IkutSukaAku-ISA. Powered by Blogger.

PERHATIAN - INI BLOG KURANG AJAR...!!!!

Khusus buat pembaca bertaraf Skema, Sopan Santun dan Beradab. Ini bukan tempat lu orang. Sila logout.... jika tak mahu terasa sakit hati, menyampah dan memualkan. Sila ambil perhatian...!!!

Jika anda tidak boleh menerima konsep blog ini, dengan segala hormatnya anda sekali lagi dinasihatkan supaya logout secepat mungkin. Di sini tiada bahasa sopan santun, penuh beradab lagi tertip, harap maaf.

Wujudnya blog ini khusus untuk meluahkan rasa tidak puashati (sebagai rakyat) terhadap Parti2 Politik dan Kerajaan Korup (tidak kira BN atau PR) yang tugasnya memperbodohkan RAKYAT sepanjang masa.

Najib Jumpa Obama Sucikan Diri.

>> Thursday, April 22, 2010

Anak Bapa bukan nak tonton sangat berita TV3 malam tadi. Dalam dok sibuk “switch” saluran terpandang pula Najib Altantuya sedang berkempen selepas balik dari “jual” maruah negara kepada Amerika. Hendak tak hendak tertengok juga sekejap.

Dalam gambar yang ditayangkan kelihatan Najib dengan bangganya mendakwa bahawa dia dah tahu segala rahsia Pakatan Rakyat (PR) sebab ketika di luar negara dia dikunjungi oleh katak-katak YB (Yang Berlompat-lompat) Zulkifli Nordin dan Zahrain (upah melompat dapat ikut Najib ke keluar negara) setiap malam menceritakan segala perancangan dan tindak-tanduk PKR dan PR.

Pertamanya, percaya betul si Mamat ni dengan Zul. Dia tak tahu ke si Zul ni kepala temberang paling besar dalam dunia. Kalau cerita secawan jadi setempayan dan kalau cerita setempayan jadi selori dek karenah budak ni! Si Zahrain tu pun dua kali lima juga. 


Dan kalau dia kata dia tau pun segala perancangan PR, perancangan apa? Setahu Anak Bapa perancangan PR ialah mengambil alih pemerintahan daripada BN yang korup supaya dapat kita boleh buat perubahan yang lebih baik untuk rakyat dan negara. Jika itulah perancangan PR yang dimaksudkan, Anak Bapa pun boleh dedahkan.

Bagaimana pula rahsia tentang songlap duit negara RM500 juta daripada pembelian kapal selam dan lagi RM500 juta daripada pembelian jet pejuang Sukhoi? Altantuya tu pula sapa yang arah bunuh? Macamana adik hang pula pi sogok Bala supaya jangan bercakap mengenai Altantuya? Bolehkah kita ada seorang PM yang terpalit dengan pembunuhan yang kejam ini!

Jadi tak usah jadi munafik. Rakyat dah cerdik dan tau menilai mana yang cakap kosong dan mana yang ikhlas untuk membantu mereka. Tuduh Zaid Ibrahim kaki botol walaupun beliau telah mengaku terlanjur dahulu dan sudah lama bertaubat.

Apa pemimpin UMNO lain bukan kaki botol? Tanya pramugari MAS dan budak-budak kerja hotel berapa ramai pemimpin UMNO yang kaki botol. Dahlah tak mengaku kaki minum, bertaubat pun tak mau! Lepas tu tunjuk alim aibkan orang lain macam-macam. Poooorah! Munafik!


Anak Bapa

5 IkutSukaLu...::

Jati Diri,  Thursday, April 22, 2010 2:32:00 PM  

Sdra dah tanya ke pramugari MAS dan budak-budak hotel tu? Kenapa suruh orang lain pulak yang tanya?

dins,  Thursday, April 22, 2010 2:55:00 PM  

jati diri: anak ipaq aku kerja mas (golden lounge) bersepah pak menteri yg minum arak.. kerabat sultan pun banyak.. gambaq pun aku ada.. tapi tak payah laa nak buka aib orang.. mudah2an yg dok minum tu cepat-cepat la tobat sebelum nyawa dicabut... bak kata nabil 'lu selak la sendiri'

Mozas Thursday, April 22, 2010 3:04:00 PM  

Malaysiakini Perli Pas pulak dah! Baca sini:

http://satulimatiga.blogspot.com/2010/04/malaysiakini-perli-pas.html

POPEGOMO A/L MahaFATHER Thursday, April 22, 2010 4:46:00 PM  

Tolong bloglistkan blog hamba..HAMBALAH THE POPE GOMO!!

POPEGOMO.BLOGSPOT.COM

CodeNameSomaliPirate Thursday, April 22, 2010 10:19:00 PM  

Jangan risaula ISA, Esok Nik Ajis pulah turun Hulu selangor nak sucikan dosa Zaid dan serah tiket masuk surga langit

A horse named "Melayu!" another horse named Kelantan!

Post a Comment

Gua tidak bertanggungjawab terhadap semua komen mahupun pandangan yang dihantar pembaca atau di cetak semula di blog ini. Hanya komen di ruang komen Intensedebate sahaja yang akan disiarkan.

1) Komen dari Anonymous/Tanpa Nama tidak akan di layan sama sekali.

2) Begitu juga dengan sebarang komen yang berbentuk sensitif, mengikut takrifan gua, akan dipadam.

Jika ada sebarang cadangan, kritikan atau tak puashati secara peribadi dengan gua, sila email ke zergdukes@gmail.com

Nasihat Buat Kerajaan Barisan Nasional

You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time. - Abraham Lincoln.

Layan....

Ziarah Dari...


widget

Layan.... Lagi...

Penchachai Umno/Barisan Nasional Fahamkan Ayat Ini..!!!!


“…Wahai orang-orang yang beriman..!!!
Janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani itu sebagai awliya, kerana setengah mereka menjadi teman rapat kepada setengahnya yang lain; dan sesiapa di antara kamu yang menjadikan mereka awliya, maka sesungguhnya ia adalah dari golongan mereka itu
…”; al-Maa’idah:51

Pelawat Terkini

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009
   

Back to TOP