IkutSukaAku-ISA. Powered by Blogger.

PERHATIAN - INI BLOG KURANG AJAR...!!!!

Khusus buat pembaca bertaraf Skema, Sopan Santun dan Beradab. Ini bukan tempat lu orang. Sila logout.... jika tak mahu terasa sakit hati, menyampah dan memualkan. Sila ambil perhatian...!!!

Jika anda tidak boleh menerima konsep blog ini, dengan segala hormatnya anda sekali lagi dinasihatkan supaya logout secepat mungkin. Di sini tiada bahasa sopan santun, penuh beradab lagi tertip, harap maaf.

Wujudnya blog ini khusus untuk meluahkan rasa tidak puashati (sebagai rakyat) terhadap Parti2 Politik dan Kerajaan Korup (tidak kira BN atau PR) yang tugasnya memperbodohkan RAKYAT sepanjang masa.

Bantuan Buat Papagomo...????

>> Wednesday, March 24, 2010

Gua tak nak cakap banyak, gua hanya petik 2 komen dari blog mamat ni, lu orang baca sendiri. Perlukah sebegitu...

pemerhati bloger jalanan juga:

Cara saudara gomo meminta wang dari orang ramai ini menjatuhkna maruah blogger pro umno. perjuangan perlu mengikut kemampuan. kenapa perlu berjuang di blog memerlukan wang?

Bukankah langganan internet dan streamyx dikira satu keperluan harian. Jika benda basic begini pun diluar kemampuan, saudara gomo tidak mampu untuk blogging.

Cari jalan sumbangan yang saudara larat dan mampu. Perjuangan adalah sumbangan dan saudara seolah2 mahu disumbang barulah berjuang atau mahukan ada masuk sumbangan dari perjuangan, ini akan hanya menggalakkan banyak mercenary bloggers yang blog hanya untuk wang.

Reputasi blogger akan jatuh seperti penulis buku politik dan wartawan mercenary juga. Jika masalah rezeki keperluan saudara, lebih wajib anda tumpukan mencari makan untuk keluarga dari berblog.

Saya tidak mempersoalkan rezeki masing2. Ada blogger mungkin dapat menarik sponsor. Ada yang dapat pekerjaan dan peranan dalam berblog. Itu rezeki masing2. Baik saya atau saudara gomo jangan sekali2 cemburu dan dengki atau menjatuh2kan orang yang dapat limpahan rezeki Allah.

Blogger yang menarik sponsor selalunya adalah mereka yang penulisan mempunyai impak, yang penting, halal dan tidak ada elemen tipu daya. Jika gomo mahu peluang sedemikian, perlulah naikkan mutu penulisan saudara supaya lebih efektif dan menarik perhatian.

Usaha dan ikhtiar, ikhlas, doa dan akhir sekali tawakkal alallah. Insya allah adalah bahagian tuhan untuk hambanya. Bukan dengan cara meminta2 sedemikian rupa. teguran ikhlas.

Dan satu lagi kat bawah ni.... ahaks..ahaks....

pemerhati yg myampah dgn bloger murahan:

aku sokong pemerhati bloger jalanan...utamakn tanggungjwb cari makan untuk keluarga.... dah tau xde duit xpyh la nak sibuk2 berblog konon2nya memperjuang ISLAM dan membela kaum MELAYU dalam erti kata lain, menimbulkan FITNAH merata2 tempat ... ilmu tentang ISLAM pon xckup, pegi la belajar ni x.. asik nak perjuangkn ISLAM dan MELAYU tapi ape pon xtau... entah2 baca surah al-fatihah pon silap... xde gunanya hebat bercakap, hebat maki hamun, hebat segala2nya tapi ilmu dan fakta xda pon dalam setiap kata2... ada otak xckup.. ada akal pon xcukup kalau xreti guna.. renung2kan....

ha..ha...ha....

Kepada dua komentator di atas, sorry bro.... gua sekadar copy & paste komen lu orang, sebab ianya beras cap bernas.... sungguh enak di makan.... memang bernas sekali.

2 IkutSukaLu...::

AzamDin Wednesday, March 24, 2010 12:23:00 PM  

ye la bro..blog UMNO ni tak market la nak buat iklan.. hahaha

aku pun blog gak..walaupun tak sepopular si GOMO ni..aku tak habis duit minyak pun..tak habis duit henset pon.. ehehe suruh la najib kasi internet kat die free.. ahah sokong saja tak dapat apa..blogging tak ikhlas lak tu..

storm62,  Wednesday, March 24, 2010 12:41:00 PM  

kalo sekala nak minta wang tu bukannya blogger tapi "beggar", pengemislah tu....kah kah kah. buat sial betui mamat gomo ke homo ni....kah kah kah.

mamak tu patut ambik satu koleh dan pi duduk ke, baring ke kat Puduraya, rezeki dia tu....kah kah kah.

Post a Comment

Gua tidak bertanggungjawab terhadap semua komen mahupun pandangan yang dihantar pembaca atau di cetak semula di blog ini. Hanya komen di ruang komen Intensedebate sahaja yang akan disiarkan.

1) Komen dari Anonymous/Tanpa Nama tidak akan di layan sama sekali.

2) Begitu juga dengan sebarang komen yang berbentuk sensitif, mengikut takrifan gua, akan dipadam.

Jika ada sebarang cadangan, kritikan atau tak puashati secara peribadi dengan gua, sila email ke zergdukes@gmail.com

Nasihat Buat Kerajaan Barisan Nasional

You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time. - Abraham Lincoln.

Layan....

Ziarah Dari...


widget

Layan.... Lagi...

Penchachai Umno/Barisan Nasional Fahamkan Ayat Ini..!!!!


“…Wahai orang-orang yang beriman..!!!
Janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani itu sebagai awliya, kerana setengah mereka menjadi teman rapat kepada setengahnya yang lain; dan sesiapa di antara kamu yang menjadikan mereka awliya, maka sesungguhnya ia adalah dari golongan mereka itu
…”; al-Maa’idah:51

Pelawat Terkini

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009
   

Back to TOP