IkutSukaAku-ISA. Powered by Blogger.

PERHATIAN - INI BLOG KURANG AJAR...!!!!

Khusus buat pembaca bertaraf Skema, Sopan Santun dan Beradab. Ini bukan tempat lu orang. Sila logout.... jika tak mahu terasa sakit hati, menyampah dan memualkan. Sila ambil perhatian...!!!

Jika anda tidak boleh menerima konsep blog ini, dengan segala hormatnya anda sekali lagi dinasihatkan supaya logout secepat mungkin. Di sini tiada bahasa sopan santun, penuh beradab lagi tertip, harap maaf.

Wujudnya blog ini khusus untuk meluahkan rasa tidak puashati (sebagai rakyat) terhadap Parti2 Politik dan Kerajaan Korup (tidak kira BN atau PR) yang tugasnya memperbodohkan RAKYAT sepanjang masa.

Ketua Penerangan Goblok.

>> Friday, April 09, 2010

HULU BERNAM: Ketua Penerangan Umno, Datuk Ahmad Maslan, mencabar Parti Keadilan Rakyat (PKR) meletakkan calon bukan Melayu bagi mewakili pakatan pembangkang pada pilihan raya kecil Parlimen Hulu Selangor, 25 April ini.

Beliau berkata, Barisan Nasional (BN) parti yang adil di mana pada pilihanraya lalu, empat Dewan Undangan Negeri di bawah Parlimen Hulu Selangor diagihkan kepada dua calon Umno, MIC dan MCA masing-masing diwakili seorang calon daripada parti berkenaan.

“Difahamkan Parti Keadilan Rakyat (PKR) meletakkan tiga calon Melayu dan seorang calon India. Ia menunjukkan parti itu tidak adil,” katanya. - Berita Hairan.


Terus terang gua katakan dalam dua tiga hari kebelakangan ni, gua tengok cerita politik banyak berkisar tentang APCO, Asiasoft (Israel) dan Hulu Selangor, gua terasa boring la pulak...., itulah sebabnya gua banyak merapu jer.

Sekejap tadi meranjau sana sinun.. gua terbaca pulak kisah kat atas tu.... ha..ha..ha.. apa lagi mamat ni memang nak jadi bahan la... sebab bangang sangat, tahap bangang macam dia pun boleh jadi Ketua Penerangan umno... kira ok.. lah tu... Ketua Penerangan umno yang bangang untuk ahli2 umno yang bangang jugak kan....? Kira adil la tu..., sebab dia persoalkan soal keadilan perletakan calon...

Yang gua hairan tu.. yang dia menyemak nak cabar PKR letak calon bukan melayu tu pasal apa..? Suka hati PKR la... nak letak sesiapa pun... itu startegi PKR la... lagipun Pakatan Rakyat tak mengamalkan sifat perkauman macam umno.

Kalau puak2 umno parti haramjadah ni tengah frust menonggeng dengan Presiden lu orang yang memutuskan calon MIC bertanding dan bukannya dari kalangan umno, itu lu orang punya pasal la... janganlah kerana kebodohan Presiden lu orang (bukan gua cakap tapi puak umno dan blogger umno yang cakap), lu sebagai pencacai tegar penerangan pun nak membodohkan orang lain sama ka...? Cukup2 lah proses pembodohan tu berlegar di kalangan lu orang jer.... bangang punya lembu umno.

Weiii... Ahmad Maslan, lu siapa nak cabar dan mengatur orang lain punya strategi lawan, dah la belum apa2 lagi lu orang sesama geng pun dah bertumbuk gaduh sakan..., kalau jadi kes besar bagus juga... gua suka, dan gua bertambah2 suka kalau ada yang mampus...., baru rakyat boleh tau... siapa itu umno...? Parti samseng... tak sedar diri... besar kepala... bapak segala gangster.

Weiii... Ahmad Maslan dan puak2 umno karat sekalian, cuba lu orang pikir guna kepala otak, jangan gunakan tumit kaki..., lu orang punya "kerusi" (baca pengerusi) barisan nasional dah katakan calon MIC yang akan bertanding dan kerusi yang akan tentukan calonnya.

So... itu antara presiden MIC yang no value dan kerusi barisan nasional memutuskannya, ni belum apa2 lagi lu orang dah kecoh... macam keling pariah pulak...

ooppppsss... itu lu orang punya pasal...,apa kejadahnya gua nak lebih2 pulak, itu urusan parti haramjadah lu orang, so... nasihat gua untuk Ahmad Masalan sebagai Ketua Penerangan umno yang bangang bahalol ni...

"Lu pergi kasi settle lu punya urusan parti dulu la... sebelum menyemak urusan parti orang lain"

Dan lu pernah gunakan perkataan "Goblok" kan...? Ternyata lu sememangnya "Goblok".

5 IkutSukaLu...::

mempelung Friday, April 09, 2010 10:56:00 PM  

Betul betul betul...najib bodoh najib bangang...bukan aku kata puak umno bingai kata blogger sewel umno kata...

maslan bonggok...betul betul betul

Anonymous,  Friday, April 09, 2010 11:03:00 PM  

Mamat penerangan ni kiranya tengah tension tu... mana taknya pengundi Hulu Selangor nak calon dari UMNO... alih-alih diberi calon MIC. Orang-orang bawah beri maklum balas negatif... Orang-orang UMNO Hulu Selangor nak orang dari Ketuanan Melayu, orang-orang katak Perkasa mesti nak Melayu, jadi apa yang UMNO ada sekarang bila pemimpin besar mereka membadak.... jawabnya ugut protes pilihanraya.... jadi mamat penerangan nak terangkan apa kalau perkara dah terang.... melainkan cuba nak mancangkul padang yang tak rata akibat perbuatan badak tak reti bahasa.

Berapa pulaklah nak kena keluar untuk buat UMNO bekerja?

AzamDin Friday, April 09, 2010 11:09:00 PM  

ahahaha masa kat parlimen pasal jerit2 APCO UMNO tu..ntah sapa ntah cakap kat mic.. kalau haram jadah tu..jadah jugak.. ahahahahahha

Anonymous,  Friday, April 09, 2010 11:48:00 PM  

PKR ni parti Rasis. Tak calon bangsa lain kat hs.....nampak sangat rasis...

Sebagai warganegara berbangsa india aku nampak PKR tak adil....

BUJANG SUSAH Saturday, April 10, 2010 1:41:00 AM  

hehehe... klau dia x goblok xder la umno namanya.. syarat untuk keahlian umno dan BN.. dia mestilah seorang yg goblok... hahaha

Post a Comment

Gua tidak bertanggungjawab terhadap semua komen mahupun pandangan yang dihantar pembaca atau di cetak semula di blog ini. Hanya komen di ruang komen Intensedebate sahaja yang akan disiarkan.

1) Komen dari Anonymous/Tanpa Nama tidak akan di layan sama sekali.

2) Begitu juga dengan sebarang komen yang berbentuk sensitif, mengikut takrifan gua, akan dipadam.

Jika ada sebarang cadangan, kritikan atau tak puashati secara peribadi dengan gua, sila email ke zergdukes@gmail.com

Nasihat Buat Kerajaan Barisan Nasional

You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time. - Abraham Lincoln.

Layan....

Layannnnn....!!!!

Ziarah Dari...


widget

Layan.... Lagi...

Penchachai Umno/Barisan Nasional Fahamkan Ayat Ini..!!!!


“…Wahai orang-orang yang beriman..!!!
Janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani itu sebagai awliya, kerana setengah mereka menjadi teman rapat kepada setengahnya yang lain; dan sesiapa di antara kamu yang menjadikan mereka awliya, maka sesungguhnya ia adalah dari golongan mereka itu
…”; al-Maa’idah:51

Pelawat Terkini

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009
   

Back to TOP