IkutSukaAku-ISA. Powered by Blogger.

PERHATIAN - INI BLOG KURANG AJAR...!!!!

Khusus buat pembaca bertaraf Skema, Sopan Santun dan Beradab. Ini bukan tempat lu orang. Sila logout.... jika tak mahu terasa sakit hati, menyampah dan memualkan. Sila ambil perhatian...!!!

Jika anda tidak boleh menerima konsep blog ini, dengan segala hormatnya anda sekali lagi dinasihatkan supaya logout secepat mungkin. Di sini tiada bahasa sopan santun, penuh beradab lagi tertip, harap maaf.

Wujudnya blog ini khusus untuk meluahkan rasa tidak puashati (sebagai rakyat) terhadap Parti2 Politik dan Kerajaan Korup (tidak kira BN atau PR) yang tugasnya memperbodohkan RAKYAT sepanjang masa.

Gua Tak Nyanyok....!!!!

>> Thursday, April 22, 2010

"Gua tidak akan berkempen. Jika ada yang ingin menggunakan nama gua untuk berkempen, itu masalah mereka... gua tak peduli,” petikan ucapan gua pada wartawan di sini.

Itu hari gua ada cakap macam tu ke...? Ehhh... mana ada... gua tak cakap pun... lu orang jangan pandai2 nak buat fitnah kat gua... mentang2 gua dah tua... lu orang kata gua nyanyok la.. dan macam2 lagi... gua masih waras.. belum nyanyok lagi...

Apa... ka.. nama.. tu.... aaaa.., oh yea... tadi gua ada turun berjalan ambik angin sikit2 di Serendah... demi pakatan rakyat... gua redah jugak... bukan buat apa pun.. gua saja2 jer... nak jalan2 eksesais sikit... jumpa para pengundi... dak aaaiiiiihhh..... itu bukannya berkempen...

Gua yakin calon dari parti komponen Pakatan Rakyat ni boleh menang besar, lagipun dia berpelajaan tinggi... ada degree dari apa... ka..nama... tu... Universiti Olympia... hangpa pernah dengaq ka...? Universiti mana tu...? kalau kata universiti oxport tu gua tau la.... macam menantu sapa ka... nama  tu.... cehhhh... lupa la pulak nama... dia...

Dan calon ini pun bersih dari dari akohol.... dia minum ayaq masak saja dengan teh tarik sekali sekala.. tak macam calon barisan najis yang dok togok ayaq kencing setan..., walaupun itu kisah lama dia dan dah bertobat.. tapi rakyat tak suka perangai2 tak elok tu... apatah lagi nak di angkat sebagai wakil rakyat.

Betui...betui... tu..., sejak zaman gua jadi Menteri Perdana lagi... sebenarnya rakyat tak kisah sangat kalau di tuduh rasuah, seleweng duit rakyat, menipu itu ini, menjarjis-jarjis, main2 dengan bom, hilangkan enjin jet, komisyen sampai RM500juta... rakyat tak kisah semua perkara tu... rakyat tak pandang pun... rakyat masih percaya kepada pemimpin sebegini, tapi jangan minum arak... rakyat cukup fobia.... kalau makan babi mungkin takpa kot...

Tapi biasalah... memang dari dulu lagi... gua dah doktrinkan sikap kebergantungan rakyat kepada Kera..jaan, kalau takda Kera..jaan rakyat tak boleh hidup..., biaq pi lah depa nak kata apa kat saya... selama 22 tahun gua jadi Menteri Perdana... apa yang depa tak kata. Kalau ada bukti... seretlah gua ke mahkamah..., takda mahkamah di malaysia ini yang boleh melibatkan gua dalam sesuatu tuduhan pun...

Yang penting malam ini gua dah puas berjalan di Serendah ini... berpeluh jugak lah.... gua balik dulu nooo.... yang tadi tu... gua bukannya nyanyok.... mungkin gua terlebih ghairah mikropon kot... maklumlah... sejak bersara ni.. jarang2 dapat berucap... hehehehee......

Cerita betul kat sini.

3 IkutSukaLu...::

orangkasai Friday, April 23, 2010 12:20:00 AM  

butui, itu worang tarak nyanyok tapi dia ada sikit lupa. milayu mudah lupa. ada faham ka?

merbok,  Friday, April 23, 2010 12:21:00 AM  

kalau dah mamak tu mamak jugak.. elok sikit ja dari keling...

storm62,  Friday, April 23, 2010 1:42:00 AM  

TERBONGKAR LAGI:

Kamalanathan adalah pengundi hantu untuk Smay Vellu diSungai Siput P62

Check for yourself 651018106495 http://daftarj.spr.gov.my/daftarj/daftar.aspx

lu tenguk sendiri.

Post a Comment

Gua tidak bertanggungjawab terhadap semua komen mahupun pandangan yang dihantar pembaca atau di cetak semula di blog ini. Hanya komen di ruang komen Intensedebate sahaja yang akan disiarkan.

1) Komen dari Anonymous/Tanpa Nama tidak akan di layan sama sekali.

2) Begitu juga dengan sebarang komen yang berbentuk sensitif, mengikut takrifan gua, akan dipadam.

Jika ada sebarang cadangan, kritikan atau tak puashati secara peribadi dengan gua, sila email ke zergdukes@gmail.com

Nasihat Buat Kerajaan Barisan Nasional

You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time. - Abraham Lincoln.

Layan....

Layannnnn....!!!!

Ziarah Dari...


widget

Layan.... Lagi...

Penchachai Umno/Barisan Nasional Fahamkan Ayat Ini..!!!!


“…Wahai orang-orang yang beriman..!!!
Janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani itu sebagai awliya, kerana setengah mereka menjadi teman rapat kepada setengahnya yang lain; dan sesiapa di antara kamu yang menjadikan mereka awliya, maka sesungguhnya ia adalah dari golongan mereka itu
…”; al-Maa’idah:51

Pelawat Terkini

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009
   

Back to TOP