IkutSukaAku-ISA. Powered by Blogger.

PERHATIAN - INI BLOG KURANG AJAR...!!!!

Khusus buat pembaca bertaraf Skema, Sopan Santun dan Beradab. Ini bukan tempat lu orang. Sila logout.... jika tak mahu terasa sakit hati, menyampah dan memualkan. Sila ambil perhatian...!!!

Jika anda tidak boleh menerima konsep blog ini, dengan segala hormatnya anda sekali lagi dinasihatkan supaya logout secepat mungkin. Di sini tiada bahasa sopan santun, penuh beradab lagi tertip, harap maaf.

Wujudnya blog ini khusus untuk meluahkan rasa tidak puashati (sebagai rakyat) terhadap Parti2 Politik dan Kerajaan Korup (tidak kira BN atau PR) yang tugasnya memperbodohkan RAKYAT sepanjang masa.

Cara Pemikiran Seekor Lembu Apeko.

>> Sunday, April 11, 2010

Berdasarkan gambar di atas tu, gua bukannya nak berkisah tentang katak2 yang tengah gila melaung melalak mulut masing2 ternganga luas sampai lalat boleh pancutkan telur langau dalam mulut katak2 hipokrit itu semua. Ahhh... pergi mampus la... dengan katak2 pencacai apeko tu...,  part tu lu orang pergi tanya bro Tukar Tiub, dia boleh perjelaskan.


Yang gua nak sentuh di sini pasal lembu sekor ni, gua pun tak tau macam mana dia boleh jadi Ketua Penerangan umno dan di lantik sebagai Timbalan Menteri.

Punyalah bangang yaaaa amat..., kerana tak tahu membezakan akan "maksud" sebuah Kera..jaan dan Parti. Apa peranan kerajaan pada sebuah negara dan apa peranan parti yang mendapat mandat untuk membentuk sesebuah kera..jaan.

Lembu sekor nih..., harus sedar dan faham kalau dia nak persoalkan bahawa Barisan Najis yang membina semua prasarana seperti sekolah dan pelbagai lagi seperti yang di dakwanya. Maka sah lah dia ni seekor lembu apeko yang bebal lagi menyesatkan.

Gua rasa eloklah dia ambil gaji bulanannya sebagai Timbalan Menteri daripada Barisan Najis, jangan sentuh wang kera..jaan, kerana wang kera..jaan adalah hasil dari kutipan cukai rakyat dan pelbagai cukai yang lain.

Itulah yang dikatakan selama ini, puak2 lembu umno haramjadah ni, bukannya tahu membezakan fungsi Kerajaan terhadap rakyat dan negara. Apa yang terpahat dalam kepala otak lembu2 nih... kalau barisan najis menjadi kerajaan seolah2 kewangan dan harta kerajaan barisan najis yang punya.

Apa pasal bangang sesangant si lembu sekor ni..., dah la bodoh tukil... nak jugak perbodohkan rakyat supaya ikut jadi bodoh macam diorang. Bangsat wal cibai betul malaun sekor ni...., apa katanya...?
"Semua pembangunan lama BN yang bina, sebagai contoh, kita (BN) bina 50 sekolah rendah dan 16 sekolah menengah (di Hulu Selangor)," katanya kepada pemberita selepas merasmikan program motivasi keibubapaan dan anugerah kecemerlangan Sekolah Kebangsaan Kerling di Hulu Selangor hari ini.
Selanjutnya lu orang baca jelah apa yang dia cakap lagi kat sini, asyik nak menipu dan manipulasi minda rakyat jer... kerja lembu2 apeko ni... itupun ada juga lagi rakyat yang terikut jadi lembu macam puak2 apeko ni...

6 IkutSukaLu...::

baginda® Sunday, April 11, 2010 2:09:00 PM  

apko soh dia cakap camtu.. apko kan jaga hal-hal penerangan.. hhaha

noor afzan Sunday, April 11, 2010 2:39:00 PM  

aiayrk..
ni sudahkes silap paham nih ..
kerajaan dengan parti pun x reti beza..
nak berkempen agak2 la..
aiihhh~

kembara putih Sunday, April 11, 2010 3:18:00 PM  

Ahmad Maslan ni mungkin tak belajar Pengajian AM di tingkatan 6 dulu, sebab tu tak boleh beza kerajaan dengan parti, tak boleh beza antara duit rakyat dengan duit UMNO.

Harris Sunday, April 11, 2010 3:24:00 PM  

Kah kah kah..Bodo pnye org!!Ni ke yg apeko dok bg nasihat gknye smpai byr puloh juta.

azman kamarul Sunday, April 11, 2010 4:23:00 PM  

Negara ini jadi rosak dan dah jadi cacarmarba kerana diperintah oleh lembu-lembu yang macam nilah........

Dah bodoh..beri nasihat dan pandangan tak mahu dengar berlagak macam cerdik...tapi bodohnya menjolok mata.

storm62,  Sunday, April 11, 2010 6:00:00 PM  

APNO Boleh !!! APco+umNO...hi hi hi.

Post a Comment

Gua tidak bertanggungjawab terhadap semua komen mahupun pandangan yang dihantar pembaca atau di cetak semula di blog ini. Hanya komen di ruang komen Intensedebate sahaja yang akan disiarkan.

1) Komen dari Anonymous/Tanpa Nama tidak akan di layan sama sekali.

2) Begitu juga dengan sebarang komen yang berbentuk sensitif, mengikut takrifan gua, akan dipadam.

Jika ada sebarang cadangan, kritikan atau tak puashati secara peribadi dengan gua, sila email ke zergdukes@gmail.com

Nasihat Buat Kerajaan Barisan Nasional

You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time. - Abraham Lincoln.

Layan....

Layannnnn....!!!!

Ziarah Dari...


widget

Layan.... Lagi...

Penchachai Umno/Barisan Nasional Fahamkan Ayat Ini..!!!!


“…Wahai orang-orang yang beriman..!!!
Janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani itu sebagai awliya, kerana setengah mereka menjadi teman rapat kepada setengahnya yang lain; dan sesiapa di antara kamu yang menjadikan mereka awliya, maka sesungguhnya ia adalah dari golongan mereka itu
…”; al-Maa’idah:51

Pelawat Terkini

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009
   

Back to TOP