IkutSukaAku-ISA. Powered by Blogger.

PERHATIAN - INI BLOG KURANG AJAR...!!!!

Sila ambil perhatian...!!!!
Blog ini bukan tempatnya bagi orang2 yang berasa dirinya beradap sopan santun dan bajet bagus. Jika tidak mahu terasa sakit hati, menyampah dan memualkan dalam pembacaan. Sila blahhh.... gua bolayan....

Wujudnya blog ini khusus untuk meluahkan rasa tidak puashati gua (sebagai rakyat) terhadap Parti2 Politik, Kerajaan Korup (tidak kira BN atau PH), Wakil Rakyat (Ahli Parlimen/DUN) yang tugas mereka suka memperbodohkan RAKYAT sepanjang masa.

Akhirnya Lu Kena Bedal.. ha..ha..ha...

>> Sunday, April 11, 2010

Ha..ha..ha...., bagi gua gelak sakan dulu..., ok.. dah...

Kepada semua pemimpin umno/barisan najis parti haramjadah, gua nak pesan kat lu orang semua..., kalau nak melangkah ke negeri kerajaan Pakatan Rakyat lu orang diwajibkan untuk memakai "diapers". Itu satu pengajaran buat lu orang semua, sebab lu orang jugak yang ajar macam tu masa dulu2 kan...? Sekarang lu orang rasakan lah... ada best takkk...?

Shafie Apdal kecewa kerana tidak dapat menggunakan sebuah dewan orang ramai di Kampung Selisek, di Ulu Bernam, Selangor.

Menter pembangunan luar bandar itu berkata tindakan itu menunjukkan kerajaan Pakatan Rakyat bertindak tidak adil setelah membentuk kerajaan di Selangor.

"Bila kita buat (tindakan serupa ke atas Pakatan), tidak boleh. Tapi bila dia buat tidak apa.

"Kalau tidak boleh guna (dewan) pun tidak jadi masalah, cuma kita hendak tunjukkan gambaran bahawa mereka tidak adil," katanya dalam sidang media selepas majlis menyampaikan dividen berjumlah RM580,500 kepada golongan peneroka di situ. - Malaysiakini.
Agak2nya begitulah nasibnya kalau jadi Pembangkang kot... sekali sekala apa salahnya lu kena bedal pulak... lu sendiri mau ingatlah...

3 IkutSukaLu...::

mankeldai,  Sunday, April 11, 2010 9:24:00 AM  

dia tak terkencing dalam seluarkah?

mountdweller Sunday, April 11, 2010 9:47:00 AM  

Salam Anakanda

Spesis bangang, kalau layan buat busuk mulut saja. Bila kena baru dia tahu!

Anonymous,  Sunday, April 11, 2010 5:16:00 PM  

UMNO menuia apa yang ditanam sejak 50 tahun yang lalu.

Apa rasa. Sedap tak hasil tuaian itu.

Post a Comment

Gua tidak bertanggungjawab terhadap semua komen mahupun pandangan yang dihantar pembaca atau di cetak semula di blog ini. Hanya komen di ruang komen Intensedebate sahaja yang akan disiarkan.

1) Komen dari Anonymous/Tanpa Nama tidak akan di layan sama sekali.

2) Begitu juga dengan sebarang komen yang berbentuk sensitif, mengikut takrifan gua, akan dipadam.

Jika ada sebarang cadangan, kritikan atau tak puashati secara peribadi dengan gua, sila email ke zergdukes@gmail.com

Nasihat Buat Kerajaan Barisan Nasional

You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time. - Abraham Lincoln.

Penchachai Umno/Barisan Nasional Fahamkan Ayat Ini..!!!!


“…Wahai orang-orang yang beriman..!!!
Janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani itu sebagai awliya, kerana setengah mereka menjadi teman rapat kepada setengahnya yang lain; dan sesiapa di antara kamu yang menjadikan mereka awliya, maka sesungguhnya ia adalah dari golongan mereka itu
…”; al-Maa’idah:51

Pelawat Terkini

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009
   

Back to TOP