IkutSukaAku-ISA. Powered by Blogger.

PERHATIAN - INI BLOG KURANG AJAR...!!!!

Khusus buat pembaca bertaraf Skema, Sopan Santun dan Beradab. Ini bukan tempat lu orang. Sila logout.... jika tak mahu terasa sakit hati, menyampah dan memualkan. Sila ambil perhatian...!!!

Jika anda tidak boleh menerima konsep blog ini, dengan segala hormatnya anda sekali lagi dinasihatkan supaya logout secepat mungkin. Di sini tiada bahasa sopan santun, penuh beradab lagi tertip, harap maaf.

Wujudnya blog ini khusus untuk meluahkan rasa tidak puashati (sebagai rakyat) terhadap Parti2 Politik dan Kerajaan Korup (tidak kira BN atau PR) yang tugasnya memperbodohkan RAKYAT sepanjang masa.

Bangsat Punya Umno/BN...!!!!

>> Saturday, April 24, 2010

Seri Alam DiRaja said...

Salam Untuk Semua Penyokong PKR/ Pakatan Rakyat...

Saya rasa yakin Datuk Zaid Ibrahim akan memenangi PRK Kawasan Parlimen Hulu Selangor. BN pandai berjanji sahaja. Kalau tidak percaya tunggu bulan Mei nanti bila harga petrol naik begitu mendadak. Kerajaan gagal menaikkan imej dan kredebiliti Dewan Bahasa dan Pustaka sebagai agen memartabatkan budaya serta bahasa bangsa Melayu. Dewan Bahasa dan Pustaka perlu pembelaan untuk memperkasakan bahasa dan sastera negara...

Apa dah jadi dengan Bagan Pinang? Projek apa yang BN dah majukan untuk bangsa sendiri. Anda sendiri pergi lihat dan buat kesimpulan.

Lapangan Terbang Lama TUDM KL hendak dijual?? Memang benar. PM cakap lain, menteri pertahanan cakap lain dan berita auta lain. Hakikatnya pekung dah dibuka kerana rakyat sebenarnya bencikan tipu muslihat Barisan Nasional.

Lompat parti?? Rata-rata yang lompat parti dari PKR adalah manusia yang tidak bermaruah dan pentingkan diri sendiri. Tak dapat projek, tak dapat kuasa, tak dapat duit, tak dapat jadi calon terus ditawarkan oleh BN dengan ganjaran yang lumayan. Konon2nya DSAI yang terpesonglah, kononnya Pakatan rakyat bukan pembela bangsa lah... Apa ke jadah orang2 sebegini dalam masyarakat Malaysia. Elok benarlah mereka lompat parti. Tengok muka pun dah tahu busuk dan jijiknya jiwa mereka..

FIKIR-FIKIRKANLAH WAHAI BANGSAKU YANG BERDAULAT!!!

p/s: Berkaitan Lapangan Terbang TUDM Sungai Besi tu... lu orang boleh baca di sini. Datuk Bandar DBKL kata apa...? Zahid Hamidi pulak kata apa...? Memang kaki kencing... semuanya nak membodohkan rakyat.

 
*** Itu pasal... gua cakap sama lu orang semua... kasi jahanam itu umno parti haramjadah dan sekutunya Apco laknatullah.... siapa lagi mau gadai Malaysia kalau bukan umno... bangsat tu...***

3 IkutSukaLu...::

JASA Saturday, April 24, 2010 8:20:00 PM  

SENJATA HIKMAT DSAI UNTUK HULU SELANGOR- http://jasasikin.blogspot.com/

Yong Saturday, April 24, 2010 9:02:00 PM  

Kalu diamati betoi2, lambang umno ni (yang sebenor) macam image setan dan ular. Tak caya tengok betoi2.

Isa Saturday, April 24, 2010 9:28:00 PM  

Salam Yong,

Dah sememangnya Setan dan Ular pun... dulu, kini dan selamanya.

ha..ha..ha....

Post a Comment

Gua tidak bertanggungjawab terhadap semua komen mahupun pandangan yang dihantar pembaca atau di cetak semula di blog ini. Hanya komen di ruang komen Intensedebate sahaja yang akan disiarkan.

1) Komen dari Anonymous/Tanpa Nama tidak akan di layan sama sekali.

2) Begitu juga dengan sebarang komen yang berbentuk sensitif, mengikut takrifan gua, akan dipadam.

Jika ada sebarang cadangan, kritikan atau tak puashati secara peribadi dengan gua, sila email ke zergdukes@gmail.com

Nasihat Buat Kerajaan Barisan Nasional

You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time. - Abraham Lincoln.

Layan....

Layannnnn....!!!!

Ziarah Dari...


widget

Layan.... Lagi...

Penchachai Umno/Barisan Nasional Fahamkan Ayat Ini..!!!!


“…Wahai orang-orang yang beriman..!!!
Janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani itu sebagai awliya, kerana setengah mereka menjadi teman rapat kepada setengahnya yang lain; dan sesiapa di antara kamu yang menjadikan mereka awliya, maka sesungguhnya ia adalah dari golongan mereka itu
…”; al-Maa’idah:51

Pelawat Terkini

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009
   

Back to TOP