, lagi satu puak umno boleh tolak ansur tapi lagi pining kepala diorang cakap kalu tak dapat melayu pun takpa... Mugilan pun ok... jugak.. dia anak tempatan... Tuan Kerusi.. opppsss silap lagi.. Tuan Pengerusi..., itu PKR sudah letak Zaid Ibrahim..., dia punya aura banyak kuat..., kita musti kasi letak Palanivel... dia orang lama dalam MIC, dia boleh kasi lawan itu Zaid Ibrahim... itu Mugilan belum sunat lagi.... tak boleh bikin apa2... masih budak mentah....

Pengerusi ubn: Deyyy... samy..., gua sudah fikir separuh masak... kita setuju mau letak itu Mugilan berdasarkan anak tempatan di sini.... weiii samy... gua sekarang dengan obama la... apa lu sibuk sangat pasal ini calon... tak boleh tunggu gua balik ka...?

Presiden MIC: Amma... appa... ayooyooo... apa pasal lu banyak degil... masa sudah suntuk... sana gaduh.. sini gaduh mau jadi calon..., gua Pesiden MIC kasi cadangan lu tak mau terima... itu macam kalu... ini malam gua bikin satu mesyuarat tergempar seluruh pimpinan MIC... kalu lu... tak mau ikut MIC punya cakap.... gua sama seluruhhhhh... MIC akan keluar dari ubn... 

Pengerusi ubn: Lu mau ugut sama gua ka...? he..he..he... sabar...sabar... lu jangan lompat lagi... gua baru cakap.. gua fikir separuh masak saja mau taruk itu mugilan... belum fikir betul2 masak lagi.... nanti gua bincang sama obama dulu... dan gua juga akan tanya nasihat Apco... amacam...? Takpa... ini malam lu mesyuarat baik2 dulu... jangan gaduh2 kita 1Malaysia... kita ada itu Apco... apa guna bayar Apco juta2 kalau tak boleh kasi settle ini calon punya problem.... ok... tut...tut...tut.... 

Presiden MIC: Hellloooo...helllooooo.... sudah letak telepon ka...? Tarak guna punya kerusi..poodahh.cittt...


Perang dalam BN nampak macam tak dak gencatan senjata lagi. Memang kita suka tengok depa lawan, tapi tak syok jugak jika kita menang di Hulu Selangor nanti dalam keadaaan lawan kita si BN tu berkecamuk, huru hara dan tak bersedia. Jadi posting aku kali ni nak menenangkan suasana.

Pada semua bangsa BN sekelian, akurlah dan redhalah ketetapan Allah yang kerusi Hulu Selangor ni dah dibagi kat MIC lama dulu. Jangan dok berebut la, harap bangsa Umno mengalah la, bagi can kat Samy naik tocang sama. Jangan tumpulkan taring dia sangat, susah juga hangpa bila Samy dah tumpui taring, mana ada samseng lain yang dapat kontrol India sebaik Samy?

Hari ini blog ini mengambil pendirian secara peribadi menyokong Palanivel dipilih sebagai calon BN bagi PRK Hulu Selangor ini. Palanivel ni baguih berdasarkan trek rekod perkhidmatan dia yang gagal tunaikan janji selama 4 penggal dia melangut di Parlimen Hulu Selangor ni.

Disebabkan trek rekodnya yang cemerlang itulah beliau tidak di pandang bangsa Umno walau sebelah mata. Jadi pemilihan Palanivel memang sesuai sebab yang nak undi dia nanti bukannya puak Melayu, tapi hanya samseng samseng India belaan orang kuat MIC saja nanti. - Bro Shalehudin.

p/s: Gua pun sokong kalau di calonkan Palanivel.... 100% sokong..., nanti gua calling2 kak mah suruh dia pujuk bini dia supaya calonkan palanivel.... pasti gempak... dan hangat ... Hulu Selangor di buatnya.... biar samseng melayu umno dengan samseng india MIC bergaduh di Hulu Selangor.... baru ada ummmppphhhh...

4 IkutSukaLu...::

Anonymous,  Wednesday, April 14, 2010 11:50:00 PM  

bro!!!!! aku dengar farid ravi calon BN!!!!!!!

kat perisik rakyat..ada budak komen kat situ...!!!!!!!

ISA Wednesday, April 14, 2010 11:55:00 PM  

AzamDin,

Bagus... boleh mengaji Quran... belajar tajwid...

Itu pun kalau dia tak terseleweng macam Jamil Khir...

www.superbulksms.net/super Thursday, April 15, 2010 1:21:00 AM  

haiya.. imposible ma..
farid ravi baik punya orang la,dia orang pas ma.. mana mungkin dia jd ahli mic,hehehe

Anonymous,  Thursday, April 15, 2010 9:49:00 AM  

samy: ini tempat kalo, kasi la sama kita pilih kita punya calon sendri..
apa pasal itu umpco selalu suka2 juga
mau kacau kita punya tempat..cehh!
dey tambi!..teh oner, banyak haus la.

i'm no king

Post a Comment

Gua tidak bertanggungjawab terhadap semua komen mahupun pandangan yang dihantar pembaca atau di cetak semula di blog ini. Hanya komen di ruang komen Intensedebate sahaja yang akan disiarkan.

1) Komen dari Anonymous/Tanpa Nama tidak akan di layan sama sekali.

2) Begitu juga dengan sebarang komen yang berbentuk sensitif, mengikut takrifan gua, akan dipadam.

Jika ada sebarang cadangan, kritikan atau tak puashati secara peribadi dengan gua, sila email ke zergdukes@gmail.com

Nasihat Buat Kerajaan Barisan Nasional

You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time. - Abraham Lincoln.

Penchachai Umno/Barisan Nasional Fahamkan Ayat Ini..!!!!


“…Wahai orang-orang yang beriman..!!!
Janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani itu sebagai awliya, kerana setengah mereka menjadi teman rapat kepada setengahnya yang lain; dan sesiapa di antara kamu yang menjadikan mereka awliya, maka sesungguhnya ia adalah dari golongan mereka itu
…”; al-Maa’idah:51

Pelawat Terkini

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009
   

Back to TOP