IkutSukaAku-ISA. Powered by Blogger.

PERHATIAN - INI BLOG KURANG AJAR...!!!!

Sila ambil perhatian...!!!!
Blog ini bukan tempatnya bagi orang2 yang berasa dirinya beradap sopan santun dan bajet bagus. Jika tidak mahu terasa sakit hati, menyampah dan memualkan dalam pembacaan. Sila blahhh.... gua bolayan....

Wujudnya blog ini khusus untuk meluahkan rasa tidak puashati gua (sebagai rakyat) terhadap Parti2 Politik, Kerajaan Korup (tidak kira BN atau PH), Wakil Rakyat (Ahli Parlimen/DUN) yang tugas mereka suka memperbodohkan RAKYAT sepanjang masa.

Anwar Tabur Duit Di Hulu Selangor..!!!!

>> Saturday, April 10, 2010

Fuyooo..., banyak betul duit Anwar Ibrahim - PKR... kua..kua...kua.... minta sikit boleh, jadi penasihat kerajaan negeri Selangor dengan elaun RM1.00 sebulan pun boleh kaya macam tu sekali.... perghhh.. kalau macam tu.. gua pun nak jugak..., lu orang baca laaaa... lawak sengal fitnah terbaru puak2 Apco ni...

Semalam juga spy telah mendapat tahu yang Anwar Ibrahim telah memperuntukkan 21 juta ringgit bagi "menawan" hati penduduk-penduduk Hulu Selangor.

Hasil risikan spy, projek pertama mereka yang telah mula berjalan ialah pemberian "wang ehsan" sebanyak RM 1000 untuk setiap warga emas di kawasan Felda.

Kayalah pakcik dan makcik kita yang berada di Hulu Selangor ni nanti. Bukan setakat wang ehsan, hamper milo pun dapat jugak khabarnya.

Ini bakal diikuti dengan pemberian upah sebanyak RM 300 sehari untuk setiap orang yang menjadi jentera pasang poster dan juga juga tukang sebar risalah Pakatan Rakyat.

Budak-budak bermotor juga akan dibayar sebanyak RM 150 semalam tiap-tiap seorang. (Faham-faham sendirilah apa kerja yang patut dibuat oleh budak-budak motor ni.)

Spy dimaklumkan juga bahawa kepimpinan negeri diseluruh negara diwajibkan untuk menghantar sekurang-kurangnya 500 petugas dari setiap negeri yang akan dibiayai sepenuhnya makan, tempat penginapan dan juga belanja harian tak termasuk elaun.
Dari mana gua cilok... lu orang jangan tanya, lu orang baca ayat2 dia pun pasti lu orang dah boleh agak mana punya sumber tu... pencacai dan pemfitnah tegar apeko.... ha..ha..ha.... lu orang pergi cari sendiri... tak sanggup gua nak link url dia kat sini... geli beb...

Tapi setahu gua, semua peruntukan yang pencacai pemfitnah apeko tu gambarkan adalah peruntukan yang selalu dipraktikkan oleh parti apeko haramjadah tu..., lepas PRK Hulu Selangor nanti.. gua yakin pencacai ni akan keluarkan satu lagi entry yang mengatakan petugas2 Pakatan Rakyat mengamok kerana tidak dapat duit upah... ha..ha..ha...

Woiiittt... kalau PKR perlukan petugas di Hulu Selangor... jangan lupa panggil gua, tapi gua nak tugas yang pegang "briefcase duit RM21juta" jer... lain tugas gua tak mau.... ha..ha..ha....

update 11.11pm: Untuk berlaku adil terhadap tuan punya sumber n3 tersebut di sini linknya Spy Leman. Dan gua dengan penuh rasa tanggung-jawap memohon maaf atas kesilapan tersalah sangka empunya n3 tersebut. Gentleman maaa..... tak macam puak2 lembu apeko...

Gua mati2 ingat mamak tu punya n3... pasal tu gua geli2 nak link url dia..., harap spy leman puashati... hidup apeko..!!! hidup israel..!!! ha..ha..ha...

14 IkutSukaLu...::

Kerajaan Rakyat Saturday, April 10, 2010 10:16:00 PM  

Salaam Sdra ISA

Itu spy cerita hal mak nenek puaka dia yang diimport dari Israel. Pukitiang blogger harami UMCO kerja mereka cipta fitnah ini telah menjadi darah daging pemimpin, ahli, penyokong dan blogger UMNO.

Paler Navel,  Saturday, April 10, 2010 10:19:00 PM  

biasalah puak junub umnogok tu.. tp kalau nak tau perangai biawak org umno..senang jer.. jgn takut , jgn bimbang.. ni aku bg 1 lubang.. call no ni.. 03-55192326.. tanya kat operator mana pegi semua ktgn kerajaan yg dibayar bg oleh rakyat...sorang pon takde kat office sb dipaksa rela atau tidak utk berkempen utk BN.. nt operator akan ckp pegawai takde encik, sb ada program karnival rakyat.. di hulu selangor.. hehehe.. yg sebenarnya dh terang-terang menyalahgunakan penjawat awam utk berkempen..

Anonymous,  Saturday, April 10, 2010 10:26:00 PM  

CSI Melayu tu.. ahaha..apa nak heran..strategi cam ni UMNo slalu buat la..ntah ye ntah tidak CSI ni..CSI rasuah gak ni kot.. ahahahha

MalaysianVoices Saturday, April 10, 2010 10:46:00 PM  

Bodoh macam tiang letrik betul la lu ISA. Lu cilok artikel puak gerombolan lu tak rasa geli, tapi bila nak taruk link lu ada rasa geli pulak.

Buat susah wa nak cari blog dia saja. Kambeng betol lah lu ISA.

Lagi satu, tadi wa ada masuk blog dia. Bila dia kutuk puak gerombolan, lu tak kasi pun kredit kat dia. Tak adil lah lu bai..., lu ni jenis blogger celako macam Tuan Guru cakap jugak laa.

Kita hidup ni kena adil. Macam Pas Reform jugak laa. Betul tak ISA? Lain kali lu jangan berfikiran macam kambeng lagi haa.

Hidup Israel..., eh silapp. Hidup Apeko !!

p/s: Apeko tu menatang apa? Anwar Ibrahim ka?

Kah kah kahhh

Anonymous,  Saturday, April 10, 2010 10:57:00 PM  

awat dah teruk sangat sampai jadi bengap..camtu set2 tegar apeco ni!!samalah ketua penerangan apeco pun bengap jugak..macamanalah ble menteri!!patutlah..anak buah jadi mangkuk!heran2 babe!!

ISA Saturday, April 10, 2010 11:08:00 PM  

Spy leman,

Alamak bro...

Ini lu punya n3 ka..., gua mati2 ingat itu mamak punya n3 pasal dia just sebut spy leman jer kat blog dia.

Gua sangkakan Spy Leman tu pencacai atau barua mamat tu.. yang menjadi spy pemberi maklumat untuk mamak tu...

Ok bro... nanti gua kasi edit dan buat pembetulan... itu n3 lu yang sebenarnya. Gua tak tau pulak spy leman ada blog... pasal gua jarang meranjau blog puak2 lembu nih...

Kalau mamak tu punya url memang gua terasa geli bro... ha..ha..ha...

So gua kena berlaku adil dengan lu bro... Hidup Israel..., eh silapp. Hidup Apeko !!

p/s: Apeko tu.. lu sendiri pergi tanya dengan lembu KDN dan PRDM..

ha..ha..ha....

noorafzan.blogspot.com Saturday, April 10, 2010 11:14:00 PM  

macam2 la.
memang ayat dia betul2 hentam tak bagi peluang bernafas pada Anwar.

Anonymous,  Saturday, April 10, 2010 11:21:00 PM  

spy leman lu jadi spy babi lagi bagus dah dasar pencacai angkat najis apcoumnongok,kalau tak buat fitnah agak nya lu tak boleh tidur malam,pasal tu otak pun dah jadi otak babi,perangai pun macam babi nak menyondol je,janji masyukk dosa pahala belakang kira,apa punya sengal la lu spy leman.ooiii spy leman berhenti la buat fitnah kat orang,esok dalam kubur muka jadi muka BABI

MalaysianVoices Sunday, April 11, 2010 12:00:00 AM  

Wa salute lu laa bro ISA. Memang geng Pas Reform ni mantopp siot.

Kalau lu turun P094 nanti, wa belanja lu makan Tom yam Apeko dekat Sg Buaya. Wa tak pakai duit Israel tapi wa guna duit upah pasang poster PKR.

(Err...duit Anwar tu bukan duit Israel kann? )


p/s: Wa dengan mamak tu tak campur bai. Dia mamak tapi wa Melayu Acheh. Mana boleh ngam. Anak mami boleh laa....Hahahaha...

Anonymous,  Sunday, April 11, 2010 1:01:00 AM  

Spy leman lu memang pandai buat lawak bangsat.....klu AMK yg bergaduh dah tentu 1 msia dah kecoh...media pecacai siang mlm dok ulang benda tu je...ngok punya spy la...lu ni.

ISA Sunday, April 11, 2010 2:04:00 AM  

spy leman,

ok.. bro no hal...

Gua lone ranger bro.., lu jangan salah faham... tapi gua benci ubn apeko... ha..ha..ha...

Demi perubahan kerajaan 50 tahun apeko ni... gua sanggup ambil risiko... sokong PR.. berwadahkan PAS. Tetapi dengan pendirian sendiri.

PAS Reform...? Apa menatang tu...?

dad8home Friday, December 14, 2012 7:01:00 AM  

http://4.bp.blogspot.com/-PudY9XdoHoA/Te5PiZtaCsI/AAAAAAAABBM/i0pjIItkojg/s1600/2.jpg

dad8home Friday, December 14, 2012 7:01:00 AM  
This comment has been removed by the author.

Post a Comment

Gua tidak bertanggungjawab terhadap semua komen mahupun pandangan yang dihantar pembaca atau di cetak semula di blog ini. Hanya komen di ruang komen Intensedebate sahaja yang akan disiarkan.

1) Komen dari Anonymous/Tanpa Nama tidak akan di layan sama sekali.

2) Begitu juga dengan sebarang komen yang berbentuk sensitif, mengikut takrifan gua, akan dipadam.

Jika ada sebarang cadangan, kritikan atau tak puashati secara peribadi dengan gua, sila email ke zergdukes@gmail.com

Nasihat Buat Kerajaan Barisan Nasional

You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time. - Abraham Lincoln.

Penchachai Umno/Barisan Nasional Fahamkan Ayat Ini..!!!!


“…Wahai orang-orang yang beriman..!!!
Janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani itu sebagai awliya, kerana setengah mereka menjadi teman rapat kepada setengahnya yang lain; dan sesiapa di antara kamu yang menjadikan mereka awliya, maka sesungguhnya ia adalah dari golongan mereka itu
…”; al-Maa’idah:51

Pelawat Terkini

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009
   

Back to TOP