IkutSukaAku-ISA. Powered by Blogger.

PERHATIAN - INI BLOG KURANG AJAR...!!!!

Khusus buat pembaca bertaraf Skema, Sopan Santun dan Beradab. Ini bukan tempat lu orang. Sila logout.... jika tak mahu terasa sakit hati, menyampah dan memualkan. Sila ambil perhatian...!!!

Jika anda tidak boleh menerima konsep blog ini, dengan segala hormatnya anda sekali lagi dinasihatkan supaya logout secepat mungkin. Di sini tiada bahasa sopan santun, penuh beradab lagi tertip, harap maaf.

Wujudnya blog ini khusus untuk meluahkan rasa tidak puashati (sebagai rakyat) terhadap Parti2 Politik dan Kerajaan Korup (tidak kira BN atau PR) yang tugasnya memperbodohkan RAKYAT sepanjang masa.

Parti Orang2 Kecewa... ha..ha..ha...

>> Monday, April 19, 2010

Satu lagi pelempang maut buat PKR..., Bendahari PKR Hulu Selangor nak masuk umno pulak dah... ehmmm.. dia ni pun kena beli dengan umno jugak ke...?

Cuba lu orang perhalusi alasannya keluar PKR dengan alasan semua katak2 yang dah melompat keluar dari PKR, ada sama ka... tarak. ha..ha..ha.... posting gua sebelum ini dah sebut..., adakah ikut skrip atau pun sememangnya ada krisis kepimpinan dalam PKR.

Sebelum ini ada suara2 yang mengatakan PKR ini parti orang2 kecewa, memang tepat sekali. Jadi lu orang bacalah alasan yang diberikan oleh mamat yang kecewa ini; 

Sebab masuk Umno.
Dr Halili juga mendakwa bahawa PKR hari ini dikuasai oleh kumpulan kecil pemimpinnya yang berfikiran sempit dan memajukan ideologi-ideologi berhaluan kiri yang tidak disenangi oleh orang Melayu khususnya dan rakyat Malaysia umumnya.

Sehubungan itu, beliau mendakwa bahawa sudah nyata lagi jelas, PKR bukan lagi sebuah wadah parti politik perjuangan “tetapi lebih condong kepada parti yang pentingkan kuasa, hingga tidak memperdulikan kesejahteraan rakyat walaupun diberi mandat untuk mentadbir di beberapa buah negeri.”

Sebaliknya, kata beliau, pada masa yang sama, kepimpinan Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Tun Razak telah bersungguh-sungguh dan ikhlas untuk membawa perubahan politik untuk Umno dan BN.

Ini, katanya, mendorong beliau terus membuat keputusan untuk menyertai Umno.
p/s: Kumpulan2 kecil dalam PKR...? Adakah sama dengan Firaun2 kecil seperti yang diperkatakan oleh Firaun Kulim...?

Ada sesiapa lagi yang kecewa dengan PKR... faham2 jelah... angkat kaki blah.... tak perlu cerita banyak... buat semak kepala jer....

(update 1334hr: Selesai posting n3 ini, masuk pulak sms dari blogger otai Perak, beliau tanya "Apa sudah jadi bro..?" Gua jawap " Jadi Haramjadah la...jawapannya.. ha..ha..ha..." )

9 IkutSukaLu...::

baginda® Monday, April 19, 2010 1:27:00 PM  

biarkan.... orang kata kalau tak leh nak ikut cakap bos lbh baik blah... sape salah takkan bos salah kut... kalau keje kerajaan pun kene ikut cakap bos... kalau tak ikut mula la kite sdr cakap kroni kuat kat lam opis nih... haha

AzamDin Monday, April 19, 2010 1:40:00 PM  

dr pili..geng hj jamaluddin la ni..pengkhianat.. ahahahahhaha

hj jamaludin,  Monday, April 19, 2010 2:40:00 PM  

Bismilah Hir Rahman Nir Rahim
Dasar dilahirkan sifat “TAMAK” ,sampai mati pun sifat “TAMAK” akan ditanam bersamanya. Dari UMNO APCO dia datang ,akan pulang jua ke pangkuan UMNO APCO .PKR memang parti tak kenang budi , bila dapat madu sepah dibuang , Parti PKR memang parti lupakan kulit , Parti PKR hanya pandai tanam tebu ditepi bibir , Parti PKR hanya pandai bagi RM 5 untuk budak2 maxis prepaid.Hati mana tak sedih , bila DR Haili berkorban masa , waktu , tenaga , wang ringgitnya untuk PKR ( bukan untuk rakyat )tidak di pandang oleh Pemimpin Pakatan Rakyat untuk beliau ( Dr Haili )di pilih untuk bertanding sebagai calon PRK Hulu Selangor . So eloklah beliau (Dr Haili ) pulang ke Pangkuan UMNO APCO . Orang macam ini lah akan jahanamkan rakyat dan wang rakyat jika jadi Pemimpin Wakil Rakyat . Tujuan naiwaitunya untuk berjasa kepada PKR hanyalah palsu ( baik kepada PKr . Ada udang sebalik mee maggie ) , hanya pikir pulusnya bukan untuk kepentingan Rakyat . Alhamdulilah pi berambus dan nyah kau wahai Dr Haili .Pi lah kerja sampai matilah kau (Dr Haili ) dalam UMNO APCO .Adiusss stupid Baghdad. E2 pasal Allah SWT tidak kenankan kau ( Dr Haili ) semasa PR Umum yang lalu , kerana niat kamu ( Dr Haili ) tidak ihklas . Hanya fikir fulus fulus fulus.
kalau free sila layari blog PANEH MIANG best tajuk nya hari
gua cehdok kat laman blog nya
"ELOK PKR BALIK TIDOR"
Dan ulasan gua untuk tajok nya
Bismilah Hir Rahim Nir Rahim
Aku suka GILA dengan tajok Kau
" ELOKLAH PKR BALIK TTDOR"
Kalau PKR boleh balik tidor boleh la UMNO APCO
1)1 Malaysia boleh bagi duit dan mengajikan kat APCO ( Isreal )dengan tenang.
2)YB KJ Rembau boleh merasuahkan perwakilan tanpa ganguan
3)MB Melaka Ali Rustam boleh merasuahkan perwakilan tanpa ganguan.
4)YB Isa Samad boleh merasuahkan perwakilan tanpa ganguan.
5)YB Jamaludin Jarjis boleh tepuk punggong pelayan wanita tanpa ganguan.
6)ATM boleh keluarkan enjin jet tanpa ganguan.
7)PDRM boleh tok ke tampi tahanan wanita tanpa ganguan.
8)Petronas boleh keluarkan duit kat UMNO APCO tanpa ganguan.
9)Boleh PANIEH MIANG mengangkat orang hindu ( Kamal) menjadi khalifah di Hulu Selangor tanpa ganguan
10)Suka hati ekkau nak buek apo sajo la jang oiiii tanpa ganguan jika PKR elok balik tidur.......

hj jamaluddin la yang meraba tu,  Monday, April 19, 2010 2:41:00 PM  

ko yang raba jamaludin cover2 lak..

opisboi Monday, April 19, 2010 3:01:00 PM  

gua ingat seorg doktor tu adalah manusia cerdik rupernya lebih banggang dari tukang sapu sampah alam flora tak ada pendirian.
mat rempit pun ada pendirian

Cucu Monday, April 19, 2010 3:31:00 PM  

Tak syak lagi Si Dr.Halili ni telah dibeli oleh UMNO APCO- kalau tak,tak kan Si Mahyidin awal2 semalam dah kata akan ada seorang yg senior dlm PKR akan keluar hari ni? Tentu dah deal punya kasi duit.Ni tentu dia orang kebas duit rakyatkan? Aku suspek dia orang ambik duit tauke mana2 kasi pinjam dulu kemudian dia orang ganti kasi projek2 besar kat tauke2 tu.Dengar cerita mana2 orang PKR yg nak belot, UMNO APCO akan kasi 50juta seorang -bayar kat oversea supaya org tak tahu.So sekarang dah ada 8+1 org pemimpin2 PKR yg belot.Tapi aku hairan org kecik2 yg belot apa dia orang dapat? Mana adil camni!

batu bara,  Monday, April 19, 2010 5:49:00 PM  

mamat ni pikiaq dia tu penting sangat dlm pkr........tau-tau orang lain yg di pilih........frust menonggeng laa tu.......nak ubat hati masuk laa dlm kepongan anak hashim gera.......
lepaih ni boleh laa kita main pantun..

elok laa pi melingkup buang

Hashim Monday, April 19, 2010 10:39:00 PM  

Tiu na sing....Dr ni nak keluar PKR tunggu le lepas PRK....memang haramjadah punya Melayu......title Dr tapi perangai bangsat....

Post a Comment

Gua tidak bertanggungjawab terhadap semua komen mahupun pandangan yang dihantar pembaca atau di cetak semula di blog ini. Hanya komen di ruang komen Intensedebate sahaja yang akan disiarkan.

1) Komen dari Anonymous/Tanpa Nama tidak akan di layan sama sekali.

2) Begitu juga dengan sebarang komen yang berbentuk sensitif, mengikut takrifan gua, akan dipadam.

Jika ada sebarang cadangan, kritikan atau tak puashati secara peribadi dengan gua, sila email ke zergdukes@gmail.com

Nasihat Buat Kerajaan Barisan Nasional

You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time. - Abraham Lincoln.

Layan....

Layannnnn....!!!!

Ziarah Dari...


widget

Layan.... Lagi...

Penchachai Umno/Barisan Nasional Fahamkan Ayat Ini..!!!!


“…Wahai orang-orang yang beriman..!!!
Janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani itu sebagai awliya, kerana setengah mereka menjadi teman rapat kepada setengahnya yang lain; dan sesiapa di antara kamu yang menjadikan mereka awliya, maka sesungguhnya ia adalah dari golongan mereka itu
…”; al-Maa’idah:51

Pelawat Terkini

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009
   

Back to TOP