IkutSukaAku-ISA. Powered by Blogger.

PERHATIAN - INI BLOG KURANG AJAR...!!!!

Sila ambil perhatian...!!!!
Blog ini bukan tempatnya bagi orang2 yang berasa dirinya beradap sopan santun dan bajet bagus. Jika tidak mahu terasa sakit hati, menyampah dan memualkan dalam pembacaan. Sila blahhh.... gua bolayan....

Wujudnya blog ini khusus untuk meluahkan rasa tidak puashati gua (sebagai rakyat) terhadap Parti2 Politik, Kerajaan Korup (tidak kira BN atau PH), Wakil Rakyat (Ahli Parlimen/DUN) yang tugas mereka suka memperbodohkan RAKYAT sepanjang masa.

Kenali Melayu Bangsat... !!!!

>> Thursday, April 22, 2010

Bekas Ketua Angkatan Muda Keadilan Ezam Mohd Nor berkata beliau telah mengumpulkan segala bukti mengenai dakwaan kaitan penasihat Parti Keadilan Rakyat (PKR) Datuk Seri Anwar Ibrahim dengan pemimpin-pemimpin Yahudi.

Katanya "dossier" (maklumat) itu akan diserahkan kepada anggota-anggota Parlimen esok.

"Anwar duduk di Foundation for the Future untuk kepentingan Israel dan Yahudi. Saya cabar Datuk Seri Anwar untuk jawab ini," katanya pada sidang akhbar di sini Rabu.

Ezam berkata beliau sanggup menjadi saksi di mahkamah atau mana-mana peringkat jawatankuasa Parlimen berhubung perkara itu. - Bernama

Kalau mat sesumpah ni yang bercakap.... khaaakkk ptuiii.... gua nasihatkan buang kahak dalam longkang, jangan ludah merata2... itu tabiat yang tidak elok. Bukannya macam mat sesumpah tu... buang kahak merata2... selepas tu cabar itu dan ini.. kesudahannya habuk pun tarak... macam tong kosong.

Tiap kali PRK... mulalah dia melalak nak dedah bukti itu ini, macam sialan jer... gua tengok, kalau berdiri depan gua... mau kena starlight kat dahi jendul dia tu, kotak rahsia yang dua belas tahun lepas pun tak terdedah, inikan pula nak buat dedahan terbaru pulak... macam sial.....

Dia ni dengan Berahim Katak adik beradik lain mak lain bapak satu moyang jer.... tapi perangai sama sebijik macam haramjadah, orang seperti diorang inilah yang di namakan Anjing Politik.

Melalak apabila ada kepentingan saja. Percayalah.... lepas PRK Ahad ini... dokumen tu kemana dan orang yang nak buat pendedahan tu ntah hilang kemana pula... alih2 nanti lu orang akan dengar macam ada suara anjing yang sama jer... berbunyi di Sibu bulan Mei 2010 nanti.

Woiii... Ezam, lu pergi bermain2 jauh2 la.... nasib baik lu tinggal di Malaysia... kalau lu tinggal di Indonesia sudah lama kena santet sebab perangai lu yang macam sial tu..., tapi kalau lu buat perangai macam ni kat Amerika... dah lama lu di jarjis-jarjiskan oleh dot..dot..dot... di sana... bangsat punya melayu.

9 IkutSukaLu...::

Anonymous,  Thursday, April 22, 2010 8:03:00 AM  

Ezam ni dari dulu lagi dia kutuk anwar mcm2. Tapi syg...anwar tak pernah layan pun monyet ni. Mcm anjing menyalak bukit. Tapi yg herannya, dalam dok benci anwar, satil ceramah dia masih tak tukar.Sekali dgar mcm anwar yg bercramah. Ehh...masih sayang lagi ke kat sifu lama?

Reformis Jalanan Thursday, April 22, 2010 8:07:00 AM  

Lu panggil dia anjing politik. Tapi bagi gua, ini perangai pelacur politik. Pelacur murahan yg dah tak laku, dia nak ambil perhatian orang, dia selak kain sampai nampak peha kat tempat orang lalu lalang.

Unknown Thursday, April 22, 2010 8:28:00 AM  

Satrlight macam pernah dengor aje..

Bukan anjing lagi....dah jadi Pelacur Politik Murahan...dah tak laku...bawak suwey aje...

Gempak aje lebih......bukak kain semua kosong.....piiiirahhhhhhh ezam kotak.

Unknown Thursday, April 22, 2010 9:31:00 AM  

Order kat towkey teloq, teloq kemurok. Bahagi dengan kawan-kawan. Upah budak-budak. Kalau ada ceramah malaon Ezam baling muka dia... Jangan lupa Zul Kulim, Lebai Suwey Bagan SErai dan Paria Bayan Baru, tuju muka depa jugak

hj jamaludin,  Thursday, April 22, 2010 10:28:00 AM  

Bismilah Hir Rahman Nir Rahim
APA ITU PERKERJAAN
i)Kerja doktor ialah merawat pesakit.Kalau doktor salah/silap dalam merawat pesakit. Si pesakit akan dakwa atau salahkan MAJIKANNYA
ii)Kerja seorang makenik kereta hanya repair kereta .Kalau makenik kereta buat atau repair kereta dengan tidak teliti dan menyebabkan kemalangan .So pemandu (empunya kereta) akan dakwa atau salahkan MAJIKANNYA
iii) DLL tak kira apa saja kerja . Kalau silap semua orang akan salahkan MAJIKANNYA.
Samalah dengan sesumpah Ezam Mohd Nor yang lu orang benci tahap kohok . Ezam Mohd Nor hanyalah pekerja yang di beri tugas oleh MAJIKANNYA . So kalau Ezam Mohd Nor ( pekerja) buat salah atau silap tugasnya ,kenapa u all tak nak salahkan atau dakwa pada MAJIKANNYA .Dato Seri Anwar Ibrahim ( majikkan PKR) pun pernah berucap dan akui kesilapan dalam permilihan WAKIL WAKIL RAKYAT dari PKR yang sudah menjadi KATAK. So jangan nak salah kan Ezam Mohd Nor beliau adalah pekerja bukan MAJIKKAN. DSAI silap dalam mendidik sesumpah Ezam Mohd Nor semasa dalam UMNOBN Apco dulu .So siapa MAJIKAN yang didik Ezam Mohd Nor menjadi begini , kita kena tanya dengan bekas sifu nya iaitu DATO SERI ANWAR IBRAHIM .

hj jamaludin,  Thursday, April 22, 2010 11:13:00 AM  

Bismilah Hir Rahman Nir Rahim
TAJUK BLOG :-
" KENALI MELAYU BANGSAT....!!!!"
Sesumpah Ezam Mohd Nor di cop/dikenali sebagai MELAYU BANGSAT kerana suka sangat nak dedah 'DOSSIER (maklumat)berkotak kotak keburukkan seseorang. So OK fair enough tak elok buka pekong di dada.Tolong beri justify orang orang di bawa ini tergolong sebagai MELAYU BANGSAT ke tidak.
1) Tuan Guru UG Haji Hadi semasa menjadi MB Terengganu satu masa dulu pernah berkata ada berlori lori atau berkotak kotak dossier (maklumat) salah laku pemimpin UMNOBN APCO tapi sampai ke hari ini satu pun tak timbul??????????
2)Dato Seri Anwar Ibrahim dari dulu,sekarang,dan selama lamanya pun tidak akan berubah .Hari ini pun DSAI berkata dia akan bongkar (dossier)maklumat yang lebih banyak rasuah UMNOBN APCO jika DSAI di gantung dari hadiri PARLIMEN tapi sampai ke hari ini abuk pun tak ada dan tak timbul...
3)Anak Anak didikkan Dato Seri Anwar Ibrahim , Zul Kulim / Zahrain / Ezam Mohd Nor / Lokman Adam / Fairus / DLL pun pernah bercakap akan londehkan atau dossier (maklumat) salah laku pemimpin UMNOBN APCO tapi sampai la ni abuk pun tak ada .
So kenapa hanya Ezam sahja di label sebagai MELAYU BANGSAT .
Apa immunity yang ada pada Ug Haji Hadi / DSAI di mata empunya blogger.

Unknown Thursday, April 22, 2010 12:00:00 PM  

Dia cari makan..lagu tu..nak buat lagu mana...hee
Tak kan nak makan kotak2 je kot..
tak jalan ..hhmm

storm62,  Thursday, April 22, 2010 12:14:00 PM  

ezam oh ezam kenapa nak jadi syaitan?

anjing atau pelacur lebih bermaruah dari ko ezam. ko ni tipu makan pandai, cari makan tak erti....phtuiiiii.

dahmuak,  Thursday, April 22, 2010 2:19:00 PM  

Anjing woof woof!

Post a Comment

Gua tidak bertanggungjawab terhadap semua komen mahupun pandangan yang dihantar pembaca atau di cetak semula di blog ini. Hanya komen di ruang komen Intensedebate sahaja yang akan disiarkan.

1) Komen dari Anonymous/Tanpa Nama tidak akan di layan sama sekali.

2) Begitu juga dengan sebarang komen yang berbentuk sensitif, mengikut takrifan gua, akan dipadam.

Jika ada sebarang cadangan, kritikan atau tak puashati secara peribadi dengan gua, sila email ke zergdukes@gmail.com

Nasihat Buat Kerajaan Barisan Nasional

You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time. - Abraham Lincoln.

Penchachai Umno/Barisan Nasional Fahamkan Ayat Ini..!!!!


“…Wahai orang-orang yang beriman..!!!
Janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani itu sebagai awliya, kerana setengah mereka menjadi teman rapat kepada setengahnya yang lain; dan sesiapa di antara kamu yang menjadikan mereka awliya, maka sesungguhnya ia adalah dari golongan mereka itu
…”; al-Maa’idah:51

Pelawat Terkini

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009
   

Back to TOP