IkutSukaAku-ISA. Powered by Blogger.

PERHATIAN - INI BLOG KURANG AJAR...!!!!

Khusus buat pembaca bertaraf Skema, Sopan Santun dan Beradab. Ini bukan tempat lu orang. Sila logout.... jika tak mahu terasa sakit hati, menyampah dan memualkan. Sila ambil perhatian...!!!

Jika anda tidak boleh menerima konsep blog ini, dengan segala hormatnya anda sekali lagi dinasihatkan supaya logout secepat mungkin. Di sini tiada bahasa sopan santun, penuh beradab lagi tertip, harap maaf.

Wujudnya blog ini khusus untuk meluahkan rasa tidak puashati (sebagai rakyat) terhadap Parti2 Politik dan Kerajaan Korup (tidak kira BN atau PR) yang tugasnya memperbodohkan RAKYAT sepanjang masa.

Mamat Poyo Perkosa... Sendiri Pun Tak Betul... Apa Cerita...???

>> Wednesday, April 07, 2010

Video bawah ini gua siarkan atas permintaan sahabat, storm62 berkata...

"minta bro ISA tolong siarkan mamak wira ni yg berkali2 ulang kata2nya. mcm dah tarak idea nak bagi ucapannya lagi kah kah kah... mesti lihat : http://www.youtube.com/watch?v=dOyQ_EP2ZUI&feature=player_embedded"

Dengan penuh hormatnya layanlah video di bawah ni....:



Kat bawah ni gua paste beberapa komen berkaitan video mamat bangang ni....;

salmanlovesatikah another malay with no brain..sad to see this as im an intelligent malaysian malay...these kind of guys should be put to sleep...

hamdiexile dah laaa perkasa....korang pegi suruh kerajaan tarik balek APCO tu lagi bagus demi melayu dan tanah air kite sendiri. persoalan...korang tak nampak atau sengaja tak nampak ke israel telah menyerang malaysia?

darkh0rse76 who the hell is this guy? he sounds like a broken record. balik-balik repeat benda yang sama. cakap bahasa malayu pun tak betul. kecoh!

diskocancer apa ni dok ulang ulang... edit ker???


Lu orang nilaikan sendiri kenyataan media mamat poyo ni.... mereng ke... wayar otak putus ke...?

oopppsss... kutipan derma tu nak beli buku perlembagaan negara kan...? Dan jangan lupa berikan buku tu pada Najib dan semua menteri 1malaysia... suruh diorang pahamkan betul2... APCO... Asiasoft... apa maknanya...

7 IkutSukaLu...::

AzamDin Wednesday, April 07, 2010 5:28:00 PM  

jelek wei..melayu style cam tu.. ahahaha...alahai..muka cam minah tong..pakai cam tu..tak stim pun tengok.. ahaha memalukan Melayu..dan Islam..ahahahahahah

merbok,  Wednesday, April 07, 2010 7:02:00 PM  

eh! melayu ka? dia punya gelap lain mcm ja??

mamat tu bukan orang penting pun.. bila sekali sekala dapat jawatan biasa laa... kaduk naik junjung.. mcm tu laa kelaku.. lagi pun jawatan mcm ni memang sesuai dgn orang yg tau melalak dan kurang akai.. kalau tak pecaya tanya abraham ali.

tapikan... hehehe betoi ka dia tu MELAYU?? hehehe musykil laa bro.. mcm keling ja aku tengok.. menyamaq kot!!

Anonymous,  Wednesday, April 07, 2010 8:13:00 PM  

sekali mcm pak brahim kxxxk....daaa...

selaksiah,  Wednesday, April 07, 2010 8:26:00 PM  

ya la tuuu...anak beranak brahim ali 'sikatak lompat' la tuu...bengap betoi laa dia ni...

aku cucu mamak kutty,  Wednesday, April 07, 2010 8:28:00 PM  

melayu...mane ada melayu...kat johor bugis dan jawa....kat melaka majoriti keturunan bugis riau....kat n9 kah kah kah....apo laei kalu bukan minangkobau.....selangor minang,jawa,aceh,banjar,rawa,kampar,mendiling,batak,bawean,bugis,asli, dan dot dot dot ......perak jawa,banjar,aceh,rawa,bugis,asli dan dot dot dot....penang....majoriti keling mamak,rawa,aceh,dan dot dot dot...kecih pure aceh punya dan keturunan siam dan keturunan melayu pattani...perlis pun sama juga dan kain2 campor2 arab....pahang bugis,melayu campa,asli dan dot dot dot....trengganu pure keturunan melayu campa....kelantan pure melayu campa + melayu pattani....yg melayu tu kat mane.....kah kah kah aku pun melayu juga,asal dari keturunan dato mandaliar....tapi melayu kutty.le....kah kah kah org melayu tak main kuda kepang le...tu budaya org jawa....org melayu makan nasi ambeng ke....kah kah kah...mane dia yg melayu nya....klu melayu takan nama nya suparman,nyatiman ...klu melayu tulen nama aduka,taruna,uda,dara,bunga,bulan dan lgi2....kah kah kah melayu konon.konon2 melayu....aku cucu mamak kutty...klu melayu jgn marah ye...

Pak Oncu Wednesday, April 07, 2010 8:36:00 PM  

yum yum yum ,,,,,,,, bekilat tu ISA oiiii !!!!!!

storm62,  Wednesday, April 07, 2010 10:54:00 PM  

kalo ini mamat kata dia melayu, aku rasa Redhuan Tee Abdullah pun melayu ma...ka ka ka.

Haji Hashim Tan yg aku kenal tu lagi melayu kut?...kah kah kah.

kenapa malu ke mamat ini kata yg dia India Muslim, habis cerita dan dia berjuangkan untuk hak melayu dan Islam diPerkasa?

contoh MB haram Perak, dia melayu ke? Pasai apa ditak nak kata yg dia Indian Muslim?...kah kah kah.

aiksss, umno kata kalo bukan melayu tak boleh mintak tanah rezab melayu...kah kah kah....jadi terrrpaksalah kaum Kimma nie kata depa melayu jugak, betuk tak?

Lu pikiak sendiri.

Post a Comment

Gua tidak bertanggungjawab terhadap semua komen mahupun pandangan yang dihantar pembaca atau di cetak semula di blog ini. Hanya komen di ruang komen Intensedebate sahaja yang akan disiarkan.

1) Komen dari Anonymous/Tanpa Nama tidak akan di layan sama sekali.

2) Begitu juga dengan sebarang komen yang berbentuk sensitif, mengikut takrifan gua, akan dipadam.

Jika ada sebarang cadangan, kritikan atau tak puashati secara peribadi dengan gua, sila email ke zergdukes@gmail.com

Nasihat Buat Kerajaan Barisan Nasional

You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time. - Abraham Lincoln.

Layan....

Layannnnn....!!!!

Ziarah Dari...


widget

Layan.... Lagi...

Penchachai Umno/Barisan Nasional Fahamkan Ayat Ini..!!!!


“…Wahai orang-orang yang beriman..!!!
Janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani itu sebagai awliya, kerana setengah mereka menjadi teman rapat kepada setengahnya yang lain; dan sesiapa di antara kamu yang menjadikan mereka awliya, maka sesungguhnya ia adalah dari golongan mereka itu
…”; al-Maa’idah:51

Pelawat Terkini

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009
   

Back to TOP