IkutSukaAku-ISA. Powered by Blogger.

PERHATIAN - INI BLOG KURANG AJAR...!!!!

Khusus buat pembaca bertaraf Skema, Sopan Santun dan Beradab. Ini bukan tempat lu orang. Sila logout.... jika tak mahu terasa sakit hati, menyampah dan memualkan. Sila ambil perhatian...!!!

Jika anda tidak boleh menerima konsep blog ini, dengan segala hormatnya anda sekali lagi dinasihatkan supaya logout secepat mungkin. Di sini tiada bahasa sopan santun, penuh beradab lagi tertip, harap maaf.

Wujudnya blog ini khusus untuk meluahkan rasa tidak puashati (sebagai rakyat) terhadap Parti2 Politik dan Kerajaan Korup (tidak kira BN atau PR) yang tugasnya memperbodohkan RAKYAT sepanjang masa.

Mamat Pejuang Bangsa/Agama Ni Dah Kantoi Beb.....!!!!

>> Wednesday, April 07, 2010



Ketua Wira PERKASA, Arman bersama isterinya, perghhh.... kalau ikut hukum agama rambut warna2 ni... mandi hadas pun tak sah, lu orang jangan ada yang terliur pulak tengok alur lurah tu... mantapkan iman... istighfar banyak2... supaya di hindari dari pandangan jahat syaitan yang di rejam.... bukan apa.. takut banyak pulak cicak yang mati kat celah dinding bilik lu orang nanti.... ha..ha..ha....


Ketua Wira PERKASA, Arman Azha Hj Abu Hanifah, muka masing2 ganas... macam geng sameng belakang lorong bukit bintang jer.... sekali pandang macam bouncer pub... dua kali pandang macam muka baru lepas SPM tahun lepas pun ada jugak....


Arman ketika menghadiri Mesyuarat Perwakilan Umno PJU..... kuah dah tumpah ke lantai rupanya.... kena jilatlah jawapnya.... ha...ha..ha....

Lu orang semua dah kenal kan siapa mamat songkok tinggi ni...??? Kalau dah kenal... bagussss.... bagi sesiapa yang belum kenal... inilah dia... pejuang melayu dan islam... anak didik si raja katak.. sanggup mati ni... pertahankan bangsa dan agama.... wa cakap lu.....

pejuang melayu dan boneka kepada MCA dan Gerakan.... di ulangi lagi... BONEKA kepada MCA dan GERAKAN.... ha..ha..ha..... Boneka Cina.... 

sumber: Ruang Bicara Pria Malaya. 

Sebelum 48 jam - nampak macam perkasa sesangat..., Selepas 48 jam - rupanya PONDAN ha..ha...ha.... kan dah kantoi......

10 IkutSukaLu...::

hanco UMNO,  Wednesday, April 07, 2010 8:29:00 AM  

lurah telah diterokai oleh org yg xberapa perkasa...
pegi jahanam dengan PERKASA.
Jurucakap Umno haprak.

kulupSakah Wednesday, April 07, 2010 8:40:00 AM  

sepanjang perjalanan ini..LEMBAH dan LURAH kujilati....ahahahahaha!

mudz Wednesday, April 07, 2010 8:52:00 AM  

Tuan Kulup

Lu bab alur dan lurah cepat pulak lu bagi komen....

lu orang jealoues le tu..

author faethal Wednesday, April 07, 2010 9:18:00 AM  

Kulup yang bernafsu serakah!
Kah..kah...kah...!!

Haji Lee Copper Wednesday, April 07, 2010 9:37:00 AM  

Aloq & lurah punya pasai, kulup pulak yang kena. Aku yang tak kulop pun... dok ish ish ish.

Jantan dayus perkasa apa benda?

paloibinmulau Wednesday, April 07, 2010 1:35:00 PM  

bro isa,

geng songkok tinggi ni bukan geng apanama tu..ish pukida..pekida ke ntah le teman pun tak ambik tahu sgt huahuahua

storm62,  Wednesday, April 07, 2010 3:52:00 PM  

mamak wira perkasa duk minta sedekah dari orang ramai untuk membeli buku kasi mereka yg tak paham Perlembagaan Negara....kah kah kah.

nanti kita tunggu berapa duit yg dikutip. masuk akaun siapa?

storm62,  Wednesday, April 07, 2010 3:57:00 PM  

minta bro ISA tolong siarkan mamak wira ni yg berkali2 ulang kata2nya. mcm dah tarak idea nak bagi ucapannya lagi kah kah kah.

mesti lihat : http://www.youtube.com/watch?v=dOyQ_EP2ZUI&feature=player_embedded

Tok Kiyai Thursday, April 08, 2010 7:49:00 AM  

Aduhai me-layu islam. Pejuang bangsa konon.

Ada jugak pemimpin yang pertahan kalimah Allah tapi mulut berbuih dengan arak...

Anonymous,  Monday, September 20, 2010 7:49:00 PM  

tingginyer songkok dia... dah macam badut kat zoo negara la plak aku tgk...

Post a Comment

Gua tidak bertanggungjawab terhadap semua komen mahupun pandangan yang dihantar pembaca atau di cetak semula di blog ini. Hanya komen di ruang komen Intensedebate sahaja yang akan disiarkan.

1) Komen dari Anonymous/Tanpa Nama tidak akan di layan sama sekali.

2) Begitu juga dengan sebarang komen yang berbentuk sensitif, mengikut takrifan gua, akan dipadam.

Jika ada sebarang cadangan, kritikan atau tak puashati secara peribadi dengan gua, sila email ke zergdukes@gmail.com

Nasihat Buat Kerajaan Barisan Nasional

You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time. - Abraham Lincoln.

Layan....

Layannnnn....!!!!

Ziarah Dari...


widget

Layan.... Lagi...

Penchachai Umno/Barisan Nasional Fahamkan Ayat Ini..!!!!


“…Wahai orang-orang yang beriman..!!!
Janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani itu sebagai awliya, kerana setengah mereka menjadi teman rapat kepada setengahnya yang lain; dan sesiapa di antara kamu yang menjadikan mereka awliya, maka sesungguhnya ia adalah dari golongan mereka itu
…”; al-Maa’idah:51

Pelawat Terkini

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009
   

Back to TOP