IkutSukaAku-ISA. Powered by Blogger.

PERHATIAN - INI BLOG KURANG AJAR...!!!!

Khusus buat pembaca bertaraf Skema, Sopan Santun dan Beradab. Ini bukan tempat lu orang. Sila logout.... jika tak mahu terasa sakit hati, menyampah dan memualkan. Sila ambil perhatian...!!!

Jika anda tidak boleh menerima konsep blog ini, dengan segala hormatnya anda sekali lagi dinasihatkan supaya logout secepat mungkin. Di sini tiada bahasa sopan santun, penuh beradab lagi tertip, harap maaf.

Wujudnya blog ini khusus untuk meluahkan rasa tidak puashati (sebagai rakyat) terhadap Parti2 Politik dan Kerajaan Korup (tidak kira BN atau PR) yang tugasnya memperbodohkan RAKYAT sepanjang masa.

Berani Ke... Mamat Ni Kutuk umno...???? Hulu Selangor.

>> Monday, April 05, 2010

Menurutnya, Timbalan Presiden PAS, Ustaz Nasharuddin Mat Isa dilantik sebagai Pengarah Jentera Pilihan raya kali ini.

"Kita telah pun membentuk pasukan di peringkat pusat yang diketuai oleh Timbalan Presiden sebagai pengarah jentera pilihan raya bagi membantu PKR untuk menjayakan misi kemenangan di Hulu Selangor.

"Kita serah kepada Ustaz Nasharuddin untuk kemukakan cadangan balas kepada lajnah politik atau dewan harian dalam masa terdekat ini untuk menyenaraikan jawatankuasa-jawatankuasa yang dibentuk nanti," katanya yang juga Ahli Parlimen Pokok Sena.

PAS bersama PKR juga, ujarnya akan menggariskan beberapa isu penting yang dijangkakan akan digunakan sepanjang kempen nanti.

"PAS bekerjasama dengan PKR atas nama Pakatan untuk membariskan isu-isu yang penting bagi memastikan kemenangan di pihak kita," katanya.

Sementara itu, Suruhanjaya Pilihan Raya (SPR) hari ini menetapkan hari penamaan calon bagi pilihan raya kecil Parlimen itu 17 April ini manakala 25 April adalah hari mengundi. - HarakahDaily.

Ha..ha..ha... ujian atau penebus dosa buat mamat ni......

8 IkutSukaLu...::

Tuk Ketuo Monday, April 05, 2010 7:57:00 AM  

Musang disuruh jago ayam mampus la weiii

man Monday, April 05, 2010 8:20:00 AM  

nampak nya umNO berpeluang kempen dgn selesa la disini...org sibuk berbahas apco , dia boleh lepak2 pekene kopi lg.

nanti jgn la org dok sibuk berkempen dia dok lepak2 dkt markaz be END dah la. kita pakat2 gedabi la dia nanti. kah kah kah

Hashim Monday, April 05, 2010 8:39:00 AM  

Cam nak harakiri Ustaz Nasha aje....peluang PR menang cerah bila Ustaz Nasha jadi pengarah pilihanraya...hidup UG.

Anonymous,  Monday, April 05, 2010 8:44:00 AM  

PAS oh PAS....
Tak ado orang lain laiei ko dalam PAS yang lebih layak dan berwibawa selain dari malaon ini?

Dah tau dia ni siang malam asyek berdakap dengan UMNO UBN.. buek apo laie nak lantik dio ni haa jadi tok ketuo... elok2 orang sumo dok nak humban UMNO UBN, dio ni kang cakap sokong gagasan 1Malaysia... elok la PAS ni bungkus.

Eden cukup tak paham dengan PAS nih... orang lain dok kedepan pakai gear 5, dia pakai gear reverse...

Yong Monday, April 05, 2010 9:04:00 AM  

Betoi ini ujian buat mamat tu. Pas atau fail kita tengok ape dia buat kat Hulu Selangor. Tapi, ngape PAS ambil risiko ni Yong tak faham? Kalau PR menang (walau mamat ni tak buat ape yang baik pun) imej dia akan jadi putih! Kalau PR kalah (walau mamat ni tak buat ape yang buruk pun) dia akan kena kutuk sampai PRU13. Alahai...

zargus2702 Monday, April 05, 2010 9:22:00 AM  

-bagusla, timb pres dpt tugas sbg pngarah pilihanraya..mayb bile didedahkn sikapnye yg suke 'brpoya2' dan brlepak di lobi parlimen, ini la masenye utk mnunjukan timb pres pas nie mmpunyai kerja dan bole menbuat kerja..kalu x asik brpkir nk brselimut ngan umno je die..

-mukim2 yg trdapat dlm hulu selangor spt ampang pecah, btg kali, ulu yam, ulu bernam, kerling dll mmg byk isu yg boleh diketengahkn, wa arap pngarah plihanraya dpt mnyediakan jentera yg mntap utk mnghadapi pngundi2 disini..usah risau psl UG, psal dedahkn rahsia parti, brjumpa dlm gelap dgn umno, isu asan ali, isu lepak mase org ngah brgaduh psl APCO, pngundi2 di hulu selangor nie kbykannye sukar utk dpt maklumat dr internet, so imej pas n timb pas khususnye masih suci brsih lg..cume wa arap, asan ali jgn wat hal lg spt mane plihnraya2 yg lalu..

Anonymous,  Monday, April 05, 2010 11:09:00 AM  

pas ni dalam bijak ado bangang eh.dalam ulama'ado ular eh!suroh bawak lombu/kobau kek padang ragut ekau poi hanta kek ghimau abih kono baham.camno lah pas ni handa kek kopiah yo!!naik maleh nak yokong pas ni,biarkanlah dio ghobah.

pembela_rakyat Monday, April 05, 2010 6:14:00 PM  

tanpa nama..

apa duk kacau ketenteraman dalam blog orang nih,,

jaga mulut, jaga adab, dan berimanlah, orang yang tiada iman sahaja cakap lebih kurang, dari luaran mencerminkan dalaman tu,,

wassalam..

Post a Comment

Gua tidak bertanggungjawab terhadap semua komen mahupun pandangan yang dihantar pembaca atau di cetak semula di blog ini. Hanya komen di ruang komen Intensedebate sahaja yang akan disiarkan.

1) Komen dari Anonymous/Tanpa Nama tidak akan di layan sama sekali.

2) Begitu juga dengan sebarang komen yang berbentuk sensitif, mengikut takrifan gua, akan dipadam.

Jika ada sebarang cadangan, kritikan atau tak puashati secara peribadi dengan gua, sila email ke zergdukes@gmail.com

Nasihat Buat Kerajaan Barisan Nasional

You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time. - Abraham Lincoln.

Layan....

Layannnnn....!!!!

Ziarah Dari...


widget

Layan.... Lagi...

Penchachai Umno/Barisan Nasional Fahamkan Ayat Ini..!!!!


“…Wahai orang-orang yang beriman..!!!
Janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani itu sebagai awliya, kerana setengah mereka menjadi teman rapat kepada setengahnya yang lain; dan sesiapa di antara kamu yang menjadikan mereka awliya, maka sesungguhnya ia adalah dari golongan mereka itu
…”; al-Maa’idah:51

Pelawat Terkini

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009
   

Back to TOP