IkutSukaAku-ISA. Powered by Blogger.

PERHATIAN - INI BLOG KURANG AJAR...!!!!

Khusus buat pembaca bertaraf Skema, Sopan Santun dan Beradab. Ini bukan tempat lu orang. Sila logout.... jika tak mahu terasa sakit hati, menyampah dan memualkan. Sila ambil perhatian...!!!

Jika anda tidak boleh menerima konsep blog ini, dengan segala hormatnya anda sekali lagi dinasihatkan supaya logout secepat mungkin. Di sini tiada bahasa sopan santun, penuh beradab lagi tertip, harap maaf.

Wujudnya blog ini khusus untuk meluahkan rasa tidak puashati (sebagai rakyat) terhadap Parti2 Politik dan Kerajaan Korup (tidak kira BN atau PR) yang tugasnya memperbodohkan RAKYAT sepanjang masa.

Bernama Dan Presiden umno Yang Bangang.

>> Saturday, April 24, 2010

"Saya ingin membuat rayuan kepada pengundi-pengundi sama ada di dalam atau di luar kawasan ini untuk mereka menjalankan tanggungjawab dan kewajipan sebagai pengundi supaya datang keluar mengundi dan membuat pilihan mereka," katanya.

"Saya hendakkan jaminan... esok selepas sarapan jangan tidur di rumah, pergi mengundi kerana kalau hendak menang besar, hari esok amat penting, kalau peratusan keluar mengundi ramai, bukan sahaja BN boleh menang tetapi boleh tambah majoriti," katanya. 

"Pilihan raya kecil ini bukanlah kesempatan untuk mereka keluarkan tohmahan dan fitnah yang sebenarnya tiada kepentingan dengan masyarakat di sini. Apa kena mengena isu Apco (Worldwide) dengan pengundi di sini. 

"Apa yang penting adalah kita hendak pilih siapa yang boleh buat perubahan di Hulu Selangor ini. Perubahan itu boleh dilakukan oleh BN kerana sehari dua ini kita dapat selesaikan masalah di Hulu Selangor yang tak dapat diselesaikan oleh kerajaan negeri iaitu pembangkang," katanya.

Sejak semalam, Najib turun padang untuk membantu Kamalanathan pada pilihan raya kecil itu. - Bernama


Kat atas tu apa yang Najib nak cakap itu dia punya pasal, gua cuma nak kutuk "Bernama" sebab bangang sangat dalam penyiaran, si mangkuk ayun Najib turun kempen di Hulu Selangor atas kapasiti apa...? Sebagai Perdana Menteri atau Pengerusi BN aka Presiden umno..? Boleh bezakan tak ketiga-tiga jawatan tersebut.

Boleh ke... selaku Perdana Menteri turun berkempen untuk parti walaupun orang yang sama...? Bodoh punya Bernama... lain kali pergi rujuk Dewan Bahasa Pustaka dulu...

Yang keduanya, perenggan yang gua... warnakan tu, betapa bangangnya Presiden umno... boleh dia kata "Apa kena mengena Apco dengan Pengundi...?", sudah tentu ada kena mengena wahai badigol Najib ooiiii...., kalau pengundi menangkan barisan najis ini..., seolah2 pengundi menyokong hubungan negara dengan Israel dan merelakan Yahudi masuk ke negara berdaulat ini.

Apasal... tanpa Yahudi... malaysia tak boleh maju ke..., apakah dalam banyak rakyat malaysia dan menteri2 yang ada sekarang ni tak boleh membawa kemajuan kepada malaysia ke...? Kalau bab menteri tu.. memang gua tak yakin lansung boleh bawa kemajuan... sebab banyak yang bangang dan bebal kerana terlalu banyak telan duit haram.

Kalau bab rakyat malaysia yang cerdik pandai, profesional dalam bidang tertentu pulak, ramai yang berhijrah keluar negara daripada menyumbang kepakaran mereka kepada kera...jaan Malaysia yang korup ni... yang di terajui oleh barisan najis... siapa lagi... kalau bukan lu and the gang.

Jadi... kalau pengundi menyokong barisan najis, secara tidak lansung telah menyokong dan merelakan kera..jaan mengadakan hubungan diplomatik dengan Israel. Sebab itu pengundi Hulu Selangor harus menolak barisan najis... kerana barisan najis yang menjadi kera..jaan sekarang ini adalah sekutu Israel dan Amerika, dan merekalah agen yahudi yang sebenar.

Yang ketiganya, perenggan yang gua warnakan merah tu..., yang itu bila gua baca... terasa nak bagi penerajang jer... kat Presiden umno yang baghal lagi angkuh ni...., bab tu gua biar kat lu orang jelah untuk belasah malaun sial tu.... cakap pakai kepala lutut.

5 IkutSukaLu...::

ibnurash Saturday, April 24, 2010 10:01:00 PM  

Badigol apcoumno x ingatke lubang kubur nak mampus satu hari nanti,ingat2le pariadog ooi..prgi jahanamlah dgn Bernama.

Anonymous,  Saturday, April 24, 2010 11:09:00 PM  

minta penjelasan ckit,aku silap ke...atau si bahalol tua yang silap...pembangkang kat selangor tu sape ek?umnongok ke PR?PM pun bodoh sampai tahap cipan....

anti zul-kulim,  Sunday, April 25, 2010 12:12:00 AM  

bladiful tu byk sangat makan nasik kangkang.. tu yg cakap merapu tu.. mcmana bulih jadi piem ntah!! bodo piang

Post a Comment

Gua tidak bertanggungjawab terhadap semua komen mahupun pandangan yang dihantar pembaca atau di cetak semula di blog ini. Hanya komen di ruang komen Intensedebate sahaja yang akan disiarkan.

1) Komen dari Anonymous/Tanpa Nama tidak akan di layan sama sekali.

2) Begitu juga dengan sebarang komen yang berbentuk sensitif, mengikut takrifan gua, akan dipadam.

Jika ada sebarang cadangan, kritikan atau tak puashati secara peribadi dengan gua, sila email ke zergdukes@gmail.com

Nasihat Buat Kerajaan Barisan Nasional

You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time. - Abraham Lincoln.

Layan....

Layannnnn....!!!!

Ziarah Dari...


widget

Layan.... Lagi...

Penchachai Umno/Barisan Nasional Fahamkan Ayat Ini..!!!!


“…Wahai orang-orang yang beriman..!!!
Janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani itu sebagai awliya, kerana setengah mereka menjadi teman rapat kepada setengahnya yang lain; dan sesiapa di antara kamu yang menjadikan mereka awliya, maka sesungguhnya ia adalah dari golongan mereka itu
…”; al-Maa’idah:51

Pelawat Terkini

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009
   

Back to TOP