IkutSukaAku-ISA. Powered by Blogger.

PERHATIAN - INI BLOG KURANG AJAR...!!!!

Sila ambil perhatian...!!!!
Blog ini bukan tempatnya bagi orang2 yang berasa dirinya beradap sopan santun dan bajet bagus. Jika tidak mahu terasa sakit hati, menyampah dan memualkan dalam pembacaan. Sila blahhh.... gua bolayan....

Wujudnya blog ini khusus untuk meluahkan rasa tidak puashati gua (sebagai rakyat) terhadap Parti2 Politik, Kerajaan Korup (tidak kira BN atau PH), Wakil Rakyat (Ahli Parlimen/DUN) yang tugas mereka suka memperbodohkan RAKYAT sepanjang masa.

Masih Tak Serik Lagi Akhbar Pencacai Ni.

>> Friday, March 26, 2010

Lihat berita yang dilaporkan oleh utusan Malaysia berkenaan demonstrasi di hadapan kedutaan Sweden petang tadi. Lihat bagaimana fakta diputar belitkan serta menafikan penglibatan utama Ketua pemuda PAS yang mengetuai perhimpunan bantahan itu bersama NGO yang lain.


Macam biasa UTUSAN MELOYA akan terus memutar belitkan sebarang cerita yang berpotensi untuk memberi pandangan baik kepada Pembangkang. Kali ni Utusan putar belit cerita kononnya Persatuan Gabungan Pelajar Melayu Semenanjung (GPMS) yang mengetuai Demonstrasi Bantahan di depan Kedutaan Sweden. Bukankah GPMS sekadar badan NGO yang menyertai perhimpunan bantahan anjuran PAS?
 
Mengapa Utusan kata GPMS yang mengetuai bantahan ini? Lihatlah akhbar penipu ini, beginilah mereka menanamkan propaganda kepada orang-orang kampung yang hanya bergantung kepada media arus perdana. Berapa ramai Rakyat Malaysia ditipu setiap hari dengan berita-berita politik yang berat sebelah?

Tidak hairanlah sebilangan besar rakyat sentiasa berfikir pembangkanglah yang jahat, pembangkanglah yang anti-Islam, pembangkanglah yang tak pandai memerintah, semua yang baik-baik kerajaan yang dapat nama. semua yang buruk-buruk dituduh kepada pembangkang.

Bagi anda yang tidak tahu, GPMS adalah sebuah badan NGO yang pro kerajaan Barisan Nasional, maka di sini jelas sekali Utusan memberikan kredit kepada GPMS sebagai ketua demonstrasi sedangkan perhimpunan ini dianjurkan oleh Pemuda PAS. GPMS dapat dilihat sebagai pro kerajaan terutama di dalam isu Pulau Pinang sila rujuk di sini Juara Rakyat hantar kuman wakili debat isu Pulau Pinang


Sekarang anda nilailah sendiri siapa yang mengetuai Demonstrasi bantahan ini melalui video di bawah. Kita tak nafikan penglibatan GPMS, tetapi mereka sekadar menyertai perhimpunan bantahan anjuran PAS. Sejak bila GPMS jadi ketua?

Nak tengok video, sila klik MilosuaM.

Gandakan usaha dan promosi BOIKOT utusan meloya seluruh negara...!!!! Biar bankrup dan tutup kilang percetakan diorang. Satu-satunya akhbar paling celaka dalam Malaysia. Kalau kat negara barat... kilang/pejabat akhbar yang penipu macam ni... dah lama kena C4.

1 IkutSukaLu...::

paloibinmulau Saturday, March 27, 2010 1:08:00 AM  

sbb tu kita kana beramai2 berdoa supaya utusan bankrap cepat. boikot ja tak sukup kata urang sabah. mcm teman udah boikot 7 tahun tapi majalah mangga tatap top di lobang hidung anak2 malaya hahahahha

Post a Comment

Gua tidak bertanggungjawab terhadap semua komen mahupun pandangan yang dihantar pembaca atau di cetak semula di blog ini. Hanya komen di ruang komen Intensedebate sahaja yang akan disiarkan.

1) Komen dari Anonymous/Tanpa Nama tidak akan di layan sama sekali.

2) Begitu juga dengan sebarang komen yang berbentuk sensitif, mengikut takrifan gua, akan dipadam.

Jika ada sebarang cadangan, kritikan atau tak puashati secara peribadi dengan gua, sila email ke zergdukes@gmail.com

Nasihat Buat Kerajaan Barisan Nasional

You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time. - Abraham Lincoln.

Penchachai Umno/Barisan Nasional Fahamkan Ayat Ini..!!!!


“…Wahai orang-orang yang beriman..!!!
Janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani itu sebagai awliya, kerana setengah mereka menjadi teman rapat kepada setengahnya yang lain; dan sesiapa di antara kamu yang menjadikan mereka awliya, maka sesungguhnya ia adalah dari golongan mereka itu
…”; al-Maa’idah:51

Pelawat Terkini

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009
   

Back to TOP