IkutSukaAku-ISA. Powered by Blogger.

PERHATIAN - INI BLOG KURANG AJAR...!!!!

Khusus buat pembaca bertaraf Skema, Sopan Santun dan Beradab. Ini bukan tempat lu orang. Sila logout.... jika tak mahu terasa sakit hati, menyampah dan memualkan. Sila ambil perhatian...!!!

Jika anda tidak boleh menerima konsep blog ini, dengan segala hormatnya anda sekali lagi dinasihatkan supaya logout secepat mungkin. Di sini tiada bahasa sopan santun, penuh beradab lagi tertip, harap maaf.

Wujudnya blog ini khusus untuk meluahkan rasa tidak puashati (sebagai rakyat) terhadap Parti2 Politik dan Kerajaan Korup (tidak kira BN atau PR) yang tugasnya memperbodohkan RAKYAT sepanjang masa.

Filem Terbaru Perkasa - Tajuk: PondanSa...

>> Tuesday, April 06, 2010

Lokasi: Ikut suka lu orang... (lebih cantik kat belakang mati)

Skrip: Bujang Susah (klik)

Tajuk Filem: PondanSa.

Actionnnn....:

G/MCA: Alo katak lu olang sama itu mahatit(mahathir) lasis lorr...

KATAK: Cilaka lu cina,suka2 kata gua itu macam... Gua kasi lu tempoh 48 jam untuk lu semua mintak maaf secara terbuka..!!!

G/MCA: Hahahaha.. woi.. katak lu apahat ? lu sapa ? gua x mau mintak maaf lu mau bikin apa?

KATAK: Hehehehe.. xda apa gua saja2 mau gertak sama lu.. tapi lu x mau kasi muka sama wa laa.. haiya.. ini macam wa kasi lu satu buku sudah laa.. ini buku banyak mahal ooo.. 1 keping rm25.00... malu punya pasal gua sulah kena mintak derma mau beli ini buku ooo.. lu betul cilaka la.. kasi malu sama kita olang.. Persatuan Katak Semalaysia.. (PERKASA)

HAHAHAHAHA...KATAK..KATAK.... BUAT MALU NAMA MELAYU JER...


Inilah muka-muka pelakon PondanSa (Perkasa) 

Ini yang diharapkan nak membela melayu... macam celaka jelah.... kena gertak sikit dengan cina terus jadi pondan tua... bodoh nak mampus....

4 IkutSukaLu...::

merbok,  Wednesday, April 07, 2010 12:24:00 AM  

MACAM BARUAAA.. MUKA MUKA YG ADA TU AKU TENGOK SEMUA MUKA LAPAQ DUIT... LAPAQ PROJEK

Loyar Baru,  Wednesday, April 07, 2010 12:25:00 AM  

Wah gomuk-gomuk dan pandai pakai songkok tinggi lah katak-katak PERKOSA !

storm62,  Wednesday, April 07, 2010 1:10:00 AM  

Barua pondan mamak Perkasa, buat suspen aku tunggu 48jam ingat depa nak telajang 2 ekor cina tu, tapi hari ini kata nak bagi buku kat depa....phtuiiiiiii, sial betui.

rupa2nya mamak Perkasa tu cuma nak mintak duit sedekah saje, bagi alasan nak beli buku bagi orang ramai....kah kah kah kah....penipu kurang ajar !!!

CUCU TOK WAN Wednesday, April 07, 2010 2:25:00 AM  

alahai... melayu tuh!

depa ni berani kat depan mikrofon saja... kalau takdak mikrofon, macam agar-agar basi la...

cehhh... melayu tuh!!

Post a Comment

Gua tidak bertanggungjawab terhadap semua komen mahupun pandangan yang dihantar pembaca atau di cetak semula di blog ini. Hanya komen di ruang komen Intensedebate sahaja yang akan disiarkan.

1) Komen dari Anonymous/Tanpa Nama tidak akan di layan sama sekali.

2) Begitu juga dengan sebarang komen yang berbentuk sensitif, mengikut takrifan gua, akan dipadam.

Jika ada sebarang cadangan, kritikan atau tak puashati secara peribadi dengan gua, sila email ke zergdukes@gmail.com

Nasihat Buat Kerajaan Barisan Nasional

You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time. - Abraham Lincoln.

Layan....

Ziarah Dari...


widget

Layan.... Lagi...

Penchachai Umno/Barisan Nasional Fahamkan Ayat Ini..!!!!


“…Wahai orang-orang yang beriman..!!!
Janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani itu sebagai awliya, kerana setengah mereka menjadi teman rapat kepada setengahnya yang lain; dan sesiapa di antara kamu yang menjadikan mereka awliya, maka sesungguhnya ia adalah dari golongan mereka itu
…”; al-Maa’idah:51

Pelawat Terkini

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009
   

Back to TOP