IkutSukaAku-ISA. Powered by Blogger.

PERHATIAN - INI BLOG KURANG AJAR...!!!!

Khusus buat pembaca bertaraf Skema, Sopan Santun dan Beradab. Ini bukan tempat lu orang. Sila logout.... jika tak mahu terasa sakit hati, menyampah dan memualkan. Sila ambil perhatian...!!!

Jika anda tidak boleh menerima konsep blog ini, dengan segala hormatnya anda sekali lagi dinasihatkan supaya logout secepat mungkin. Di sini tiada bahasa sopan santun, penuh beradab lagi tertip, harap maaf.

Wujudnya blog ini khusus untuk meluahkan rasa tidak puashati (sebagai rakyat) terhadap Parti2 Politik dan Kerajaan Korup (tidak kira BN atau PR) yang tugasnya memperbodohkan RAKYAT sepanjang masa.

Mr President, Hulu Selangor is BN's constituent... kah..kah..kah...

>> Saturday, April 03, 2010

Najib Razak hari ini berkata, kerajaan telah bersetuju untuk membina sebuah lagi Projek Perumahan Warga Felda untuk Gugusan Sg. Dusun di daerah Hulu Selangor.

"Kerajaan sedar tentang keperluan dan permintaan generasi baru yang tinggal di dalam rancangan yang memerlukan rumah kediaman,” katanya dalam satu kenyataan yang dikeluarkan di Kuala Kubu Baru hari ini.

Hasil daripada jualan rumah ini tidak dapat menampung kos pembinaan dan kerajaan terpaksa membiayai kos infrastruktur berjumlah RM20,000 seunit yang terdiri daripada kos sistem kumbahan, perparitan, jalan, tiang lampu, tempat rekreasi dan seumpamanya," katanya. - Tak Bernama.

Kan gua dah cakap semalam, Usaha Pembodohan Sudah Bermula. Hari ini lawatannya kesana telah menjanjikan rumah pula kepada warga Felda...., tiba2 jer... kerajaan mula sedar... piiiraaahhhh... kalau takda PRK... maknanya kera..jaan tak sedar la... ha..ha..ha.... bangang punya statement dari PM 1 Malaysia nih.

Dah tu pulak akibat tersingkir dari pemilihan Raja Lawak Astro, dia pun tunjukkan kebolehan berlawaknya kepada pengundi Hulu Selangor dengan lawak bodohnya "Saya nak jumpa Obama dengan kekuatan politik... saya nak kata ”Mr President, Hulu Selangor is BN's constituent...walaupun Obama mungkin tak tahu Hulu Selangor itu di mana,” katanya yang disambut dengan ketawa oleh mereka yang hadir.

kah.. kah... kah...kah... kah.... terpaksa gua pinjam ketawa TT sebab lawak gila siotttt.....

Namun begitu, apakah PM ini sedar atau tidak dengan Perkara 10 Akta Kesalahan Pilihanraya 1954 (Pindaan 2006) yang menyebut seseorang didapati bersalah atas kesalahan melakukan sogokan apabila:

"Tiap-tiap orang yang sebelum, semasa atau selepas sesuatu pilihan raya, secara langsung atau tidak langsung, dengan sendiri atau melalui mana-mana orang lain bagi pihaknya, memberikan, meminjamkan, atau bersetuju untuk memberikan atau meminjamkan, atau menawarkan, menjanjikan, atau berjanji untuk mendapatkan atau berusaha untuk mendapatkan, apa-apa wang atau balasan bernilai kepada atau untuk manamana pemilih atau pengundi, atau kepada atau untuk mana-mana orang bagi pihak mana-mana pemilih atau pengundi atau kepada atau untuk mana-mana orang lain, bagi mendorong mana-mana pemilih atau pengundi supaya mengundi atau tidak mengundi, atau yang secara rasuah melakukan apa-apa perbuatan yang disebut terdahulu oleh sebab pemilih atau pengundi itu telah mengundi atau tidak mengundi dalam mana-mana pilihan raya..".

Jawapannya dia sedar dan tahu, kalau tidak takan dia boleh jadi PM. Cuma SPR sahaja yang buat bodoh tuli kerana dah jadi pencacai tegar parti haramjadah umno macam gambar kat atas tu.

Ntah la... gua dah boring gilerrr... dengan gelagat dan perangai buragas puak umno nih... seolah2 negara ni diorang yang punya, semua perlembagaan dan undang2 diorang langgar jer... ikut suka mak bapak diorang. Memang bangsat dan celaka... lebih celaka dari zionis yahudi.

Oppsss.... Mat Taib hidup lagi ke....? ha..ha..ha.... me no spik english.... but me going to tell Obama about Hulu Selangor..... muaaaaaaaahahahahahahaha........

2 IkutSukaLu...::

AzamDin Saturday, April 03, 2010 8:40:00 PM  
This comment has been removed by the author.
AzamDin Saturday, April 03, 2010 8:41:00 PM  

ahahahaha....dan2... NAJIB nak lari ke USA.nak kasi muhyidin je buat kojo..

ahahahaha bagus betul...aku tau la rosmoh dah tak sabaq nak pi LA dan shopping kat NY.. ahahahha

Post a Comment

Gua tidak bertanggungjawab terhadap semua komen mahupun pandangan yang dihantar pembaca atau di cetak semula di blog ini. Hanya komen di ruang komen Intensedebate sahaja yang akan disiarkan.

1) Komen dari Anonymous/Tanpa Nama tidak akan di layan sama sekali.

2) Begitu juga dengan sebarang komen yang berbentuk sensitif, mengikut takrifan gua, akan dipadam.

Jika ada sebarang cadangan, kritikan atau tak puashati secara peribadi dengan gua, sila email ke zergdukes@gmail.com

Nasihat Buat Kerajaan Barisan Nasional

You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time. - Abraham Lincoln.

Layan....

Layannnnn....!!!!

Ziarah Dari...


widget

Layan.... Lagi...

Penchachai Umno/Barisan Nasional Fahamkan Ayat Ini..!!!!


“…Wahai orang-orang yang beriman..!!!
Janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani itu sebagai awliya, kerana setengah mereka menjadi teman rapat kepada setengahnya yang lain; dan sesiapa di antara kamu yang menjadikan mereka awliya, maka sesungguhnya ia adalah dari golongan mereka itu
…”; al-Maa’idah:51

Pelawat Terkini

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009
   

Back to TOP