IkutSukaAku-ISA. Powered by Blogger.

PERHATIAN - INI BLOG KURANG AJAR...!!!!

Khusus buat pembaca bertaraf Skema, Sopan Santun dan Beradab. Ini bukan tempat lu orang. Sila logout.... jika tak mahu terasa sakit hati, menyampah dan memualkan. Sila ambil perhatian...!!!

Jika anda tidak boleh menerima konsep blog ini, dengan segala hormatnya anda sekali lagi dinasihatkan supaya logout secepat mungkin. Di sini tiada bahasa sopan santun, penuh beradab lagi tertip, harap maaf.

Wujudnya blog ini khusus untuk meluahkan rasa tidak puashati (sebagai rakyat) terhadap Parti2 Politik dan Kerajaan Korup (tidak kira BN atau PR) yang tugasnya memperbodohkan RAKYAT sepanjang masa.

Mamat Ni Nak Kena Lastik Baru Tau...

>> Wednesday, April 07, 2010

"Saya dengan nama Allah ingin menarik balik semua kenyataan, perkataan dan segala tindakan saya ketika berjuang untuk membantah tuduhan liwat terhadap Anwar sehingga menimbulkan keadaan huru-hara," katanya


Gua tengok malaun bangsat ni... makin lama makin teruk pulak, pergi sana... sumpah... pergi sini...sumpah.. dalam jamban pun sumpah.. sikit..sikit sumpah, tak lama lagi kalau lu mampus pun pasal kena sumpah jugak... bangang punya makhluk.

Dalam kubur bila mungkar nangkir tanya "Marobbuka" mamat sesumpah ni jawap "Saya bersumpah dengan nama Allah bahawa.....????" he..he..he... lu orang sambung la sendiri... gua mana tau jawapan malaun sesumpah tu dengan malaikat... pasal kat dunia pun sekejap cakap macam ni... sumpah bla..bla..bla..... sekejap cakap macam tu... sumpah.. bla..bla..bla... mana satu betul pun gua tak tau... ni dengan malaikat pun dia nak main sumpah2... alamatnya kena songket kow..kow.. sattt...

Kita sebagai manusia..., kalau setiap kali bercakap disusuli dengan sumpah itu.. sumpah ini... lama2 orang tak percaya dah oooiiii.... orang tengok muka pun dah menyampah gilerrrr.... silap haribulan kena sumpah seranah balik dengan orang lain... kan ke bodoh namanya tu... sebijik macam mamat Ezam Mohd Noor.

cerita-ceriti sesumpah tersumpah ni.. lu orang baca sendiri kat sini.

Asyik sumpah sana sini... sekali gua lastik baru tau... ha..ha..ha... gua teringat zaman budak2 usung lastik keliling kampung, masuk hutan keluar hutan.. tak nampak burung nampak pokka (sesumpah) pun... jadikkkkkk... gua dengan member2 "ligan teghebir" sampai dapat... mana mau lari....

1 IkutSukaLu...::

Cikli Friday, April 09, 2010 8:18:00 AM  

biasanya pokka angguk je ada. ni jenis pokka geleng nih. species baru.

Post a Comment

Gua tidak bertanggungjawab terhadap semua komen mahupun pandangan yang dihantar pembaca atau di cetak semula di blog ini. Hanya komen di ruang komen Intensedebate sahaja yang akan disiarkan.

1) Komen dari Anonymous/Tanpa Nama tidak akan di layan sama sekali.

2) Begitu juga dengan sebarang komen yang berbentuk sensitif, mengikut takrifan gua, akan dipadam.

Jika ada sebarang cadangan, kritikan atau tak puashati secara peribadi dengan gua, sila email ke zergdukes@gmail.com

Nasihat Buat Kerajaan Barisan Nasional

You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time. - Abraham Lincoln.

Layan....

Layannnnn....!!!!

Ziarah Dari...


widget

Layan.... Lagi...

Penchachai Umno/Barisan Nasional Fahamkan Ayat Ini..!!!!


“…Wahai orang-orang yang beriman..!!!
Janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani itu sebagai awliya, kerana setengah mereka menjadi teman rapat kepada setengahnya yang lain; dan sesiapa di antara kamu yang menjadikan mereka awliya, maka sesungguhnya ia adalah dari golongan mereka itu
…”; al-Maa’idah:51

Pelawat Terkini

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009
   

Back to TOP