IkutSukaAku-ISA. Powered by Blogger.

PERHATIAN - INI BLOG KURANG AJAR...!!!!

Sila ambil perhatian...!!!!
Blog ini bukan tempatnya bagi orang2 yang berasa dirinya beradap sopan santun dan bajet bagus. Jika tidak mahu terasa sakit hati, menyampah dan memualkan dalam pembacaan. Sila blahhh.... gua bolayan....

Wujudnya blog ini khusus untuk meluahkan rasa tidak puashati gua (sebagai rakyat) terhadap Parti2 Politik, Kerajaan Korup (tidak kira BN atau PH), Wakil Rakyat (Ahli Parlimen/DUN) yang tugas mereka suka memperbodohkan RAKYAT sepanjang masa.

1 Undi Kepada BN Maknanya Anda Menyokong Israel.

>> Sunday, April 18, 2010

Dalam sibuk2 kenduri kendara ni... ada peluang mengular untuk merehatkan diri dan sementara menyejukkan badan sebelum buat panggilan telefon ke langit untuk sesi tengahari ini, hehehe... sempat lagi gua buka laptop untuk mengetahui perkembangan terkini Hulu Selangor.... excited beb..... ha..ha..ha....

Tup..tup... sms masuk lagi dari Bro. Sofi (Blogger Kerajaan Rakyat) macam tau... jer... gua tengah mengular, kashaf betul bro..., kali ini beliau update gua melalui smsnya, seperti berikut;

"Berbagai Agensi Kerajaan Negeri dan Swasta menawarkan 20 ribu peluang pekerjaan untuk rakyat Selangor. Temuduga terbuka sedang berlansung di Stadium Kuala Kubu Bahru sekarang ini (hari ini)."

Kepada seluruh rakyat Selangor yang sedang asyik menanam pokok anggur selama ini, bolehlah berdesup ke Kuala Kubu Bahru, bawalah dokumen apa yang patut dan cubalah nasib lu orang di sana. Insyallah... jika ada rezeki lu orang maka tidak kemananya..., yang penting usaha dan ikhtiar.

Bersama2 lah kita menjana ekonomi Negeri Selangor demi kepentingan Rakyat Selangor sendiri, jika lu orang nak berharapkan pada barisan najis dan umno...? Lu orang semua pun dah tahu perangai diorang macam mana...? Pandai berjanji... tapi tak tahu nak tunaikan... dah lebih 50 tahun perintah Selangor... diorang jer.. yang bertambah kaya, rakyat masih macam tu jugak.

Pakatan Rakyat yang baru 2 tahun memerintah, dah tunjukkan sedikit perubahan dan adanya faedah pada rakyat... kenapa gua katakan "sedikit perubahan..???" sebabnya baru 2 tahun... kalau dibandingkan dengan 50 tahun barisan najis/umno memerintah, banyak bezanya... 48 tahun yang menindas rakyat Selangor.

So... gua masih beri peluang lagi buat Pakatan Rakyat membuktikan khidmat mereka kepada Negeri Selangor, sokongan kepada Zaid Ibrahim mesti padu demi kelansungan Kerajaan Negeri Selangor sekarang ini.

Gua tak rela kalau Negeri Selangor jatuh kembali kepada barisan najis/umno yahudi laknat haramjadah nih.... parti haprak yang pergunakan nama Bangsa Melayu dan Agama Islam sebagai alat untuk menghalalkan matlamat zionis mereka.


Tumbangkan umno, jahanamkan barisan nasional.... Malaysia akan aman tanpa Agen Yahudi dan Pengkhianat Negara ini.

1 undi lu orang untuk Barisan Nasional bermakna lu orang bersubahat merestui rejim zionis takluki negara. Laknat kepada mereka2 yang bersekongkol dengan Yahudi Laknatullah... melalui APCO.

oopppsss.... leka menaip... gua dah terlewat untuk buat panggilan telefon ke langit, lu orang dah buat panggilan ke belum...??? cepat2.... sebelum kena panggil... kalau kena panggil lagi naya... ha..ha..ha....

6 IkutSukaLu...::

HSprantau,  Sunday, April 18, 2010 3:55:00 PM  

Pirah mabuk... lu sape nak tunjuk-tunjuk orang... Gua punya undi... gua punya sukalah nak undi sape...

Isa Sunday, April 18, 2010 4:07:00 PM  

HSprantau,

Lu terasa ke...? ha..ha..ha....

Harimau-Menaip Sunday, April 18, 2010 5:55:00 PM  

bahaya nih.

Lebih kurang macam "Mengundi BN jadi Kafir je".

Apa fundamental Tuan untuk menulis yang ini? Cuak lak baca nye..

MEASAT SATELIT Sunday, April 18, 2010 7:57:00 PM  

Lu terasa cam KAFIR kaa...lu tuduh orang agen Yahudi tarak apa haa..sekarang BUKTI gajah punya macam besar...lagi mau PUTAR ALAM kaaaa..wa punya undi pun wa punya suka jugak..bukan wang BAPAK dia orang..

storm62,  Sunday, April 18, 2010 9:59:00 PM  

1 undi untuk APNO bermakna 1 peluru untul rakyat Palestine.

APNO pejuang zionist yahudi Israel.

storm62,  Sunday, April 18, 2010 10:06:00 PM  

Even the Sultan of Selangor have praised the good government of Pakatan Rakyat's 2 years of management in Selangor.....

SHAH ALAM 12 APR: Sultan Selangor, Sultan Sharafuddin Idris Shah mengucapkan syabas dan tahniah kepada kerajaan negeri yang berjaya menunjukkan pelbagai peningkatan dalam tempoh dua tahun memerintah negeri ini.


read more here : http://tvselangor.com/v2/news-section?t=2936

sesiapa yg mengundi puak APNO sah melakukan "derhaka"terhadap Tuanku. Lu pikir sendiri....kah kah kah.

Post a Comment

Gua tidak bertanggungjawab terhadap semua komen mahupun pandangan yang dihantar pembaca atau di cetak semula di blog ini. Hanya komen di ruang komen Intensedebate sahaja yang akan disiarkan.

1) Komen dari Anonymous/Tanpa Nama tidak akan di layan sama sekali.

2) Begitu juga dengan sebarang komen yang berbentuk sensitif, mengikut takrifan gua, akan dipadam.

Jika ada sebarang cadangan, kritikan atau tak puashati secara peribadi dengan gua, sila email ke zergdukes@gmail.com

Nasihat Buat Kerajaan Barisan Nasional

You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time. - Abraham Lincoln.

Penchachai Umno/Barisan Nasional Fahamkan Ayat Ini..!!!!


“…Wahai orang-orang yang beriman..!!!
Janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani itu sebagai awliya, kerana setengah mereka menjadi teman rapat kepada setengahnya yang lain; dan sesiapa di antara kamu yang menjadikan mereka awliya, maka sesungguhnya ia adalah dari golongan mereka itu
…”; al-Maa’idah:51

Pelawat Terkini

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009
   

Back to TOP