IkutSukaAku-ISA. Powered by Blogger.

PERHATIAN - INI BLOG KURANG AJAR...!!!!

Khusus buat pembaca bertaraf Skema, Sopan Santun dan Beradab. Ini bukan tempat lu orang. Sila logout.... jika tak mahu terasa sakit hati, menyampah dan memualkan. Sila ambil perhatian...!!!

Jika anda tidak boleh menerima konsep blog ini, dengan segala hormatnya anda sekali lagi dinasihatkan supaya logout secepat mungkin. Di sini tiada bahasa sopan santun, penuh beradab lagi tertip, harap maaf.

Wujudnya blog ini khusus untuk meluahkan rasa tidak puashati (sebagai rakyat) terhadap Parti2 Politik dan Kerajaan Korup (tidak kira BN atau PR) yang tugasnya memperbodohkan RAKYAT sepanjang masa.

umno Sebenarnya Dah Mampus Pada 16 September 2008.

>> Wednesday, March 24, 2010

Kalau 16 September 2008 menjadi kenyataan macam mana...?

Sebenarnya hampir jadi jika umno tak bawa lari semua Ahli Parlimen diorang ke Taiwan untuk lawatan sambil belajar cara2 bercucuk tanam.... ha..ha..ha...

Apa motif umno bawa lari semua Ahli Parlimen mereka ke Taiwan...? Sekarang ini yang 8 orang nama telah terdedah masing2 cuba menyelamatkan pungkoq masing2, bakinya menarik nafas lega... kerana nama masih tersimpan rapi macam kotak2 sesumpah... ha..ha..ha...

Zahrain pulak dah jadi sampah sarap... kiri kena penerajang... kanan kena belasah... lastly jadi macam kongkang mampus beragan... ha..ha..ha...

Puak2 pencacai umno yang selama ini mengatakan perancangan 16 September hanyalah retorik Anwar, sekarang ini boleh menafsir sendiri samada ianya benar atau tidak... hasil dari mulut Zahrain dan penafian AP ubn. Itu pun kalau ada akal untuk berfikir..... kalau masih terbelenggu macam lembu... tak dapek den nak nolong laeiiii.....

Mr. X..... pun tahu perkara ini.... dan Anwar bukanlah PM seperti yang mereka sangkakan.... ha..ha..ha.... gua rasa macam main chess jer....

Mengenai cabaran Abdul Ghapur supaya beliau mendedahkan nama ahli parlimen yang selebihnya yang diumpan untuk lompat parti, Zahrain berkata, beliau mahu bangun untuk menjelaskan perkara itu ketika Abdul Ghapur 'menyerangnya' tetapi Abdul Ghapur tidak melayan permintaan beliau."Saya nak bangun bagi penjelasan tapi dia tak bagi...tidak relevan untuk jawab cabaran itu tetapi saya memang tahu ada 34 hingga 40 nama lagi tapi saya rasa dia pun tahu sebab dia pun kawan Anwar," katanya. Ketika ditanya apakah perasaan beliau ketika "diserang" oleh Abdul Ghapur, Zahrain berkata beliau sangat kecewa dan merasakan tindakan itu sebagai serangan peribadi .
Si Raja Katak.... tak mau komen atau menyampuk ke... dalam Parlimen pasal tuduhan Zahrain ini, tolong la... tambah sikit garam dan gula.... cerita 16 September ini masih kurang lengkap la..... ramai yang nak tahu kisah selanjutnya....

Kesimpulan yang paling nyata, parti haramjadah umno/bn sebenarnya sudah mampus pada tarikh 16 September 2008, rohnya sudah tercabut yang ada kini hanyalah jasad umno yang ditakluki oleh hantu raya.

Apa yang Zaid Ibrahim katakan pada PRU-13 nanti umno akan berkubur adalah benar, kita sedang menuju ke arah perubahan yang besar.

Itulah yang sedang menghantui Mahafiraun dan Najib sekarang ini..... ha..ha..ha....

Image Hosted by ImageShack.us 
Itu pasal la.... mamat ni akan mengelengkan kepala hingga PRU-13....
Letih aarrrr..... gua tengok mamat nih.... weii.... tak lengoh ke...? 
Mampus umno... mampus barisan nasional.... !!!!
(sumber gambar dari Zul Mamak

2 IkutSukaLu...::

Uthma-Neo Wednesday, March 24, 2010 11:46:00 AM  

lihat pengemis ni...

http://www.papagomo.com/2010/03/perhatian-sumbangan-seikhlas-yang-mampu.html

AzamDin Wednesday, March 24, 2010 12:05:00 PM  

bak kata ustaz Azhar Idrus..

parti korok kering(tengkorang kering)
mati doh..tapi mato dok celik..ahahaha

ahaha gi taiwan cara bercucuk tanam.. nak cucuk tanam apa?? last2 kawin ngn zizi.. ahahahagi cucuk2 tanam benih kat ladang dara orng ada ah.. ahahahah

maaf ..kasor lak den ni ha

Post a Comment

Gua tidak bertanggungjawab terhadap semua komen mahupun pandangan yang dihantar pembaca atau di cetak semula di blog ini. Hanya komen di ruang komen Intensedebate sahaja yang akan disiarkan.

1) Komen dari Anonymous/Tanpa Nama tidak akan di layan sama sekali.

2) Begitu juga dengan sebarang komen yang berbentuk sensitif, mengikut takrifan gua, akan dipadam.

Jika ada sebarang cadangan, kritikan atau tak puashati secara peribadi dengan gua, sila email ke zergdukes@gmail.com

Nasihat Buat Kerajaan Barisan Nasional

You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time. - Abraham Lincoln.

Layan....

Layannnnn....!!!!

Ziarah Dari...


widget

Layan.... Lagi...

Penchachai Umno/Barisan Nasional Fahamkan Ayat Ini..!!!!


“…Wahai orang-orang yang beriman..!!!
Janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani itu sebagai awliya, kerana setengah mereka menjadi teman rapat kepada setengahnya yang lain; dan sesiapa di antara kamu yang menjadikan mereka awliya, maka sesungguhnya ia adalah dari golongan mereka itu
…”; al-Maa’idah:51

Pelawat Terkini

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009
   

Back to TOP