IkutSukaAku-ISA. Powered by Blogger.

PERHATIAN - INI BLOG KURANG AJAR...!!!!

Khusus buat pembaca bertaraf Skema, Sopan Santun dan Beradab. Ini bukan tempat lu orang. Sila logout.... jika tak mahu terasa sakit hati, menyampah dan memualkan. Sila ambil perhatian...!!!

Jika anda tidak boleh menerima konsep blog ini, dengan segala hormatnya anda sekali lagi dinasihatkan supaya logout secepat mungkin. Di sini tiada bahasa sopan santun, penuh beradab lagi tertip, harap maaf.

Wujudnya blog ini khusus untuk meluahkan rasa tidak puashati (sebagai rakyat) terhadap Parti2 Politik dan Kerajaan Korup (tidak kira BN atau PR) yang tugasnya memperbodohkan RAKYAT sepanjang masa.

Adegan Bodek Hulu Selangor.

>> Wednesday, April 21, 2010

(klik untuk besarkan gambar)

Ini syarat wajib untuk mendapatkan 'keredhaan' Najib al-Monggoliy dan al-Malikul Sembab!!!

Bukan senang nak dapat cium tangan al-Malikul Sembab nih.... karamah tu.... 270 darjah tu beb... mau tergeliat tengkuk... ha..ha..ha.... macam2 kerenah membodek nih.... yang mamat pakai spek tu pulak dah standby sapu tangan tu.... muaaaahahahahahahhhhh

Terima kasih kepada saudara Mikael Al-Aidid kerana sudi berkongsi gambar ni melalui email.

5 IkutSukaLu...::

Anonymous,  Wednesday, April 21, 2010 1:28:00 PM  

betul ke yg aku nengok .. mamat tu mcm cium tangan sendiri je...

merbok,  Wednesday, April 21, 2010 1:45:00 PM  

bodek tahap "hilang akal".. tapi malikul-sembab kena tipu sebab mamat tu cium tangan sendiri.. agak-agak anak malikul-sembab cium dak tangan dia??

AzamDin Wednesday, April 21, 2010 1:53:00 PM  

restu amma appa sudah dapat..restu anne juga mau.. ahahahahahaa

Lang Wednesday, April 21, 2010 3:20:00 PM  

hihihi...

dah macam ahli umno cium tangan pemimpin... bila la pulak kaum nana ni pandai salam cium tangan... pasni pasi si kamal ala nathan ni nak mintak borang masuk umno...

baju putih... yem si e
kulit itam... yem ai si
cium tangan... amenok

memang calon 1malas...sia

azman kamarul Wednesday, April 21, 2010 3:21:00 PM  

Ambik berkat dari tok guru umno...tok guru ni lah yang kata bakal tok wakil mereka tu tak hisap rokok dan tak minum arak...........

Tapi kalau dah jadi tok wakil nanti benda lain belum tentu dia tak buat...sebab ikut cara tok guru lah.

Post a Comment

Gua tidak bertanggungjawab terhadap semua komen mahupun pandangan yang dihantar pembaca atau di cetak semula di blog ini. Hanya komen di ruang komen Intensedebate sahaja yang akan disiarkan.

1) Komen dari Anonymous/Tanpa Nama tidak akan di layan sama sekali.

2) Begitu juga dengan sebarang komen yang berbentuk sensitif, mengikut takrifan gua, akan dipadam.

Jika ada sebarang cadangan, kritikan atau tak puashati secara peribadi dengan gua, sila email ke zergdukes@gmail.com

Nasihat Buat Kerajaan Barisan Nasional

You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time. - Abraham Lincoln.

Layan....

Layannnnn....!!!!

Ziarah Dari...


widget

Layan.... Lagi...

Penchachai Umno/Barisan Nasional Fahamkan Ayat Ini..!!!!


“…Wahai orang-orang yang beriman..!!!
Janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani itu sebagai awliya, kerana setengah mereka menjadi teman rapat kepada setengahnya yang lain; dan sesiapa di antara kamu yang menjadikan mereka awliya, maka sesungguhnya ia adalah dari golongan mereka itu
…”; al-Maa’idah:51

Pelawat Terkini

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009
   

Back to TOP