IkutSukaAku-ISA. Powered by Blogger.

PERHATIAN - INI BLOG KURANG AJAR...!!!!

Sila ambil perhatian...!!!!
Blog ini bukan tempatnya bagi orang2 yang berasa dirinya beradap sopan santun dan bajet bagus. Jika tidak mahu terasa sakit hati, menyampah dan memualkan dalam pembacaan. Sila blahhh.... gua bolayan....

Wujudnya blog ini khusus untuk meluahkan rasa tidak puashati gua (sebagai rakyat) terhadap Parti2 Politik, Kerajaan Korup (tidak kira BN atau PH), Wakil Rakyat (Ahli Parlimen/DUN) yang tugas mereka suka memperbodohkan RAKYAT sepanjang masa.

“Mempertahankan institusi raja-raja Melayu.” ????

>> Saturday, March 27, 2010

Inilah muka Hipokrit... pertahankan institusi Raja-Raja konon... piiirrraaahhhhh..... paling sial malaun yang tenyeh keris kat hidung tu.... bangang punya melayu... ooppppssss bukan melayu... tapi katak... yeaaaa.... katak pembodek...pencacai dan penjilat tegarrrrrr.....

Pertubuhan Pribumi Perkasa Malaysia (PERKASA) hari ini membuat 13 laporan polis terhadap Datuk Seri Anwar Ibrahim berhubung isu “16 September” yangdidakwa menggunakan nama Yang di-Pertuan Agong bagi mendapatkan sokongan politik.

Kira-kira 50 anggota pertubuhan itu sebelumnya berarak daripada Pusat Dagangan Dunia Putra (PWTC) di ibu negara ke ibu pejabat polis daerah (IPD) Sentul - berdekatan dengan tempat itu - selepas perasmian mesyuarat agungnya.

Menurut ketua Wiranya Arman Azhar, sebanyak 13 laporan itu dibuat terhadap ketua pembangkang itu secara berasingan oleh wakil PERKASA daripada 13 negeri di seluruh negara.

Bercakap kepada pemberita selepas membuat laporan tersebut tengah hari tadi, Arman berkata, mereka membuat laporan tersebut bagi “mempertahankan institusi raja-raja Melayu.”

Beliau juga mempersoalkan kenapakah polis tidak mengambil tindakan terhadap bekas timbalan perdana menteri itu sedangkan telah banyak laporan dibuat terhadapnya.

Yang ini pulak barua2 kepada gambar yang di atas tu...

6 IkutSukaLu...::

AzamDin Saturday, March 27, 2010 9:46:00 PM  

ahaha uncle..fike uncle..diorang buat report..tapi diorang takde bukti..; ahahahahahhahaha

mempelung Saturday, March 27, 2010 10:13:00 PM  

Kahkahkah...lawak weii perkasa ni.

Yang berdiri sebelah dia tu melayu ke..? kahkahkah...mamak kuty la weii

Isa Sunday, March 28, 2010 12:12:00 AM  

AzimDin,

Lu asyik panggil gua uncle apa hal..., gua muda lagi la... baru 25 tahun...

Isa Sunday, March 28, 2010 12:13:00 AM  

mempelung,

Gua pun tengah garu kepala ni..., berani dia mengaku melayu...

ha..ha..ha...

Mizix,  Sunday, March 28, 2010 1:38:00 AM  

Gambar bawah tu...sampai senget songkok buat repot polis kui kui kui

storm62,  Sunday, March 28, 2010 2:19:00 AM  

pukimak pejuang melayu (Perkasa) rumah kawan2 ku kat Kg Denai, Johor tu dah diROBOH, lu orang pergi mana?

Pejaung melayu kut, phtuiiiiiiiiiii.

Post a Comment

Gua tidak bertanggungjawab terhadap semua komen mahupun pandangan yang dihantar pembaca atau di cetak semula di blog ini. Hanya komen di ruang komen Intensedebate sahaja yang akan disiarkan.

1) Komen dari Anonymous/Tanpa Nama tidak akan di layan sama sekali.

2) Begitu juga dengan sebarang komen yang berbentuk sensitif, mengikut takrifan gua, akan dipadam.

Jika ada sebarang cadangan, kritikan atau tak puashati secara peribadi dengan gua, sila email ke zergdukes@gmail.com

Nasihat Buat Kerajaan Barisan Nasional

You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time. - Abraham Lincoln.

Penchachai Umno/Barisan Nasional Fahamkan Ayat Ini..!!!!


“…Wahai orang-orang yang beriman..!!!
Janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani itu sebagai awliya, kerana setengah mereka menjadi teman rapat kepada setengahnya yang lain; dan sesiapa di antara kamu yang menjadikan mereka awliya, maka sesungguhnya ia adalah dari golongan mereka itu
…”; al-Maa’idah:51

Pelawat Terkini

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009
   

Back to TOP