IkutSukaAku-ISA. Powered by Blogger.

PERHATIAN - INI BLOG KURANG AJAR...!!!!

Sila ambil perhatian...!!!!
Blog ini bukan tempatnya bagi orang2 yang berasa dirinya beradap sopan santun dan bajet bagus. Jika tidak mahu terasa sakit hati, menyampah dan memualkan dalam pembacaan. Sila blahhh.... gua bolayan....

Wujudnya blog ini khusus untuk meluahkan rasa tidak puashati gua (sebagai rakyat) terhadap Parti2 Politik, Kerajaan Korup (tidak kira BN atau PH), Wakil Rakyat (Ahli Parlimen/DUN) yang tugas mereka suka memperbodohkan RAKYAT sepanjang masa.

Pejabat Utama MIC Hulu Selangor Tutup. Bagussssss......!!!!

>> Thursday, April 15, 2010

Presiden MIC, Datuk Seri S Samy Vellu berkata tindakan disiplin akan diambil terhadap sesiapa sahaja yang bertindak untuk menghancurkan parti.

"Sesiapa pun daripada parti kita yang mempermainkan parti, mereka yang ambil tindakan sendiri untuk menghancurkan parti, kita sudah putuskan ambil tindakan tatatertib mengikut undang undang," katanya. - Malaysiakini.

“Hari itu (Isnin lalu) timbalan perdana menteri mengatakan anak tempatan... tapi hari ini orang luar dibawa masuk. Apakah ini bukan cakap bohong?

“Kalau mengatakan bahawa hendakkan anak tempatan, dan jika tidak mahu Datuk G. Palanivel juga, lebih baik pilih V. Mugilan atau Balasundram (naib ketua MIC Hulu Selangor,” kata Ketua Penerangan MIC Hulu Selangor Raily Muniandy ketika dihubungi The Malaysian Insider.

Bahagian itu diketuai oleh Palanivel. “Kami ada ramai calon anak tempatan, yang berpelajaran... mengapa hendak membawa calon luar, dari Bahagian Selayang... calon yang pernah kalah dalam saingan Ketua Pemuda MIC bahagian (di Selayang),” katanya lagi.

Pengumuman dibuat oleh Timblan Pengerusi BN Tan Sri Muhyiddin Yassin.

“Kita memilih beliau kerana pengundi mahukan orang baru sebagai wakil rakyat.

“Beliau seorang yang kuat bekerja, lurus dah seorang yang pegang janji,” kata Muhyiddin ketika mengumumkan Kamalanathan sebagai calon BN di Bilik Gerakan BN Bukit Sentosa, Bukit Beruntung.

Kamalanathan disahkan sebagai calon tengah hari tadi selepas siri perbincangan dan pertemuan dengan Muhyiddin dan kalangan pemimpin MIC hari ini.

Raily mengakui bahawa beliau secara peribadi kecewa dengan keputusan dibuat oleh MIC pusat dan BN hari ini. “Bagaimana saya hendak keluar dan menjelaskan kepada mereka supaya mengundi. Kami akan pasang bendera seperti tetapi belum pasti sama ada akan keluar mengundi.

“Saya pun tidak boleh kawal ahli-ahli saya daripada keluar mengundi,” kata beliau beberapa cawangan sudah mula tutup bilik operasi mereka dan begitu bilik operasi utama MIC Hulu Selangor di Kuala Kubu Baru.

“Pejabat Datuk Palani (ibu pejabat MIC Hulu Selangor) sudah ditutup sejak 12 tengah hari. Kalau pejabat utama sudah ditutup, bayangkan sendiri cawangan-cawangan lain,” katanya.


Mat Sembab dah semakin sembab gamaknya... cakap tak serupa bikin, sekejap cakap mahukan calon anak tempatan, hari ini pulak bagi alasan lain pulak... pengundi mahukan calon muka baru... ha...ha..ha... standard umno parti haramjadah... kalau tak bohong tak boleh jadi pemimpin umno... muka mau tebal untuk berbohong beb...

Apa yang penting MIC Hulu Selangor... sudah marah baiiii.... natijahnya kita tunggu jelah... harap2 MIC Hulu Selangor akan swing undi pada Pakatan Rakyat.... mampus umno... jahanam barisan najis.

6 IkutSukaLu...::

hj jamaludin,  Thursday, April 15, 2010 9:40:00 PM  

Bismilah Hir Rahman Nir Rahim
Alhamdulilah , Bijak sungguh TPM memperbodohkan ahli dan blogger penyokong kuat Pakatan Rakyat perihal permilihan calon PRK Hulu Selangor . Ini baru calon sahaja TPM menipu Pakatan Rakyat dan akan menyusul yg lain lain lagi seperti kononnya Markas MIC di Hulu Selangor tutup kerana konon tak sokong pilihan calon yg di umum oleh TPM (Beb hulur fulus settle ma) ,dan kononnya PERKOSA & PERKIDA pula akan berlakun tidak setuju dengan permilihan calon dari MIC oleh TPM dan UMNOBN pula akan bising dan konon akan boikot mengundi calon MIC kerana UMNOBN nak kan orang Melayu sebagai calon.DLL . Semua ini adalah semata mata untuk menipu Ahli Ahli Dan Penyokong Blogger Blogger Pakatan Rakyat .TPM adalah seorang lembab dan sembab tapi bijak memperbodohkan Pakatan Rakyat, Blogger Blogger Pakatan Rakyat akan syok sendiri akan permainan yg di cipta oleh TPM iaitu memperbodohkan, mengkhayalkan,memkonfidenkan Ahli@ & Blogger2 Pakatan Rakyat kerana Melayu mudah di perbodohkan dan mudah di perolok olokkan.

storm62,  Thursday, April 15, 2010 10:29:00 PM  

Harap2 penyokong2 APNO tunaikan kata2 mereka "kalo bukan calon melayu,mereka tidak akan keluar untuk mengundi"

jangan ikut pemimpin APNO yg selalu membohong dan menipu saje, Rakyat Hulu Selangor. Semua duduk kat rumah saje 25hb april ini....ok?

tunaikan janji2 kamu semua!!!

Isa Thursday, April 15, 2010 10:40:00 PM  

hj jamaludin,

ha..ha..ha..

dalam part ni lu memang pandai, gua setuju dengan lu dalam bacaan politik apco...

PR jangan overconfident sudah la....

Anonymous,  Thursday, April 15, 2010 10:48:00 PM  

alahai apco eh silap umno..kalu nak defend pun defend muhyidin...atau perkosa..apasal tak letak calon melayu...kan korang pejuang ketuanan melayu!!tapi amik mic jadi calon..apa pasal cakap x serupa bikin..kepada pak berahim..wei apa pasal tak pi demo kat hulu selangor!!

Mizix,  Thursday, April 15, 2010 11:04:00 PM  

aku setuju ngan hj jamaludin....perjuangan belum selesai...jgn PR ingat dah menang HS...no no no no no...ini perang psikologi oleh geng UMCO, geng MIC ni bg duit je selesai...mcm kat Bagan Pinang, estet2 kat situ dah kena kepung sampai PR kalah teruk...so kawan2 PR, hati2 dan jaga2 dengan permainan politik apco

jai,  Friday, April 16, 2010 1:00:00 AM  

Halo haji jamaludin.

Mat sembab memang bijak, sebab tu MIC dapat:

1-Jawatan Timbalan Menteri.

2-Jawatan Senator.

3-Dapat bertanding di P094 yang menjadi idaman umno selama ini.

Masalahnya siapa yang kena kelentong dan siapa yang terpedaya sekarang???

Kah kah kah...

Post a Comment

Gua tidak bertanggungjawab terhadap semua komen mahupun pandangan yang dihantar pembaca atau di cetak semula di blog ini. Hanya komen di ruang komen Intensedebate sahaja yang akan disiarkan.

1) Komen dari Anonymous/Tanpa Nama tidak akan di layan sama sekali.

2) Begitu juga dengan sebarang komen yang berbentuk sensitif, mengikut takrifan gua, akan dipadam.

Jika ada sebarang cadangan, kritikan atau tak puashati secara peribadi dengan gua, sila email ke zergdukes@gmail.com

Nasihat Buat Kerajaan Barisan Nasional

You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time. - Abraham Lincoln.

Penchachai Umno/Barisan Nasional Fahamkan Ayat Ini..!!!!


“…Wahai orang-orang yang beriman..!!!
Janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani itu sebagai awliya, kerana setengah mereka menjadi teman rapat kepada setengahnya yang lain; dan sesiapa di antara kamu yang menjadikan mereka awliya, maka sesungguhnya ia adalah dari golongan mereka itu
…”; al-Maa’idah:51

Pelawat Terkini

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009
   

Back to TOP