IkutSukaAku-ISA. Powered by Blogger.

PERHATIAN - INI BLOG KURANG AJAR...!!!!

Khusus buat pembaca bertaraf Skema, Sopan Santun dan Beradab. Ini bukan tempat lu orang. Sila logout.... jika tak mahu terasa sakit hati, menyampah dan memualkan. Sila ambil perhatian...!!!

Jika anda tidak boleh menerima konsep blog ini, dengan segala hormatnya anda sekali lagi dinasihatkan supaya logout secepat mungkin. Di sini tiada bahasa sopan santun, penuh beradab lagi tertip, harap maaf.

Wujudnya blog ini khusus untuk meluahkan rasa tidak puashati (sebagai rakyat) terhadap Parti2 Politik dan Kerajaan Korup (tidak kira BN atau PR) yang tugasnya memperbodohkan RAKYAT sepanjang masa.

Nak Gua Sediakan Gari Ke...?

>> Thursday, April 29, 2010

Na..na..na... kita nyanyi bersama..... na..na..na... ikut rentak irama..... hei..hei..hei... gua pandu laju laju..... hei..hei..hei... lu jangan tembak kepala gua....

ha..ha..ha.... lu orang paham ke... lagu Perancis tu.... ha...ha..ha.... sampai mampus pun takan paham... kecuali mamat kat bawah ni jer... yang paham...

Lagu generasi ku..... jangan di ganggu........ eeeaayyyyaaa beddabedduuuuuuu.... wow... cantik jam mamat tu.... tukar dengan gua boleh... gua pakai rolex besi bro..... Made in France...

Blogger bernama  Joseph Ibrahim (dia ni adik beradik Anwar dan Khalid Ibrahim ke...?) sudah bikin gua terlebih seronok malam ni..... ha..ha..ha..... jahanammmmm....!!!!

4 IkutSukaLu...::

BUJANG SUSAH Friday, April 30, 2010 3:14:00 AM  

Najib est un cochon ..

aku cakap france tu bro.. klau nak tau ko translate kat SINI

JebatModen,  Friday, April 30, 2010 8:36:00 AM  

crazy brehum brave venir ici. C4 n'a pas à craindre?

Anonymous,  Friday, April 30, 2010 9:05:00 AM  

bro, bahasa france versi jawa x de ke???

storm62,  Friday, April 30, 2010 1:16:00 PM  

Jangan bawa kes ini keMahkamah, susah nanti Pak IGP nak ambik kapal selam tu sbg bukti keMahkamah.

kalo bawa tilam dia boleh, kapal selam?....kah kah kah.

Post a Comment

Gua tidak bertanggungjawab terhadap semua komen mahupun pandangan yang dihantar pembaca atau di cetak semula di blog ini. Hanya komen di ruang komen Intensedebate sahaja yang akan disiarkan.

1) Komen dari Anonymous/Tanpa Nama tidak akan di layan sama sekali.

2) Begitu juga dengan sebarang komen yang berbentuk sensitif, mengikut takrifan gua, akan dipadam.

Jika ada sebarang cadangan, kritikan atau tak puashati secara peribadi dengan gua, sila email ke zergdukes@gmail.com

Nasihat Buat Kerajaan Barisan Nasional

You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time. - Abraham Lincoln.

Layan....

Layannnnn....!!!!

Ziarah Dari...


widget

Layan.... Lagi...

Penchachai Umno/Barisan Nasional Fahamkan Ayat Ini..!!!!


“…Wahai orang-orang yang beriman..!!!
Janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani itu sebagai awliya, kerana setengah mereka menjadi teman rapat kepada setengahnya yang lain; dan sesiapa di antara kamu yang menjadikan mereka awliya, maka sesungguhnya ia adalah dari golongan mereka itu
…”; al-Maa’idah:51

Pelawat Terkini

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009
   

Back to TOP