IkutSukaAku-ISA. Powered by Blogger.

PERHATIAN - INI BLOG KURANG AJAR...!!!!

Khusus buat pembaca bertaraf Skema, Sopan Santun dan Beradab. Ini bukan tempat lu orang. Sila logout.... jika tak mahu terasa sakit hati, menyampah dan memualkan. Sila ambil perhatian...!!!

Jika anda tidak boleh menerima konsep blog ini, dengan segala hormatnya anda sekali lagi dinasihatkan supaya logout secepat mungkin. Di sini tiada bahasa sopan santun, penuh beradab lagi tertip, harap maaf.

Wujudnya blog ini khusus untuk meluahkan rasa tidak puashati (sebagai rakyat) terhadap Parti2 Politik dan Kerajaan Korup (tidak kira BN atau PR) yang tugasnya memperbodohkan RAKYAT sepanjang masa.

Firaun Besar Sudi Jumpa Firaun Kecil.

>> Sunday, March 28, 2010

KUALA LUMPUR: Datuk Seri Mohd Najib Tun Razak sedia bertemu Ahli Parlimen Kulim-Bandar Baharu, Zulkifli Noordin bagi mengetahui penjelasan sebenar berhubung dakwaan diberi tawaran lumayan untuk mengaitkan beliau dan isterinya, Datin Seri Rosmah Mansor dalam kes pembunuhan warga Mongolia, Altantuya Shaariibuu.

Perdana Menteri berkata, beliau sangat gembira untuk menemui Zulkifli bagi mencari kebenaran berhubung perkara berkenaan.

"Saya sangat senang hati untuk berjumpa beliau, saya ingin mencari kebenaran sebab saya sentiasa percaya kebenaran akan ada," katanya dalam sidang media selepas mempengerusikan mesyuarat Majlis Tertinggi (MT) Umno di sini malam ini. - mStar Online.


Yea... lah tu... Najib oooiiii..... nak di jadikan cerita politik melayu ni bertambah menarik... kebenaran akan timbul setelah mamat ini dipecat, sebelum kena pecat tak nak pulak dia timbulkan, al-maklumlah jika sebagai seorang Islam yang bertaqwa dan beriman, sudah tentulah akan berbicara yang benar.

Tetapi setelah jadi MUNAFIK selama 2 tahun lebih yang bersamaan dengan 730 hari plus...plus... dan tahun serta hari2 sebelumnya sejak kes 1998, kini timbullah kesedaran dan keinsafan kepada mamat tu. Dan gua harap dia dah buat taubat nasuha untuk penyucian diri.

TAUBAT NASUHA... beb... ingat tu... takan gua nak tolong peringatkan tentang taubat nasuha pulak kan... sebab gua tak pakai kopiah 24 jam sehari... maka ilmu gua tak setandinglah dengan mamat tu...

Yang buat gua konpius... sebelum lu bersedia nak jumpa mamat tu... pasal apa banyak sangat DALIH HELAH mamat ni bila KPN cakap nak jumpa dengan dia. Sekarang ni gua yang finin atau mamat tu yang finin.... tak pun KPN yang bakal finin... sebab dia pun bercadang nak buat Taubat Nasuha, dah di timpa bala lagi... ikut salah tak ikut pun salah... kesian kat dia.... ingat2 lah sikit... dia tu anak guru tajwid, janganlah buli dia lebih2 beb....

Tapi gua yakin... setelah berjumpa dengan lu nanti, pasti mamat tu akan beroleh keyakinan dan cukup bersedia untuk berjumpa dengan KPN pula, oopppsss.... dan janganlah pula selepas perjumpaan itu nanti lu buat kenyataan media macam bahalol, contoh seperti lu memegang tangan mamat tu... dan tangannya sejuk mungkin kerana takut atau akibat menahan berak selama 2 hari..., ialah mungkin akibat darah gemuruh kot... atau ntah apa2 lagilah... macam yang lu buat dulu... dan yang paling pasti lu harus ingat mamat tu bukannya nak mohon biasiswa yea....

Jangan lu memandai2 nak bagi duit biasiswa kat dia..... otak dia dah tepu untuk sambung belajar lagi, tapi kalau ada tawaran duit biasiswa untuk berhijrah ke negara lain atau melangsaikan hutang piutang... gua pun teringin nak jumpa lu jugak.... eemmm... boleh ke...?

Dalam soal "Kebenaran" ni..., bukan lu saja yang percaya, gua pun percaya juga..., kebenaran pasti akan ada. Dan seperkara lagi gua nak berpesan dengan lu... tolong jauhkan laki lu dari mamat tu.... jangan bagi diorang berlaga pipi... tergugat pulak iman mamat tu nanti....

Lu jangan marah pulak dengan gua.... saja jer... gua nak menyakat lu pagi Ahad ni... ha..ha..ha... no jokes no fun bro... no ****, no exploded...

3 IkutSukaLu...::

Anonymous,  Sunday, March 28, 2010 7:08:00 AM  

Iman tak diwarisi (lagu Raihan)

Anonymous,  Sunday, March 28, 2010 8:26:00 AM  

wa ingat ABDULLAH BIN UBAY zaman nabi jer ada..kat m'sia pun ada...

Anonymous,  Sunday, March 28, 2010 11:19:00 AM  

Dalam citer Tiga Abdul ada satu bab iaitu Penyangak menjual penyamun. Sudah kenalah tu kata arwah P.Ramlee. Betullah , P.Ramlee manusia yang mendahului orang-orang melayu di zaman dia kerana dah nampak senario apa berlaku di malaysia sekarang . Macam mesyuarat kerajaan di bawah pokok istana pasir bendengong tu !

Post a Comment

Gua tidak bertanggungjawab terhadap semua komen mahupun pandangan yang dihantar pembaca atau di cetak semula di blog ini. Hanya komen di ruang komen Intensedebate sahaja yang akan disiarkan.

1) Komen dari Anonymous/Tanpa Nama tidak akan di layan sama sekali.

2) Begitu juga dengan sebarang komen yang berbentuk sensitif, mengikut takrifan gua, akan dipadam.

Jika ada sebarang cadangan, kritikan atau tak puashati secara peribadi dengan gua, sila email ke zergdukes@gmail.com

Nasihat Buat Kerajaan Barisan Nasional

You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time. - Abraham Lincoln.

Layan....

Layannnnn....!!!!

Ziarah Dari...


widget

Layan.... Lagi...

Penchachai Umno/Barisan Nasional Fahamkan Ayat Ini..!!!!


“…Wahai orang-orang yang beriman..!!!
Janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani itu sebagai awliya, kerana setengah mereka menjadi teman rapat kepada setengahnya yang lain; dan sesiapa di antara kamu yang menjadikan mereka awliya, maka sesungguhnya ia adalah dari golongan mereka itu
…”; al-Maa’idah:51

Pelawat Terkini

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009
   

Back to TOP